V Norsku, když je přebytek elektřiny v sítí, tak se lidé naučili ji ve větší míře čerpat, včetně dobíjení aut, domovních akumulátorů a podobně. Proč to tak dělají? Protože tuto přebytečnou a zákazníkem odebranou energii, jim navíc dodavatel proplatí, formou odečtu, v měsíčním vyúčtovaní. Takže odeberete a ještě vám sníží za to platbu. U nás nemyslitelné...
Podívejte se videa pana Staňka,který má spotový tarif,fotovoltaiku a elektromobil
Ona jich uživí, ale z dávek až jí na ně šáhnou je v háji, ale máte pravdu.
Když zase vláda sáhne na dávky,bude se krást daleko více než teď.A Když vám výhradou garáž, byt,chatu,dům,auto...To je hodně nepříjemné.To je horší,než když nám o něco zvýší daně.Ale zase nelze donekonečna vyplácet dávky za nic a obchodníci s chudobou bohatnou.Kdyby alespoň z ubytoven udělali bydlení na rozumné úrovni a pohledání si devastování bytů.
Prostě se motáme v začarovaný kruhu,kdy se trávíme s lidmi,kteří patří kulturně do jiné země.Třeba do Indie.Ale samozřejmě ne všichni na ubytovně patří k menšině.
Leckomu se srovnání evropského direktivismu s ideologií bývalých komunistických pohlavárů nadnesené. Mnoho lidí si řekne, že tak zase to není, přece žijeme v demokracii. To je ale jen klamný pocit, který lidi poněkud ukolébává. V obou případech jde o podmanění si občanů a získání jakési formy nadvlády. Jakmile ale tu nezřízenou formu green dealu včetně všech těch omezení, zákazů, příkazů a zdražování ucítíme na vlastních peněženkách, bude už pozdě. Auta jsou jenom takovým jakýmsi nejviditelnějším etalonem dění. Jediným receptem je uvědomit si tu hrozbu a přestat volit eurohujery!
Co jsme si zvolili,to máme
Na důchody se musí vybrat kolik je třeba vyplatit nebo vyplácet kolik se vybere. Není možné penze do nekonečna dotovat z jiných kapitol rozpočtu. Bezděk pověřený reformou vládou M. Zemana (MPSV Špidla) I to je důvod proč všechny vlády od 2002 reformu slibovaly ale neudělaly
Nejsou peníze na ty,co celý život odváděli na důchodový účet,ale jsou peníze na ty,co nepracovali nikdy.
Máte pocit, že by někdy důchody předehnaly inflaci? Tak jak můžete plácnout takový nesmysl?!
Dokud Husákovy děti plnily svými odvody kasu a v drtivé většině nuceně, tak nikomu jejich počet nevadil. Nyní když mají mít z takového jednání i práva a nároky, tak jim je stát krátí a všemožně oddaluje, se zdůvodněním že je jich moc. A takový ignorant jako Vy tomu ještě přisluhuje.
Pokud Husákovy děti si
zplodily dost dětí,tak se nemají čeho obávat.Budou mít dost plátců.Pokud mají málo dětí,tak.....(řešení si dosaďte sami)
Mám Caravelle T6 z října 2017 - 2,0 TDi, 110kW najeto 90 000 km a T-Roc z prosince 2022 - 2,0 TDi, 110 kW, najeto 39 000 km. Naprostá spokojenost a spolehlivost. Fantastický motor 2,0 TDi - Caravelle kombi spotřeba 7,2 l a T-Roc kombi spotřeba 5,0 l. Dojezd Caravelle 1000 km/nádrž, T-Roc 850 km nádrž. Do teď bez větších oprav, pouze běžná údržba.
Ok.Také mám auto z koncernu.Fábii.17let a z toho 15let nebyla v servise.Olej si měním sám.
Jinak odborář v VW říká,že by měli zase vyrábět auta,co chytnou za srdce.
A to je to,co jsem chtěl svým příspěvkem říct.
Průměrné stáří aut v ČR je kolik? 17 let?
Tzn.lide nemají na nová auta a ani firmy průměr nezvednou.
Logicky je pak tlak na orazitkovani auta na STK.
Tyto snahy, zpřísnění kontrol, povede k ještě horší mobilitě pracovní síly v ČR.
PS.a co jsem slyšel, tak nová auta na první měření emisí po 4 letech v provozu bez pomoci také neprojdou - nikdo neplatí čištění dpf před měřením...
Mobilní pracovní síla,neboli moji známí se stěhují z města,aby pak denně do něj dojížděli,ucpávali ho a znečišťovali.Proto zůstávám ve městě,jezdím tramvají nebo na kole.Autem jen výjimečně.Lépe vyjet z města jednou týdně ven,než 5x týdně do něj vjíždět.A samozřejmě nejlépe kouřícím dieslem.Téch pár desítek ušetřených korun za to stojí.Nebo ne?
Mam informace, ze ta kvalita sla dolu a taky mam v jednom aute, ktere chci davat za 3 roky na Vcka 4 roky starou vervu a to auto stale bez problemu nastartuje. S novou vervou je problem nastartovat jiz po roce 😕 -
Alespoň podpořím stát,neboli i tak trochu sebe.Čím více prosperujících firem stát vlastní,tím lépe.Bobužel bývá stát často špatný hospodář.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Trestat automobilky za to,že zákazníci nechtějí elektroauta?Jak to mají ovlivnit?Pane Bože,do koho jsi to duši dal