Mit za souseda Izrael, tak mam vesnice take napechovane smrticimi zbranemi a trip wire u kazdeho vchodu. A hranici zaminovat a k tomu vykopat vodni prikop s krokodyly naucenymi na vuni pistacii.
Chce to trochu vylepšit, protože na příkop s krokodýly je tam nedostatek vody. Navíc několik granAtu do vody zničí i krokodýly. Co takto0že by jsme žili v míru?
Ok budeme pokračovat v ironickém tónu (sám jste s tím začal). Samozřejmě, že je každému jasné, že francouzská cizinecká legie bude chránit naše vodovody, Bundeswehr Škodovku, Lidl, Kaufland, Billu, Penny, Makro, Globus, OBI a Hornbach, Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej ochrání Allegro a Pepco, Försvarsmakten by se zakopal u IKEA a HaM. My vlastně armádu ani nepotřebujeme, když všechno patří zahraničním vlastníkům. Vlastně ano, AČR by musela bránit Budvar. ČEZ by ochránila USMC, sice jsou americké penzijní fondy menšinovým vlastníkem, ale vedení ČEZu skáče, jak pískají.
bohuzel mate presne pravdu
Vladimír Putin = ochránce všech Slovanů. Proto na ty ukrajinské Slovany posílá vousaté čečenské kozomily, jihoamerické a nepálské žoldáky a nově severokorejské zoufalce. To dává smysl.
Vladce vsech Slovanu, vladce nas, slunce nase jasne...ale kdo jsou ti Slovani? My asi ne, z vice nez 60 procent jsme Germani, Ukrajinci asi taky ne, ty maji Vikinske a tatarske geny, Rusove taky ne, protoze ty maji mongolske geny...Mozna snad Slovaci? Poradte, podle jazyka se to mic nepozna..
Chce to vylepsit nektere udaje, co se uvadi ve clanku. Tak napr. dojezd je nizsi pri nizsich teplotach, ne ale kvuli baterii a hlavne ne kvuli topeni, pokud ma auto tep. cerpadlo tak spotreba energie je priblizne 1.5kWh na 100 km. S nizsi teplotou se totiz vyrazne zvysuje hustota vzduchu, tedy odpor, ktery auto musi prekonavat. Plati pro vsechny auta. Aby byl srovnatelny dojezd, tak 1l litr paliva predstavuje asi 10 kWh el. energie, jinymi slovy s baterii 77 kWh mate 7.7 l v nadrzi, pak muzeme lehce pocitat , kolik ze km ujedete se spalovacim autem a kolik s EV.
Pokud mě budou chtít měřit, nebudu souhlasit dokud mě neumožní vozidlo řádně vypálit jelikož jezdím krátké trasy a věčně studeným a na každé STK to cca 10 km protáhnu na 3jku kolem 100 kmh a emise vždy napohodu
Kolem komina je prece EV lepsi, na dalku pak diesel... ale kolik by jsme teda pak meli mit aut?
"Chudáci" Ukrajinci , EU je "lákala" do EU a do NATO !! " dráždili hada Putina bosou nohou" !! EU "demokraticky váhala" a HAD diktátor Putin "UDEŘIL" uštknul Ukrajinu vojensky !! A EU opět "demokraticky" váhá (neponížit příliš Putina?) Zoufalá Ukrajina se snaží zločince Putina "ničit, brzdit" doma v Rusku !! Je snaha Rusy "probudit", že speciální vojenská operace je Putinova VÁLKA a ubližuje všem !! "Demokrat vždy tahá za kratší stranu provazu před DIKTÁTOREM !! Co s tím !!
V době válečné si demokracie zvolila tyrana, ten byl vůdce. Až se konflikt vyřešil, opět pokračovala demokracie.
