Už před několika týdny jsem na svém FB účtu přinesl zprávu že prezident Pavel rozpočet podepíše, doporučuji si to prohlédnout a přečíst. Poté následovaly naprosto zbytečné diskuze našich politologů, ekonomů, rádoby expertů a různých diletantů kteří se v mnoha TV projevech a jiných relacích projevovaly. Bylo to naprosto zbytečné a finančně nákladné, stačilo aby se zeptali mne a mohli si to klábosení ušetřit. V té době byl Prezident ještě v Austrálii a já jsem už napsal že to podepíše bez nějakých velkých diskuzí. Prostě je naše mediální vybavenost na katastrofální úrovni, redaktoři ovlivňují občany neuvěřitelným hazardním způsobem..
gumový rozvodový řetěz... ale vím jak jste to myslel. Akorát těch řetězů se do rozvodu už moc nedává a schválně, tipněte proč.
Tak to nevím, ale jsou bezproblémové. Měl jsem je od 70-tých let m.s. v mnoha autech, nikdy jsem je nenapínal ani neměnil. Byla to různá auta od firem jako OPEL, Peugeot, Ranault, Fiat nebo V8 DB 450 SLC, nebo 2x Jaguar V12 a pod. Dnes jsem skončil z důvodů stáří u Dacie s motorem z Mazdy - také řetězem. Myslím si že mám dost zkušeností s auty staré generace, nikdy jsem neměl oproti mnohým přátelům problémy. Tak mne prosím poučte, rád se na stará kolena přiučím. O problémech s motory posledních 30 let jsem četl mnoho.
A proto jezdím v plechovce. Jednou je to Škoda, pak nejde něco na úřadě, nefungují pokladny v marketu, vypadnou telefony, tunel Blanka atd. Není pomalu dne aby se něco nestalo, vznikají tak zbytečné problémy které stojí mnoho času a stresu. Když jsem kupoval poslední auto Dacii Logan MCV před 6-ti roky tak nesměl mít turbo ani gumový rozvodový řetěz. Prostě žádnou zbytečnou elektroniku včetně navigace, tu jednou za čas vyndám ze šuplíku.
Na tu zatracenou elektroniku jednou všichni doplatí. At' tedy žijí novoty.
Rusko není stát, je to jen směs teroristického segmentu, který se do roka rozpadne
Oh jé, těžko pochopit že mezi námi žijí tací negramoti, je jich ale zde dost. Já si myslím že je to jinak, Západní Ukrajina je směs národů z Polska, Československa, Maďarsko a možná ještě někoho. O území se preventivně přihlásilo třeba Polsko a Maďarsko.
Koupil jsem ho na Jarově v Praze v době Covidu. Jediné co nemá jsou elektrická okna vzdau, nepotřebuji je. Metaliza v červené byla také v ceně. Také je bez navigace, jinak všechno příslušenství má. Fakt super auto, maximálka 150, ale jezdím tak 130. Všichni se mi smějí když vědí že jsem jezdil Jaguára a Ferrari s V12 motory, nebo DB 450 SLC s V8. Ale ve vyšším věku má člověk už jiné a nižší nároky. Ano, po prodeji dřívějších vozidel jsem skutečně šťastny muž.
Proto také došlo k uzavření smlouvy a Argentinou a ostatními jihoamerickými městy ohledně exportu masa do EU. Von der Layenová na tom asi osobně také vydělala, jako třeba u medikamentů pro Covid. Tato smlouva se nelíbí mimo Německa skoro všem státům EU, přesto ale byla podepsána. Napínavou otázkou zůstává zda bude EU státy schválena. a co bychom měli do Argentiny exportovat když je tak předlužená. Brusel je prostě metla lidstva.
Opět se jedna firma domáhá větších zisků pod klasickou výmluvou že jde o větší bezpečnost. A všechny tyto zbytečné idee a zákony jsme si konečně vyzvonili v roce 1989 na VN. Konečně dobře nám tak. Je to absolutní blbost, stát by měl dělat větší kontroly v servisech a na STK, podobně jako to dělají potravináři. Ale stát se snaží na úkor obyvatelstva podporovat byznys, to je to nejhorší co od něho můžeme požadovat. Firma je myslím si z Německa, tedy podle jména, tak není o čem diskutovat.
Rozumím. Já vozidlo koupil do mé firmy, kde mohu využít určité benefity, které systém nabízí. Díky tomu se dostanu na velmi lukrativní a zajímavou cenu a tedy se mi tato investice velmi oplatí.
Jsem přesvědčený, že velmi brzy ceny se dostanou na přijatelnou úroveň pro většinu lidí, minimálně u elektrických vozidel to tak bude. Spalovací vozy budou čím dál víc dražší a jejich provoz bude velmi neekonomický.
Také jsem čekal až ceny EV spadnou na přijatelnou úroveň což se nyní již stalo .
Postupně obměním celou firemní flotilu za čistě elektrickou
Ale i Musk chce s elektrikou skončit, bude se prý koncentrovat na vodík. Uvidíme kam to povede, já jsem příznivcem spalováků.
Potvrzuji co píše pan Klouček. Renault i Dacie jsou skvělé spolehlivé vozy. Kromě běžné údržby nevyžadují servis.
Já jsem objednal jako další vozidlo čistě bateriovou R5 a opravdu se nebojím o její spolehlivost. Renault dělá velmi kvalitní vozy
Jistě máte pravdu, pouze ta cena mi připadá za tak malé auto příliš drahá.
