Jen ať se ukáže, jestli jsou schopni konkurovat mezinárodním retailům a já jim fandím. Teď slyšíme jen kecy, že řetězce jsou předražené ale česká konkurence není schopna nabídnout lepší ceny a služby.
Nejsou na tento segment cílený.Je brán jako velkoobchod a po IČaře pak pro večerky a restaurace pro koncáky z ulice je tento segment též zajímavý pokud berou věci z letáků a některé zboží bez akce se opravdu nevyplácí.a ano nákup raději dělám v Ústí než v SAPA tam je to strašný.
Před týdnem jsem jel vlakem ve vagonu kde byly sedadla v první polovině proti směru jízdy, v druhé po smeru jízdy. Uprostřed tuším 4 x jako "kupé".
Proč nemohou být buď kupé, nebo všechna sedadla ve směru jízdy. Navíc tam byla malá okna a široké díly mezi nimi. Takže cca každá druhá řada cestujících vůbec neviděla ven jak ve vězeňském vagonu. Koš na odpadky jen na jednom konci vagonu a ve stolečcích 4 kupátek. U ostatních sedadel nic. Vyhrazený zavazadlový prostor tak, že jen nepatrný zlomeček cestujících mohl vidět kdo tam co dělá. Průvodčí sdělila, že za uložená zavazadla dráha nenese odpovědnost. Kam ale dát kufry do letadla když police nad cestujícími jednak nejsou vhodné a jednak jsou placaté, na výšku nízké.
Jediné plus a to že WC byly ještě snesitelně udržované.
Informační displeje na stropu vagonu špatně rozmístěné a s malým písmem, když by při tom stačilo horní vysokou hlavičku dávat jako samostatnou stránku, když se stránky stejně střídají. 90% designérů by bylo vhodné zakázat činnost, když nezvládnou ani interier vagonu a displeje. V podstatě jsou ti největší škůdci.
To jste nejel R23 👌
Svojí roli bude hrát i velká modernizace vozového parku, která tady nebyla desítky let. Najednou se úroveň cestování dostává na mnoha tratích z 70./80. let do 21. století. Škoda, že to nejde ruku v ruce s modernizací tratí, která by zásadně přinášela větší kapacitu.
To jo to by museli jezdit na čas a to dávalo smysl a nejezdit krokem,pokud se opravuje tak SŽ opravují rychleji než by člověk čekal už 3 měsíce se jezdí krokem a když ne tak je výluka nebo se jezdí kyvadlově po jediný.
CD u nás má oprávnění mít pouze vozidla s velvyslancem, tzn. firemní. Navíc ta parkují uvnitř.
Ale pokud je to pouze diplomat, který byl převelen z původní mise v Číně, tak může mít soukromé vozidlo... 😉
Ano máte pravdu. 👌 I toto je možné ale měl by používat CD auto a vozidla soukromá mají pouze polep CD většinou na kufru je že se jedná o sice soukromé auto ale majitel je u ambasády zaměstnán, ale nemusí polep mít u Nás takto parkuje jeden co má dělá na ambasádě Jihoafrické republiky a tento identifikátor využívá ale neznám interní předpisy zda musí nebo ne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stačí zajet do Makra nebo do Tamda pro i maloobchod a nakupovat tam.