Cyklisté jsou ve většině případů i držitele řidičského průkazu, problém není v nastavených předpisech a nebo v neznalosti, ale v tom, že represivní složka není na silnicích skoro vůbec vidět a když je člověk uvidí, tak se převážně zaměřují na motorová vozidla. Problém je v nedostatku lidí (jako ve většině profesí) u represivních složek a proto cyklistům lescos projde, řešení není dávání nějakých poznávacích tabulkách na nemotorová vozidla (kola, koloběžky.....) a nebo zpřísňování zákonů, stačilo by se zaměřit na doplnění stavu policistů, aby byli vydeni v ulicích a na silnicích, aby měli výchovný účinek a nesnažili se jenom o vybírání pokut.
Nechápu v čem má problém. V hypermarketu jsem do nedávna pracoval, když si nastaví směny, aby pracovala i o víkendech, tak automaticky má 2 až 3 dny v týdnu volný (standardně se plánují směny týden dopředu,kde má povinnost odpracovat alespoň 4 dny) a o volnu v týdnu jí zbydou na VPP 2 až 3 dny v týdnu, tzn že za měsíc odpracovat 50 hodin nemůže být problém. Já osobně pracuji 300 hodin měsíčně a nedělá mi to problém. Kde je vůle, tam je i řešení ......
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zase velký profesionální řidič, který nám dělá dobrou vizitku. Místo toho, aby jako chlap uznal, že předcenil své schopnosti a přijal trest (nejnižší možný ve správním řízení - 6 měsíců zákaz řízení je nejmenší možný za takový přestupek a finančně také - mohl dostat i 20 000 Kč), místo toho se soudí, aby ale na to nedoplatil a nejvyšší soud to nepřekvalifikoval na trestní čin - ohrožení (jako dopadl ve vězení za podobný čin český řidič autobusu v Německu). A být soudem, tak bych mu dal zaplatit výlohy za soud....A jinak se nemusíte obávat, před vrácením řidičáku bude muset jít nejdříve na psychologické vyšetření (u profesionálů je to automatické už i od 6 měsíců).......
1 odpověď