A kde na to tento chudý stát bude brát peníze? Jistě v EU která to bude financovat aby bylo Lotyšsko EU věrné jako každý zadlužený občan. To je systém kapitalismu, zadlužit, předlužit a následně požadovat, to se neodmítá. Tyto vysoké částky se pak rozloží mezi členy EU. To je systém který jsme si vyzvonili na VN v roce 1989 i když ho Evropa celou dobu kritizovala, tedy dotace deklarované jako půjčky.
Měl jsem víc renaultů, a víc v servisech jsou příbuzní s WW a BMW,a za draho. Já jezdil jen na výměnu běžných dílů které se normálně opotřebovávají. S nějakou větší závadou nikdy. Ale je pravda že žádné auto jsem neměl dýl jak 7 let.Nejvíc jsem najezdil s dvojkovým scenicem-147 000km. Bez závad.
Ale to jste měl spalováky. tento je bateriový a příšerně drahý.
Přesně naopak. Troufnu si tvrdit, že to bude prodejní hit. Zvenku málé, uvnitř pohodlné pro 4 dospělé a solidní dojezd. Ideální pro městskou a příměstskou dopravu. Navíc už v základu solidní výbava a za přípatek tepelné čerpadlo.
Jistě, a kde budou ve městě nabíjet když nemáme garáže? A venkované si to kupovat nebudou.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Za totality se žilo dobře, v mnoha ohledech lépe než dnes. Já sice žil v té době v Německu ale jezdil jsem do Prahy každý měsíc. Kdo se nepletl do politiky měl absolutní klid, to mohu odpřísáhnout. Kdo do politiky rýpal a okrádal stát byl potrestán. Pokud se orientujete jen na Českém rozhlase nebo TV a Seznamu máte smůlu. Když se pletete dnes do politiky a nezastupujete názor dnešní vlády tak jste také postihován, třeba takovými přihlouplými odstavci pod názvem Kontext.
Kdy už konečně přestanete podporovat výrobce drahých e-aut, nebo i spalováků. Jistě vás za tuto reklamu platí a vy se vůbec nestydíte takové reportáže zveřejňovat, o cenách už ani nemluvě. Asi vám uteklo že jsme v hospodářské krizi která bude nezvladatelná protože nemáme další východní Evropu která by západ, na kterém jsme závislí, zachránila. Já platil za novou Dacii MCV v roce 2018 přesně 240k s celým příslušenstvím, bez turba ale s řetězovými rozvody, a mám pokoj. Dnes je toto combi 2x tak drahé. Jako bývalý elektronik vím co to stojí když se to porouchá, naši motoristé to nevědí a vy nejste schopni jim to vysvětlit protože byste přišli o platby. Styďte se v celé redakci, jste bezcharakterní sebranka mladých redaktorů která se rychle naučila vydělávat peníze tímto způsobem. Mimochodem bylo toto auto kdysi v jako vstupní model do automobilismu pro začátečníky k máni za minimální cenu, to jste ale ještě močili v té době do plen.
Já ty odboráře nechápu. V Německu vyhlásil VW snižování platů o 10% a to tu ještě nebylo. Tento první impulz začne fungovat pomalu ve všech státech EU. Tak si asi "inteligentní" odboráři u E.ON myslí že by to byla dobrá obrana když k tomu třeba dojde i u nás. Prostě je dělnická a úřednická třída v horší skupině vzdělanosti protože ti vzdělanější vidí na nás přicházet velkou hospodářskou krizi která bude těžko ovladatelná protože nemáme k otevření nových a perspektivních trhů žádnou druhou východní Evropu a Putin nás dál na východ nepustí. I totální zničení UA je důvodem proč EU válku podporuje. Všechny státy si přejí jí znovu vybudovat, čím víc bude zničená tím líp pro firmy které jsou dnes v ohrožení. I ČR se snaží se svými aktivitami o zapojení se do obnovy UA. To nám může prodloužit dobu totálního kolapsu dnešního turbo-kapitalismu který přeplnil trhy a řítí se do záhuby.
Český chalupář v dnešní době bude shánět auto s nájezdem 150k km, stáří kolem 10ti let a s co nejméně kravinama, protože život chalupáře se točí kolem shánění peněz a ne vyhazování je oknem za auto. Vůbec nechápu, kde lidi berou takové statisíce na ty plechovky. Kupovat auto za peníze, které před 10ti lety dal za byt je neskutečné, asi dělám něco špatně, neb fakt nevím, kde vzít tolik peněz a nekrást, abych si mohl koupit něco nového. Už ani ta nejlevnější Dacie pro rodinu nejde pořídit pod 400k kč...
Ale abych se vyjádřil k autu samotnému, nevypadá to tak zle, jako dřívější Renaulty, hlavně jestli i ta spolehlivost je už lepší...
Já koupil 2018 Dacii MCV novou s celým příslušenstvím a metalízou v červené barvě za 240.000 Kč. Dnes má 60 tisíc km a viděla celou Evropu. To celé bez jediné poruchy. Super auto, ale kde jsou ty ceny dnes? Nechtěl jsem nic s moc elektroniky, ani turbo a chtěl jsem řetězové rozvody. Údajně je tam motor z Mazdy. Jsem s ním absolutně spokojený.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Petře, v naší republice živíme velikou spoustu různých politiků, politologů, komentátorů, moderátorů, expertů a pseudoexpertů, filozofů, novinářů, apod. Ti všichni mají pracovní náplň a potřebu ke všemu pronášet a šířit svá moudra. Přitom obyčejnému člověku selského ruzumu to bylo celkem jasné už dávno. A tak to bývá skoro vždycky.
1 odpověď
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Svatá pravda pane Zelenka...