Klidně zrušte 350 míst a dva programy, budeme jenom rádi pane řediteli. Na ČT se nedá dívat s výjimkou ČT2 na některých večerech kdy dáváte staré a starší kvalitní filmy. Nejhorší je zpravodajská publicistika která neodpovídá profesionální žurnalistice, dále pak reklamy které narušují placené médium a mnoho jiných maličkostí. Tak prosím nevyhrožujte a zavřete ten stánek.
To ale moc neřeší, dojížděči tvoří jen minoritní objem dopravy v Praze, i když byste dokázala eliminovat třeba třetinu (obrovský úspěch, v praxi zcela nereálné), tak dopad na dopravu v Praze je v řádu jednotek procent.
Nesouhlasím, dojízděčů je z celého středočeského kraje hodně, oni pak po zaparkují a celý den blokují parkoviště. Pro ty by bylo toto řešení nejlepší i když vím že by je to zlobilo. Pražáci pak nemají možnost jet nakoupit a potom zaparkovat. Prostě je to problém v celé EU. Jistě máte pravdu s tou realitou. Ale pak by pomohla decentralizace aby nemuselo tolik lidí cestovat do Prahy kdyby si dokázali všechno pořídit v místě bydliště.
Když si přečtu články a komentáře před dvěma roky a porovnám s dneškem tak zjišťuji že mediální stádo mění pomalu ale jistě svoje názory na celý konflikt. Přitom je zde dost lidí kteří na to upozorňovali že byla velká chyba dráždit Ruského medvěda, že si to UA zavinila sama když chtěla do NATO a že s tím EU souhlasila. To potvrdil i jeden Americký expert dnes na Seznamu a tím že to byl ze strany Putina geniální tah. Politici EU jsou diletanti kteří drží pospolu jako kalená ocel z Kladna, proto jsme v této situaci. Tento článek de facto ukazuje tu neuvěřitelně katastrofální politiku těchto diletantů, kteří poklonkují USA aniž by si uvědomili jak špatné je to rozhodnutí UA podporovat. Putin neměl nikdy zájem o západní UA která se skládá z menšin Polska, Československa a Mad'arska, která je chudá a zanedbaná, natož pak o útok na EU, chtěl jenom její neutralitu aby působila jako ochranný štít. Na toto celý slavný západ ujel protože to neakceptoval. Varování od Putina jsem viděl a slyšel mnoho, třeba na bezpečnostní konferenci v Mnichově za účasti madam Merkelové která to celé podělala s Minskou dohodou. .
Ten kdo psal z redakce že je to sporný obsah je diletant který nezná historii.
Já v té historii žil a podnikal 30 roků a sledoval dění o kterém tento člověk nemá ani ponětí. Rozhodnutí Ruska v tom totiž hraje fenomenální a rozhodující roli.
Máme co jsme chtěli, přitom by stačila jednoduchá úprava, kdo žije mimo Prahu tak smí parkovat pouze na P+R parkovištích a po Praze jezdit pouze s MHD. Pak by se možná stát konečně rozhodnul budovat veškerou průmyslovou a jinou infrastrukturu mimo Prahu jako je to třeba v Německu. Jako příklad uvedu třeba cestu do Passova, ca 50 km, kde najdete podél silnice prodejny aut a zemědělské techniky, veškeré služby, markety, servisy, de facto všechno co potřebujete. Můj syn bydlí a pracuje asi 20 km od Mnichova do kterého vůbec nemusí, všechno najde v tomto městečku včetně velkého průmyslového areálu kde sídlí nadnárodní firmy. To u nás není, všechno se koncentruje do Prahy, Brna a Ostravy, zbytek je hodně pozadu. My na to prostě nemáme ani po 35-ti letech, místo toho tady máme Italské poměry s blbými zákony. Tam mají sice také předpisy a značky nebo semafory, nikdo je ale nekontroluje jak jezdí, oni si dělají pořádek mezi sebou, jezdí často i přes červenou, prostě jak to jenom jde a mezitím tisíce skútrů a mopedů. Policie stojí někdy opřená o zed' a pozorující cvrkot. Prostě Italové a Francouzi to umí, jezdí prostě jak to jenom jde a jak je to možné, pokuty za to nedostávají.
