A vy v Modřanech nemáte zastupitelstvo, které by to odmítlo, když o to "nikdo z vás" nestojí? Hřib opravdu není samoděržavník, aby jen tak řekl "Tady bude most" a musel se tam postavit. Jinak, celá ta komedie s mostem je podnik Správy železnic.
pitomý nápad chytrých Pirátů v čele s guru Járou Hřibem byl tím spouštěcím mechanizmem. Ano máme zastupitelstvo, bohužel tento hloupý nápad vznikl už za časů, kdy Piráti byli na radnici ve většině a nechtěli si svého vizionáře pohněvat
A vy v Modřanech nemáte zastupitelstvo, které by to odmítlo, když o to "nikdo z vás" nestojí? Hřib opravdu není samoděržavník, aby jen tak řekl "Tady bude most" a musel se tam postavit. Jinak, celá ta komedie s mostem je podnik Správy železnic.
... a Hřiba, neznáte bohužel celou genezi téhle veselé kauzy
Baterie pro vyhlazování denních špiček se v energetice budou používat v každém případě. Nehraje takovou roli, jestli se budou sdružovat s nabíjecími systémy pro elektromobily nebo ne.
Energetika a automobilismus ekologické nejsou z podstaty. Pokud žijete v souladu s přírodou a chodíte všude pěšky nebo jezdíte na kole, tak chápu, že máte s ekologií baterií problém. Pokud uvážíte celý životní cyklus, tak jsou baterie v kombinaci s nízkoemisními zdroji pořád podstatně ekologičtější než celý řetězec těžby, zpracování a spalování fosilních paliv. Závislosti na fosilních palivech se jen tak nezbavíme, ale dá se snížit, i díky bateriovým řešením. Pokud vás teda ekologie skutečně zajímá a není to jenom záminka.
"Pokud uvážíte celý životní cyklus, tak jsou baterie v kombinaci s nízkoemisními zdroji pořád podstatně ekologičtější než celý řetězec"
To opravdu myslíte vážně? Ani jeden z těchto zdrojů právě po započítání celého výrobního, provozního a recyklačního cyklu není nijak ekologický ani šetrný k přírodě a to vůbec nemluvím o potřeba další energie pro nutné zpracování jako odpadu a recyklaci. To je právě ta elektrodemagogie která si vymýšlí neustále nové a nové argumenty jak je tohle nebo tamto křišťálově čisté a bezemisní jen aby elektrocesta k zářivým zítřkům byla co nejumetenejší nejrychlejší bez zamyšlení se nad ostatními aspekty
Doporučuju k četbě hodnocení zdrojové přiměřenosti, které každoročně vydává ČEPS. Problematikou nabíjení elektromobilů se samozřejmě zabývá taky. A co se dobíjecích stanic týče, ty moderní obvykle pracují s lokálním úložištěm díky kterému se snižují požadavky na rezervovaný příkon, a dá se těžit z denních výkyvů cen.
jistě takže shrnu-li to , potřebujeme další baterie pro nabíjení baterií, je to tak? Takže potřeba lithia se rázem pro tuhle chujovinu zvojnásobuje případně ve spojení se soláry s vlastním úložištěm ztrojnásobuje. Jak báječně ekologické .....
Několik sezón na nich jezdím na Vysočině a žádný problém. Kupuju ale pouze prémiovky.
jak říkám. Je věcí každého co mu vyhovuje. Já s nimi mám principiálně-technický problém a nevěřím jim, takže bych si je nikdy na svoje auto nekoupil. Jak říká stará zkušenost: není důležité kolik má auto koní, jakou má barvu ani jakou má maximálku, ale pro bezpečný provoz jsou rozhodující co nejkvalitnější a nejfunkčnější pneu a co nejchopnější brzdy. Toho se také držím a v těchto dvou oblastech kupuju to nejlepší co se dá koupit. Cítim se bezpečně jak já tak si i myslím, že mohou být v klidu ti ostatní kolem mě
ne, děkuji pěkně. Tenis také nehraju s klackem ale tenisovou raketou stejně tak na lyžování si obuju lyžáky a ne žabky. Na zimu jsou vymyšlené zimní pneumatiky a na léto letní. Nic mezi nemůže na 100% fungovat ani technicky a ani prakticky. Na druhou stranu chápu, když si je někdo koupí do Prahy kde je na silnici sníh 2 dny v roce a pak se tetelí blahem jak mu celou zimu univerzály skvěle fungovaly ....
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
V tom článku bylo něco o "chtění"?
Vážně?? : )
1 odpověď
22
Sledujících
0
Sleduje
22
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
v článku nikoli, obecně však ano a to hodně a na sílu :)