No, to, že už měla být dávno v provozu. Nyní máme umrtvené miliardy v továrně na F-35. Takže nic nebude.
Pokud to uděláte brzo tak lidi remcají že to bylo zbytečné. Jako např. v Brně ulice Žabovřeská která se již za komoušů udělala šestiproudá a zelo to tam prázdnotou. Pokud pozdě tak že to mělo být uděláno dřív. Letos i příští rok se budou otevírat nové úseky. V roce 2027 má být na D35 komplet cesta do Svitav a to už se dá využít pro ty co jedou na sever nad Brno. Komplet hotovo má být do 2030 a je to za mne ekonomicky výhodnější než budovat např. most na D1 u Velkého Meziříčí na 2x 3 pruhy nebo posouvat všechny stávající benzinky kolem D1 více do šířky aby tam vešel další pruh a ve finále mít pořád jen jednu dálnici.
Proč je pro Vás jedna dálnice se třemi pruhy lepší než dvě paralelní dálnice se dvěma pruhy?
Ano, tady nejsme ve sporu, ale pokud se nepletu, tak vůbec nejvytíženější dálniční uzel v ČR je právě D1/D2 u Brna, tam se to prostě musí předimenzovat bez ohledu na dostavbu D35
A donedávna jediná dálniční křižovatka v ČR. V tuto chvíli tam projíždí spousta aut které jedou z Čech do Olomouce nebo Ostravy a ty tudy vůbec projíždět nebudou když využijí D35.
Problém D1 je v tom že je to dálnice z minulého století. Skvěle vymyšlená. Ale na tu dobu a na jiný provoz. Teď je to tepna která už dvacet let potřebuje třetí pruh. V Německu je mají 40 let, i v kdysi socialistickém Polsku to taky zvládli a podařilo se jim vytvořit skvělou dálniční síť v zemi kde byly jen rozbité silnice, vše zaplatila u EU z podpory infrastruktury. U nás se ty stejné penize projedli, ty peníze se dali zkrátka na nesmysly a neprioritni věci. Problém našich dálnic je v politickém zadání čehokoliv a neprujezdnosti. Tot ve zkratce vše. Jezdím po, pardon stojím na D1 skoro každý den uz deset let a cesta za prací a zpět se prodlužuje i o dve hodiny denně, nějakých 500-1000 hodin ročně a ten čas je jediná věc nw světě co nejde koupit. Přitom by sel využít nekonečně krát lépe.
No a právě z tohoto důvodu se buduje paralelní dálnice D35 aby mezi Čechy a Moravou byly dálnice dvě. Proč je to podle Vás horší rozhodnutí než mít D1 se 3 pruhy. Kupeckými počty mi vychází že 2x dálnice o dvou pruzích jsou 4 pruhy což je více než 3 na jedné dálnici. Zároveň mít dvě trasy je více oprativní v případě uzavírek nebo nehody. Co je na tomto špatně?
A co tak udělat volby pod záštitou OSN v Izraeli? A nebo ve Španělsku, kde proti mezinárodnímu právu zakázali oddělení vzpurného Katalánska a jeho zákonně zvolené představitele, kteří vykonávali vůli lidu, odsoudili na mnohaleté tresty vězení?
Můžete prosím definovat jaké mezinárodní právo a na základě čeho bylo porušeno, když španělský ústavní soud zrušil zákon který porušoval španělskou ústavu?
V září přijal katalánský parlament zákon o referendu o nezávislosti, a to i přesto, že podle katalánského zákona o autonomii, který vyžaduje dvoutřetinovou většinu v katalánském parlamentu pro jakoukoli vnitřní změnu katalánského statusu, je přijatý zákon protiprávní. Samotné referendum je protiprávní také z pohledu španělské ústavy. 7. září 2017 referendum zamítl rovněž španělský ústavní soud, načež katalánská vláda svévolně prohlásila rozhodnutí ústavního soudu za neplatné a získala podporu 750 z 948 obcí Katalánska, včetně částečné podpory města Barcelony. Takže to byl puč, nikoliv referendum na základě jakéhokoliv práva.
Chcete nám říct, že vše je v pohodě..? Nejste vy náhodou světový politik lokálního významu jako Fiala - politik po celý život ? Ti lidi tam samozřejmě pracují a řada z nich dělá maximum. Problém D1 je však jinde.. Když tak dobře rozumíte silničařine tak víte kde.
Já silničařinu nedělám. Zkuste mi to prosím vysvětlit.
Předně, parkovacích míst u nás není málo. Je u nás jen moc aut. Když už pomineme tento rozpor, tak vyhrazovat takto stání nabíjejícím se elektrovozům je společensky docela problematické. Vytváří se tím privilegovaná kasta, která má jiná práva než ostatní. Když už, pak by takové stání mělo být zpoplatněno. Jde fakticky o zábor veřejného prostranství.
Přesně. Všechny parkovací místa předělat na stojany na kola! těch se tam vejde podstatně více. Nechápu proč by majitelé aut měli být privilegovaní. JE TO ZÁBOR VEŘEJNÉHO PROSTRANSTVÍ. AŤ ŽIJE KOLOBĚŽKA!
Co sem furt pletete Slovensko.Na Slovensku mají Maďaři svůj jazyk ve školách,na úřadech,mají vysílání v RTVS. Proč nemohli tohle mít Rusové na Ukrajině. A v Oděse měli zasáhnout oficiální zložky Ukrajiny a né nějaká polovojenská jednotka
Rok a půl poté zpráva Rady Evropy obvinila Kyjev z nekompetentního vyšetření tragédie.
No že na Slovensku platí prakticky obdoba ukajinského jazykového zákona a nikomu to nevadí. A vy se oháníte demokratickým světem a že na UA vraždí rusky mluvící občany.
Zákon stanoví, že média publikují texty v ukrajinštině, možná je vícejazyčná verze, ale jedním z jazyků musí být ukrajinština. Jazyková nařízení se nevztahují na církevní obřady a na běžnou komunikaci mezi lidmi.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zcela nepochybně. Domnívám se, že to je pravá příčiny útoku Rusáků na Ukrajinu. Národnostní rozmíšky a vzpomínání na Štefana Banderu a jeho pohrobky je jen zástupný důvod.
1 odpověď
2
Sledujících
3
Sleduje
2
Sledujících
3
Sleduje
Samozřejmě že jde o peníze z nerostů na UA. Celý ruský rozpočet je na tom postavený a těžba ropy a plynu v Černém moři v režii UA byl pro Putina důvod "chránit" lidi na Ukrajině. Což dělá ruským způsobem doteď včetně žen a malých dětí,....
1 odpověď