Tento neuvěřitelně nezkušený človíček neví o čem mluví. Krize do které jsme se dostali má co dělat s geopolitickou globální situací, konflikt na UA a v Izraeli to pouze urychluje. Máme přeplněné globální trhy, máme celosvětově nejvyšší zadlužení jednotlivých států a ztrácíme poslední trhy na východě, už ani nemluvě o green dealu a e-autech. Poslední podobná hospodářská krize začala po válce v roce 1974 s vyvrcholením v roce 1989 kdy bylo v Německu 3,5 mio lidí bez práce. To bylo ještě bez DDR a Číny která byla ještě vývojovým státem. Tedy přesně před 30-ti lety jako dnes kdy je už 5 roků krize v činnosti. Za tu dobu dokázal dnešní turbo-kapitalismus přeplnit trhy v EU a z Číny udělat hospodářského giganta protože jsme otevřeli východní Evropu a dnes jsme tam kde jsme byli v roce 1989. Dnes ale už nemáme co dál otevřít, naopak jsme přišli o významný trh v Rusku. Výsledkem je napjatá situace v celém světě podobná té v rodině když trpí nedostatkem peněz. Dochází pak ke sporům a roztržkám. Zůstává tedy napínavou otázkou kde otevřít nové a perspektivní trhy když už žádné neexistují.
No jasně, protože tady je 90% lidi 60+ a proruských, tak ještě aby ne. Tohle je líheň.
Jinak dobrej argument, že máte víc lajků, dostal jste mě.
Ten problém jste označil 60+ je zde protože oni mají víc zkušeností a znají historii lépe než mladá generace. Kdyby ti mladí znali všechno co se v minulosti dělo tak by se vyjadřovali jemněji k celému problému. Já jsem žil a úspěšně podnikal 30 roků na západě a znám tu historii od USA a její snahu zničit Rusko, dále znám vývoj na UA od oranžové revoluce až po dnešek. Proto mám na celý konflikt jiný názor, tedy stejný jako ta líheň. Přečtěte si některé moje komentáře na mém FB účtu.
Mám Méďu Béďu W203 a spokojenost veliká. 285 tis. km a pouze kontroly náplní. Můj syn se již na ní těší až ji zdědí.
Já měl od roku 1972 DB 450 SLC, dovezl jsem si ho na penzi sem ale nechal ho v zimě na chatě stát, zamrznul chladič tak stál dál. Přivezl jsem si něco jiného a DB shnil na zahradě. Před několika roky jsem ho prodal do Mělníka aby se restauroval. Měl najeto od roku 1972 295.000 km a byl jinak v top stavu, pouze karoserie vzala za své.
Tyto staré Mercedesy jsou nezničitelné. Proč se ale nevyrábí dodnes taková jednoduchá a spolehlivá auta? Zeptejte se v Bruselu a u výrobců. Dnešní auta jsou pro mladou generaci katastrofou. Můj syn má v Mnichově BMW SUV a došla mu baterie v nějakém systému který hlásí že auto mělo bouračku. Tato baterie je ocásku vzadu na střeše a k její výměně se musí sundat celé čalounění ve střeše, jinak to neustále hlásí kód že to nefunguje. Výměna bude prý stát asi 1500 Euro. To je klasický příklad neopravitelnosti aut, už ani nemluvě o jiných opravách, daleko dražších.
Článek neodpovídá pravdě. Na západě byla hospodářská krize a desítky milionů lidí bylo bez práce. Jenom v Německu bylo na podpoře 3,5 mio dělníků. Prezident Regan a Gorbačov vyjednávali o otevření východní Evropy a Západ včetně USA financoval zdejší disent, přesně jako oranžovou revoluci na UA ,nebo jinde ve světě. Přechod se pak uskutečnil za další finanční podpory západu který nám sem potom dodával obrazně řečeno všechno staré ze západu, s výjimkou čerpacích stanic na pohonné hmoty, ty byly moderní. Západ se tak zbavil přeplněných skladů a začal si pořizovat až do dneška nejnovější technologie, de facto bylo po krizi jako když mávne proutkem. My jsme to ale museli splácet. Na práci nás ale na západ mnoho let ještě nepustili a i s exportem to nebyla žádná sláva protože výrobky vyráběné na starých technologiích nebyly konkurence schopné.
