Naopak je to efektivnejsi, než auto jen se spalovacím motorem. Elektromotor zjednoduší samotný pohon o potřebu převodovky a spojky, a zlepší jízdní vlastnosti při rozjezdu a akceleraci. A spalovací motor jako genetator el. proudu pracuje v rovnoměrných otáčkách, bez zbytečných prudkých akcelerací, což snižuje spotřebu. Podobné řešení mělo Audy na Rallye Dakar a letos s ním zvítězili v absolutní pořadí.
Jestli jsou tvé znalosti stejné jako znalost češtiny, pak je tvá odpověď jistě relevantní 🤣
Já fakturuji měsíčně cca 180k a to dělám pro firmu za jejich ceny, kdybych dělal za svoje tak se na těch 300 možná dostanu v hrubém. Ovšem já dělám koupelnu cca 30 m2 2,5 dne včetně hydry, spárování a silikonů. Záleží jestli vám prochází spáry z podlahy na obklad nebo ne a jaký formát to je.
Jasně. A teď tu o červené karkulce. Chceš nám tvrdit, že jeden den uděláš izolaci, druhý den vše polozis i vysparujes a třetí den uděláš silikony? Jinak by to technologicky totiž nešlo. Takže lžeš.
Pro všechny posměváčky - mám ovšem nejspš stejnou zkušenost. V mém Toyota hybridu, pokud, maje ovšem nohu na provozní brzdě, zmačknu tlačítko start, začnou problikávat kontrolky na palubní desce a pokud přeřadím na D(rive) za cca nejméně 1.5sekundy je vše, jak má být. Pokud ale dříve, auto nenastartuje a světelný koncert kontrolek se ukončí hláškou (něco jako) "Přii startování musíš mít zabržděno!", motor (hybridní systém) neběží a provozní brzda brzdí jen velmi omezeně a západka automatické převodovky je odblokována. Po tom, co se mně to stalo při stání v prudším svahu a v podstatě nekontrolovaným couváním jsem ohnul značku sousedovi, si dávám pozror, ale jse snadné si to přivodit. A to je, co se nejspíš stalo a co bych klidně také výrobci vyčetl.
Celý rozdíl a má (a její) vina je jen v tom, že jsem nepočkal až startovací procedura doběhne a auto dá najevo, že je připraveno...
A co takhle ruční brzda? Chyba není v autě, ale jen a výhradně v tobě. A ses stejnej jak ta americká opice.
Pokud se nezačnou důsledně zavírat STK, které pouští kouřící auta, bude jich na silnicích stále plno. Je to ale začátek dobré cesty, ale pořád je to málo.
Do Prahy, Brna, Ostravy by měly mít zákaz vjezdu vozy, co nemají aspoň EURO IV a nafťáky navíc jen s filtrem. Jednak by to trošku omezilo dopravní špičky (než si dojíždějící pořídí novější auta) a hlavně by čoudu bylo mnohem méně.
A argument, že někdo nemá na lepší, neobstojí. Nevidím jediný důvod, proč mám kvůli někomu dýchat rakovinotvorné částice. Když na auto nemá, ať jezdí vlakem nebo busem. Ještě ušetří. Nebo ať nechá auto na kraji města a dojede tím vlakem nebo busem.
Ta auta prošla schvalovacím procesem pro provoz na pozemních komunikacích a jsou proto způsobilá. A pokud vypouští to, co vypouštět mohou, pak neexistuje důvod pro jejich omezení. Ale chápu zbohatlická individua jako jste vy, že nemáte kde zaparkovat a přesně tohle by se vám libilo. Argument ať si jezdí vlakem je hoden sebestredného sobeckého trouby.
No...vzhledem k tomu, jak se celý svět zbláznil, kvůli CO2 se všude rychlost snižuje, omezuje, dotuje, šikanuje.. Nás krok vítám, chválím a hlasitě tleskám. Konečně krok, kterým jsme nekopirovali jiné, ale šli svou vlastní cestou...nepochybně správnou. Jen aby to nebyl jen malý střípek. Vždy jsem si představoval, že budeme mít suverénní představitelé, kteří navzdory greendealu použijí mozek. Snad jim to vydrží...
Já to tedy nečetl. Ale přemýšlím proč by jiní měli pukat vzteky.. že by dojezd 1000km? Nabití do sta procent za tři minuty? Zvukový projev při kterém motoristickému fanouškovi vstávají chlupy na těle? Cena 300 tisíc? Jestli ani jedno, pak je to zbytečný článek a škoda nabízí zrovna takový kepl jako ostatní...
23
Sledujících
0
Sleduje
23
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Střídám Teslu 3 a Kia Niro EV. Obojí je naprostý extrém, KIA neskutečné množství tlačítek úplně všude. Pokud jde o ovládání a nastavování, tak za mě jednoznačně Tesla vítězí protože je tam spousta věcí automaticky včetně třeba výhřevu sedadel a volantu (nemusí se to vůbec zapínat a vypínat), a menu má Tesla mnohem přehlednější. Ono asi záleží kdo ovládání přes displeje dělá a jak u toho přemýšlí.
Pokud někdo tvrdí, že na tlačítka si vše nastavuje po slepu, tak jednoduše lže, je to nesmysl.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže i když budeš mít vlka až na záda, budeš sedačku vyhřívat dál? Nojo, Tesla ví vše líp...🤣🤣
1 odpověď