Plánovaná přehrada Nové Heřminovy má mít objem necelých 15 mil m3. Předpokládám, že těch 15 mil je zásobní objem. Dále pak je retenční objem. Kdyby celkově bylo volných cca 5 mil m3, ty by naplnil zmiňovaný rozdíl průtoku 100 m3/s za ca 14 hodin. Jestli by to stačilo aby to ochránilo Krnov nevím. Ale zajímalo by mě ten rozdíl v průtoku. Přehrada nad Krnovem zredukuje průtok o 100 m3/s pro Krnov ale pro Opavu už je to rozdíl v průtoku o 310 m3/s. Jak k tomu došli? Přece v Opavě by měl být průtok také menší jen o 100 m3/s jako v Krnově. Dokážete mi to někdo vysvětlit? Děkuji
Dnes byl napsan hezky priklad z brnenske prehrady. Prehrada skutecne celou vodu nezachyti, ale zpomali a to je taktez dulezity faktor. Jde i o cas. Dale urcite ma dalsi funkce. Snizi potencialni energii vody. Zachycuje jako hreben napr. spadane kmeny, vetve, ktere mohou vytvaret a ucpavat koryto nebo pusobit jako beranidlo na prekazky v toku. Pocital bych zde radeji s retenci az 10 mil m3, protoze tentokrat na vetsine prehrad doslo k casnemu upousteni. Tedy dojdeme k 28 hodinam. To je velky benefit k priprave. Jelikoz nevite uplne presne, jak dlouho bude prset a kolik skutecne spadne v danem povodi, existuje vzdy dobra sance, ze pritok bude slabnout jiz v tomto intervalu.
Komunisté postavili za 15 let Vltavskou kaskádu (Orlík, Lipno, Slapy)!
Jen pro pořádek nikdy jsem je nemusel, ale nyní fakt STAČILO.
Proč nebyly za 27 let postaveny Nové Heřminovy !!!!!
Asi proto, že žijeme nyní v tzv. démonkracii🤮
Od 1989 se jen kecá a nic! Vše je zničené a rozkradené!!!
Můžeme poděkovat panu Klausovi za začátek devastace naší vlasti...privatizace.
Naši otcové a my jsme budovali republiku a polistopadová směs neumětelů jen krade!
NEUVĚŘITELNÉ😥😥😥
STAČILO!!!
Taky jsou zde 100 jinych prehrad, ktere se postavili pred komunistami, takze jim nepripisujte vice nez je zdravo. Navic Vltavská kaskáda je soustava devíti vodních děl na řece Vltavě, vybudovaných po etapách mezi lety 1930 a 1992.
Takze ... !!!
nezachranila by nic. naprselo tolik ze by to naplnilo dva orliky. takze par milionu m3 ny nezmenilo nic jen by to prislo o dve hodiny pozdeji
vsechnu vodu nezadrzi, ale zpomali a uhladi.. Takze bych se jen zeptal, jestli ti slavni aktiviste a ty , kteri hlasovali pro nestaveni , ted pomahaji a budou bezplatne pomahat se skodami, zpusobenou povodni? Doufam, ze se alespon v duchu stydi..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejsem ekonom, ani právník, mám pouze selský rozum. Malé auto produkuje méně emisí CO2, protože má nižší hmotnost, S tím nikdo nic nenadělá, protože potřeba energie pro pohyb, zrychlení, překonání všech vnějších odporů, atd., je u většího auta vždy větší a ty rozdíly jsou skokové. Říká se tomu energetická bilance pohybu a účinnost využití energie z paliva je stejná u všech nových aut. Moje Mitsubishi Space Star má reálnou průměrnou spotřebu 3,9 litrů na sto kilometrů (auto řídím já, nikoliv umělá inteligence, nebo nějaký rádobyzávodník). Když tuto spotřebu vynásobím 23,3, protože je to benzíňák, u nafty je to 26,8, vyjde 90,9 g CO2 na 100 kilometrů ujetých. Auto má hmotnost 840 kg, proto je ta spotřeba taková, tedy nízká, Auto s hmotností vyšší, například 1600 kg, má spotřebu o 100% vyšší, takže i ty emise jsou vyšší, schválně si to vynásobte. Selský rozum to tedy nemůže pobrat. To auto, které má nižší emise, čímž chrání planetu před oteplováním více, než to velké, bude potrestáno vyšší cenou, aby se méně prodávalo. To fakt musel vymyslet ekonom, nikoliv člověk, jemuž záleží na budoucích generacích, protože má místo mozku z peněz kostku.
2 odpovědi
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to uplne neni a neni na to uplne jednoduche odpovedet. Ale obecne plati, ze vetsi motor ma lepsi ucinnost nezli maly motor a delsi zivotnost, dale musite zapocitat hmotnost, kdy vetsi auto ma vetsi setrvacnost, tedy muze vice "plachtit". Za me je idealni hybrid s extenderem, kdy maly spalovaci generator jede v optimalnich otackach pri 60% zatizeni, v optimu sve krivky. Naftovy motor ma navic lepsi ucinnost, takze vypocet co uvadite pro naftu je zcela mimo.