Docela by mě zajímalo, jak dlouho by to trvalo u nás. Zdravotnictví je na docela slušné úrovni, ale v praxi "jak kde a jak pro koho", mezi praktickými lékaři je obrovský rozdíl, mezi odbornými ještě větší 🙁 Jsem ze severu Čech a tady se k nějakému dobrému doktorovi bez známých nemáte šanci dostat, protože všichni odešli jinam a tady buď ten odborný lékař není vůbec, ordinaci zrušili bez náhrady a vy musíte jezdit jinam, nebo jdete k lékaři, který má hodně nečeský přízvuk a co já vím, jaký je to profesionál 🙁 A hlavně mi neříkejte, že doktor jako doktor 🙁 Jsem v ID a kromě praktické lékařky jezdím za všemi odbornými buď do Prahy nebo do Plzně, tady je to bez šance. A léčba nebo diagnostika pomocí umělé inteligence? Tu si u praktického lékaře fakt neumím představit, většina praktiků je tu už v důchodovém věku a přesluhuje a mají problémy s obyčejným počítačem 🙁 Takže krom mé první otázky se nabízí i druhá - kdy něco takového bude možné pro obyčejného člověka (ne ministra) i u nás a popřípadě kam bych musela jet 🙂🙂🙂
Tyto nástroje máme už implementovány, tak prosím přestaňte pomlouvat české zdravotnictví. Máme dokonce i vlastní český software... Článek je napsán velmi tendenčně. Napr. Pomáhá radiografum ... jedná se opet i špatný preklad.
Tachometr ukazuje zřejmě více nez skutečně jedete, alespoň podle GPS. Pokud Tesla ukazuje více km, pak podvádí, protože spotřeba je na km resp. 100 km. Nižší. Příště bude lepší max. Nabití, zjištění vzdálenosti podle mapových podkladů, resp. Kalibrace vzdálenosti a ukazatele vzdálenosti.. nejvíce rozporuplné je podobná spotřeba pro nový a stary enyaq. Tam něco nesedí... Pokud nový motor má lepší účinnost, mělo by to být znát. Rozdíl je pouze okolo 3 procent na spotřebu . Hodně dělá též odpor větších pneu... Musí se srovnat aot stejne nahuštění a měli by být stejně i kryty kol. Pěkný test , dík za něj, avšak zkuste zopakovat opravdu pečlivěji k eliminaci i drobných rozdílů díky
17 kW na 100 km je asi (x9) 153kč. 57kW u nafty je nesmysl. Ve skutečnosti je to asi 5-6l (x35) 192kč. Po deseti letech rozumného ježdění,diesel dál jezdí. Ale el.auto potřebuje novou baterii cca 400-600 tisíc.
Není to nesmysl, výpočet je přesně. Zhruba 1l benzínu či nafty odpovídá 10 kWh EV je cca 2.5 X účinnější na energii a o to právě jde. Ekvivalent odpovídá tomu, že natankujete do EV cca 7 l benzínu či nafty. A to ještě nevozite a nepocitate váhu spotřebovaného vzduchu .
Kolik ujedete na 7 l benzínu či nafty? 150 km ? s EV 2.5 X násobek
To by policie musela jednat, byt u nehody a klidne ridit vyjezd z nejblizsiho zpatecniho exitu a to kontrolovane. Toto jsem zazil osobne na nemecke dalnici, kdy za cca 5 minut cekani mi policista zatukal na okenko a rikal, ze se budeme otacet a daji mi znameni, coz trvalo dalsich 5 minut. Od vyjezdu byla jiz znacena objizka na nejblizsi dalsi vjezd na dlanici po smeru jizdy. Takze to jenom chce zapojit spravne sily, jinde to proste funguje.
A kde se vezme elektřina na výrobu benzínu? Ta totiž není zas o tolik menší.
Vy benzin vyrabite? Benzin se ziskava rafinaci a dalsim zpracovanim z ropy. Tu musime premistet z naleziste do rafinerie. Hotovy produkt si natankujete do spalovaciho auta. Pro vyuziti 50 l spotrebujete cca 600 kg vzduchu o objemu obyvaciho pokoje. 20 procent ziskane energie pak pouzijete na pohon a zbytek jde ve forme tepla, plynu, castic do okolniho prostoru vasi jizdy. Je to vse velmi komfortni a pohodli mame radi. Cca 1 kg benzinu ma volnou energii odpovidajici 10 kWh, takze drazsi EV vozi tak ekvivalent 8 l benzinu. Spalovak dojede na 8 l pres 100 km, EV az 400 km mereno treba na dalnici. Co je pak ucinnejsi?
