On vám někdo brání uzavřít smlouvu na dobu neurčitou? Pokud uzavřete smlouvu na dobu určitou, tak ji prostě máte po tu dobu dodržet. Co s tím máte za problém?
každá smlouva je dvoustanný akt a každá smlouva je vypověditelná. Prosím odpovězte mi na otázku jaká vznikne škoda dodavateli energie u smlouvy na dobu určitou (čili cenu má vycucanou pravděpodobně z prstu, nejspíše je cena i podstřelená aby přilákala potenciální klienty a nekoresponduje s žádnou normální cenou) vypovězením takovéto smlouvy? Odpovím si sám. Žádná. Pokuta má pokrýt nějaký zbytečný náklad nebo ztrátu druhé strany.
Když je pořádně neopláchnete, budou právě kvůli tomu škrobu gumové. Vy jste toho v životě moc neuvařil, že?
...ale uvařil. Takže si to znovu shrňme ... nejdříve škrob odstaníme kvůli "gumovosti" (chápu, dělám to tak vždy když peču brambory např. v pekáči "na sucho" ) , osušme je, a pak tam plnými hrtstmi naflákejme ten ošklivý (nyní již omytý) škrob zpět. Pozor změna, nyní to není ten bramborový hnusný škrob ale luxusní kukuřičný ... Voalá ... gumovitost je pryč a hrany křupou že je to slyšet až k sousedům ...
Je je 🙂 zas jeden co neví že neví ale myslí že ví. Zjevně jste nepochopil co jsem napsal a vyložil si to po svém ale špatně. Ale aby jsem vám dal šanci. Prostě spalovací motory se zatíží tak velkou extra uhlíkovou daní že je jedno když EV bude stát 2 miliony, 3 miliony, 5 milonů. Pořád bez zatížení speciálníma daněma bude levnější než spalovák.
a vy jste pochopil co jsem napsal já? Nejspíše nikoli. Ale nevadí ...
Jste další který nepochopil. EV doženou cenu spalováků tak že spalovací motory podraží tak že pak i EV pak bude levnější.
ale jistě, tomuto tvrzení nahrává zvyšující se cena lithia a ostatních drahých kovů pro výrobu baterií, zvýšení cel na čínské výrobky, nárust výkonu baterií pro EV spojený s honbou po co největším dojezdu a tím zvyšující se počet článků baterie a tedy i cena vlastní baterie, problémy v automotive s prodejem EV a tedy zbytečnost některých továren, prouštění zaměstnanců a následná budoucí krize klíčového odvětví průmyslu v EU, omezování výroby EV a v neposlední řadě ukončení nesmyslných dotací EV v rámci EU. Ale když tomu svému tvrzení bezvýhradně věříte 🙂...
Samozřejmě že ty zplodiny spalovacích aut způsobují rakovinu, leukémii, neplodnost, astma a další nemoci.
Z které planety jste přistál?
... a spaliny z uhelných elektráren nebo plynových ne? nejspíše pouze voda a kyslík že. Co toxické kovy při výrobě baterií a těžbě vzácných kovů? Taky nic? Možná čas konečně sundat růžové brýle, co vy na to?
poslední dobou se cpe do pneumatik kdeco, jen aby byly výrobně bio-eko. Ale čím víc tam těhle bejkáren je tím horší má pneumatika pak jízdní vlastnosti. Evidentně to ale výrobcům nevadí, ti si hrajouna eko notu a rádoby udržitelný svět a tupé automobilové stádo pak skoupí cokoli na čem je čtyřlístek nebo žabička .....
ministrině války by se měla přesunout spět k domácím pracím případně háčkování deček, tomu evidentně rozumí. Jinak pak už bohužel ničemu a dle toho to pak i vypadá. To je jako kdyby přidavač na stavbě poučoval projektanta nebo statika jak má dům navrhnout, protože on přece tím, že kolečkem vozí maltu tomu rozumí vůbec nejvíc ....
22
Sledujících
0
Sleduje
22
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
zrušte raději OSA a jiné firmy těžící z nesmyslného výpalného za věci nad kterými zůstáva rozum stát