Kdyby takto vypadal nástupce Kamiqu s konvenční 1,5tsi, vůbec bych se nezlobil. Design je to konečně trochu atraktivní, až se divím, že jeho prvky nepoužili na FL O4 (tenhle předek by totiž krásně řešil ten dort od pejska a kočičky co upekli u O4 - maska s lištou přecházející do lišty navazující na lištu navazující na světlo). No a cena bude možná bude 600, ale určitě bez DPH 🙂 a potom je tu zase otázka pro koho takové auto bude za cenu vybaveného Qashqaie, což už je plnohodnotné auto. Nebo za cenu takřka 2x MG ZS či Capturu. A řekl bych že i to MG, které je dle současného narativu "pro masochisty" bude mít životnost +-stejnou jako tohle elektro. Uvidíme.
No fronty na to nebudou, dopadne to jak Enyaq. Něco se násilím narve dealerům, něco aparátu, něco se zadotuje firmám z našich peněz a zbytek půjde zákazníkům s mega slevou. Internetem a televizí proběhne důkladná reklamní masáž se slovy "lifestyle", "dynamický", "moderní", "solidní" a "poznej budoucnost udržitelné mobility" kde hipster ženomuž s afrem v obleku bude lízat zelený pomeranč koukajíc na jedoucí elektrokáru z okna bio kavárny a typicky česká rodina bílý otec-asijská matka-černé děti pojedou na kola na Slapy. Na konci zazní slogan "Skoda...něco něco...solid....něco něco...FUTURE" a my si půjdeme všichni vyměnit trencle.
Jednoduché. STK není pro lidi. Je to továrna na poplatky a úplatky mezi kamarádíčky z dob dávno minulých!!! Takže počet STK na polovinu, technici přímo pod MDČR, nezávislí na jednotlivých stanicích a v pravidelné rotaci. Dobře je zaplatit, a hlavně vzdělávat! Možnost TK a EM u zákazníka doma i pro auta. Šroty chytat spíše v provozu. U nových aut nebo do určitých KM (např. trvání záruky- brát si data z autorizáků?) se na to vykašlat úplně. Možnost dostat do TP aspoň věci jako originální kola a nemuset šaškovat s typovými listy apod....
To je začátek, pravá sranda ještě přijde - covidové objednávky vysychají, firmy šetří. Spousta těch slev je zatím jen "na oko" nebo výprodej starých modelů. Uvidíme na konci kvartálu a pak pololetí jak půjdou objednávky, no nic moc to jistě nebude. Kdo si pamatuje roky 07-09 ví, co to tenkrát udělalo s cenami. Cena auta 560 a sleva max. rádio zdarma, otočil jste se na polštáři a bylo z toho 320 a vezměte si to prosím někdo stojí nám to tu půl roku /nadsázka, ale zas ne tak moc...
Chápu hate - frantík, není to jeep, malý motor...jenže v kontrastu toho, co si za ty peníze může dnes soukromník koupit, tak v záplavě Kamiqů, Capturů a jiných hatch-SUV je to auto, které bych asi dokázal mít rád ve smyslu že u něj cítím jistou jakousi velice drobnou jiskru atraktivity. Mě to jako skladovka nebo výstavní kus za "štyřipade" smysl dává.
Jste se nějak prohodili s Autofórem poslední dobou? Od garáže čekám trochu profi přístup a hodnotnější informace, proto sem ostatně chodím. Stupidní clickbait je pod vaší úroveň. "Škoda představí nové, cenově dostupné SUV určené pro indický trh" - jak jednoduše by to šlo a my bychom na to stejně klikli...
Na dnešní dobu jsou ta auta bohužel příliš malá. Před 10 lety byla situace jiná, nicméně provoz a skladba aut se změnila a dnes mezi těžkými SUV a elektromobily se v tom člověk bojí, asi tak jako ve Š120 v 90. letech. Jako přibližovalo (ale pak je zde otázka ceny) do města budiž, ale na nějaké větší ježdění to už není. Kamiq by měl být Fabia a nahánět kusy. Ušetřilo by to dva zbytečné modely, které soupeří o podobné zákazníky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejšťastnější je ten, který si před 10 lety koupil pěkně vybaveného Golfa 7 v době, kdy stál pár korun. Pořád má technicky aktuální poměrně kvalitně zpracované auto, které není důvod měnit za novou generaci (kromě designu a infotainmentu). A jak je vidět, technicky aktuální bude ještě hodně dlouho...