Pořád to bude z poloviny Čína, kromě karoserie je vše z Číny. Jen v horší kvalitě než teď Čína dává do svých aut.Me se líbí jak tady lidé tvrdí že čínské auto nekoupili a pak koupí Škodovku s baterií a motory z Číny
Rika produkt manager vozu Elroq zasveceny do nejvesich taju a detailu vyroby. Dekujeme za osvetleni.
Za komunistů nám výrobky vydržely 20 a více let.Dnes do dvaceti let musíte mít nejméně 3, protože víc jak 7 let nevydrží.Takže to je 3x více nerostných surovin, pracovní síly, více vody, benzínu a nafty na dovoz komponentů, benzínu a nafty na rozvoz hotových výrobků, více papíru na návody k použití, více folie na zabalení výrobků, více dřeva na výrobu dřevěných palet, zkrátka všeho více.
A teď spočítejte toto na kolik nás přijde jeden výrobek, který vydrží 7 let a který vydrží 20 let i s případnou opravou mezi tím.
Podekujte komunistům v Čínské lidové republice.
Emise z dopravy jablek, cibule, vepřového a drůbežího masa do Česka byly v roce 2023 téměř pětkrát vyšší, než kdyby se vyprodukovaly lokálně............ To jsou emise i z jiných věcí.Ona ekologie je tenký led to se otočí ve vteřině proti většině než se stačí nadechnout. On je každý "ekolog" ale do té doby než se ho to začne týkat. Proč se stále prodávají jednorázové pleny a spousta jadnorázových nesmyslů? Proč se plochy vysekávají jen tráva zvedne hlavu nedej bože aby vykvetla to se na květ stahuje "obtížný" hmyz, tak to ne, raději s velkou slávou otevřeme nějaký ten hmyzí hotel? Proč se většina veřejné zeleně zalévá pitnou vodou na kropení komunikací se používá také pitná atd. atd. Ve jménu globalizace a hlavně peněz.
Emise a znečištění např. Mikro plasty jsou dvě věci.
Nejsem ekonom, ani právník, mám pouze selský rozum. Malé auto produkuje méně emisí CO2, protože má nižší hmotnost, S tím nikdo nic nenadělá, protože potřeba energie pro pohyb, zrychlení, překonání všech vnějších odporů, atd., je u většího auta vždy větší a ty rozdíly jsou skokové. Říká se tomu energetická bilance pohybu a účinnost využití energie z paliva je stejná u všech nových aut. Moje Mitsubishi Space Star má reálnou průměrnou spotřebu 3,9 litrů na sto kilometrů (auto řídím já, nikoliv umělá inteligence, nebo nějaký rádobyzávodník). Když tuto spotřebu vynásobím 23,3, protože je to benzíňák, u nafty je to 26,8, vyjde 90,9 g CO2 na 100 kilometrů ujetých. Auto má hmotnost 840 kg, proto je ta spotřeba taková, tedy nízká, Auto s hmotností vyšší, například 1600 kg, má spotřebu o 100% vyšší, takže i ty emise jsou vyšší, schválně si to vynásobte. Selský rozum to tedy nemůže pobrat. To auto, které má nižší emise, čímž chrání planetu před oteplováním více, než to velké, bude potrestáno vyšší cenou, aby se méně prodávalo. To fakt musel vymyslet ekonom, nikoliv člověk, jemuž záleží na budoucích generacích, protože má místo mozku z peněz kostku.
Tak to uplne neni a neni na to uplne jednoduche odpovedet. Ale obecne plati, ze vetsi motor ma lepsi ucinnost nezli maly motor a delsi zivotnost, dale musite zapocitat hmotnost, kdy vetsi auto ma vetsi setrvacnost, tedy muze vice "plachtit". Za me je idealni hybrid s extenderem, kdy maly spalovaci generator jede v optimalnich otackach pri 60% zatizeni, v optimu sve krivky. Naftovy motor ma navic lepsi ucinnost, takze vypocet co uvadite pro naftu je zcela mimo.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Moc , mohl jsem vypnout trlevizi a neztrácel čas blbostmi.