Celý článek je totální nesmysl, já tam žil a tři dekády úspěšně podnikal na nadnárodní úrovni. Dokonce jsem měl v Praze jednu z mých filiálek, v Seifertově ulici v 80-tých letech m.s. a byl hlavním dodavatelem Tuzexu. Proto mi můžete důvěřovat že úhlavním problémem byla globální hospodářská krize a vůbec ne ty nesmysly ze článku. Dnes jsme v té samé ale horší situaci jako 1989, Čína nás předběhla a stará se o další útlum a my nevíme kudy kam. Z této krize se už nedostaneme, bude nás konfrontovat mnoho let.
Ten článek neodpovídá realitě. Na západě byla hospodářská krize od roku 1974 a trvala do roku 1989 kdy došlo ke zlomu a východní Evropa do spárů kapitalismu. Pak došlo k tomu že západ nabídl Československu okamžitě finanční výpomoc a převálcoval nás zbožím a technologiemi. Tyto úvěry jsme ale museli splácet, přitom jsme ale na západ nesměli jít ani pracovat. Na západě bylo v roce 1989 několik desítek milionů lidí bez práce, sklady byly přeplněné a tato revoluce za pomoci Gorbačova nás do této situace zahnala, přitom na západě krize pominula jako když mávne proutkem. Češi tomu nikdy moc nerozuměli, de facto se koncentrovali na Burda módní katalog (ženy) a katalogy na auta Mercedes, Ford, BMW, VW a pod. (muži). Dnes jsou Češi po 35-ti letech flustrovaní že se jim to nepovedlo jak by si přáli. Celou dobu splácí úvěry a drahé hypotéky, hledají každé ráno a večer parkoviště pro své miláčky kteří jim ale neříkají pane a zápolí se stresem. Situace dnes je ale ještě horší, nemáme totiž při přeplněných trzích na otevření další východní Evropu, globální trhy ztrácíme a státní dluh je dnes už nesplatitelný. Přitom chceme neustále víc a víc peněz na výplatní pásce, včetně našich politiků. To nemůže dopadnout dobře, tato krize je už poslední a bude trvat zatraceně dlouho. Kapitalismus potřebuje pro svojí existenci vždy dostatek nových a perspektivních trhů, ty dnes ale už neexistují a Putin nás dál na východ nepustí.
Mimochodem jsem na západě v 70-80-90-tých letech úspěšně podnikal, tedy v době kdy kapitalismus perfektně fungoval. Pak východní Evropu převálcoval a to byl důvod krachu.
Vzpomínám si jak vystřelili piráti v Německu a dostali se až do parlamentu. Po jedné sezoně ale vypadli a už se z toho nikdy nevzpamatovali. Dnes po nich nejenom že neštěkne ani pes, on si vlastně na ně ani nikdo nevzpomene. Je to de facto mrtvá strana a tak to dopadne i se zdejšími piráty. Právě ten Hřib jako "velmi" oblíbený pražský politik bude toho příčinou.
Provoz v Praze je přímo fantastický, už podobný tomu v Itálii, ale s tím rozdílem, že my se v něm neumíme zásluhou našich orgánů pohybovat. V Itálii se jezdí jak to jenom jde a pořádek si dělají řidiči mezi sebou. Dopravní značky se respektují, častěji ale nerespektují, pouze jako druhořadá informace. Mezi tím provozem lítají ze všech stran kolem vás mopedy a skůtry, de facto musíte mít oči na všech stranách. Policie je až neuvěřitelně benevolentní, jak k pokutám tak k přestupkům. Policii zpravidla nikde nevidíte, nebo je vidíte opřené někde o zed' pokuřujíc cigaretu. Prostě paráda a hezké to pozorovat, třeba od stolu kavárny nějakou křižovatku nebo kruhový objezd. Tam je nejzajímavější to jezdecké umění motorkářů a motorkářek. Prostě je to lahoda o které si můžeme zde nechat jenom snít, nás de facto doženou předpisy a zbytečné pokutování. Jinak musím potvrdit že silnice v Itálii jsou podobné našim tankodromům, mají ale navíc tříproudové dálnice které jsou oproti ostatním silnicím ve výborném stavu.
V 70-80-tých letech m.s. házelo sousední Německo před Vánocemi na trh zmražené kostky 250 gr. másla z Irska. Bylo v zeleném balení a bylo velmi levné, stálo rovnou 1,-- DM. Jednalo se o zamražené státní rezervy které se po celé EU skladovaly a pravidelně obměňovaly. Toto máslo bylo vynikající a rád na něj vzpomínám. To bylo ještě v dobách kdy kapitalismus fungoval.
Řekl bych, že nejde jen o nové trhy, ale i vytváření nových potřeb, o kterých se lidem kdysi ani nesnilo a některé se stávají posléze téměř nutností každodenního života.
Ty nové potřeby ale už nevyvažují doplňování v takové míře aby uklidnily padající trhy. To souvisí s opatrností spotřebitelů a jejích finančních možností. De facto se systém drží protože státy financují zaměstnanost na úkor státního dluhu. Naše 3,5 bilionů Kč státního dluhu to potvrzují, o státním dluhu v USA raději už ani nemluvě. Já to vidím dost špatně pro budoucnost, nemáme už co otevřít a ztrácíme na celé čáře. Já v tom systému na západě pracoval a úspěšně podnikal ještě v době kdy všechno fungovalo, tedy v 70-80.tých letech m.s. a mám s tím dost velké zkušenosti. De facto je dnes všechno v ekonomickém provozu světa na dluh, jak firemním tak privátním. Jedinou možností je zastavit se a zkonsolidovat celý hospodářský systém, to ale bude velký problém, pokud tedy nechceme do světové války. V každém případě to nevidím optimisticky.
Co to je ten turbokapitalismus? To je (Volkswagen) 36 dní dovolené, k tomu předpokládám nejméně státních svátků jako v ČR ?
Turbo-kapitalismus je rychlá automatizovaná globální produkce která přeplňuje spotřební trhy a přeskakuje generace. Je cyklická a objevuje se pravidelně po 30-ti letech, dnes rychleji. Kapitalismus si vždy dokázal otevřít nové a perspektivní trhy, díky novým a rychle se vyvíjejícím technologiím se globální trhy přeplnily což vyvolalo další kriti která trvá už několik let. Naopak dnes trhy opouštíme a ztrácíme, nové, jako třeba bývalá východní Evropa, nejsou nikde vidět.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Proč o tom píšete, je to problém samotných řidičů, když neumí jezdit MHD tak bych je nechal at' se trápí. Pražáci s tím umí zacházet lépe, jezdí brzo ráno nakupovat, nebo pozdě odpoledne aby stihli střídání stráží, tedy kdy se mění ti co obsadili parkoviště, t.zn. ráno a večer. Přes den pak jezdí s MHD. Ti co mají ale v Praze termíny, nebo jednání nebo zde jinak pracují zabírají na celý den parkoviště, hlavně to neplacené které by mělo sloužit pro Pražáky z jiných čtvrtí kteří si jedou jinam něco vyřídit, nebo vyzvednout. De facto máme v ČR Italské poměry, nebyl by problém kdyby se zrušily kontroly a pokuty. V Itálii si to řidiči řeší mezi sebou, jezdí jak to jenom jde a mezi tím lítají stovky mopedů a skútrům ze všech stran. Miluji Italský provoz, nikdo nikam nespěchá, nikdo nesleduje semafory, každý vás pustí když jste zůstal v nějaké problémové zoně a.t.d., prostě lahoda. Policie jenom netečně přihlíží třeba i opřená o zeď' a s cigaretou v ústech. O provozu třeba v Římě se vůbec nediskutuje, prostě lahoda. Každý řidič ví do čeho jde když si auto kupuje, tak proč ten povyk?
1 odpověď