I kdyby bylo domácí dobíjení zdarma, je jen otázkou času, kdy se to změní. Zdražení přijde, až se EV natrvalo prosadí. Vzroste poptávka po elektřině, tím se samozřejmě zvýší její cena. Klesnou příjmy státu z prodeje paliv, zavede se nějaký poplatek za ujetý km. (Polovina toho, co zaplatíme u pumpy jde státu ve formě daní a ten se toho nevzdá) Až nebudou servisy měnit oleje a rozvody budou ty peníze vybírat za opravy a aktualizace EV. Možná se bude opravovat méně, ale servis bude o to dražší. Bez zisku z oprav by celá síť prodejců aut zanikla a to si automobilky určitě nepřejí. Zatím jsme ve fázi lákání na výhodnost EV. (Jako kdysi na výhodnost přímotopů, LTO, plynového topení, tepelných čerpadel...)
Že bychom byli vrakoviště Evropy si nemyslím, možná jsme jen horlivější sběratelé veteránů. Co se týká článku, tak mi ty výsledky nějak moc logicky nesedí. Tak třeba tvrzení že 50% km najezdí auta do 8 let stáří je nějaká výhra? Vždyť z toho logicky vyplývá, že druhou polovinu nájezdu udělají vozidla starší. Pak jak můžou data z STK za poslední 2 roky ukázat mladší vozový park, než data za poslední 4 roky, když nová auta tam poprvé jedou až po 4 letech? O autech do 4 let STK nemá žádný záznam, takže ani nájezd km, proto ta data nemůžou odpovídat. Ano, v provozu je mnohem víc nových aut, než těch starých, takže to průměrné stáří provozovaných aut je nižší než u registrovaných, ale to nás posouvá někam na lepší příčky? To snad v zahraničí jezdí lidé spíš těmi starými auty a nová si kupují, aby měli pod plachtou v garáži poklad? To asi ne...
Tak, že to nebudou žádné peníze navíc bylo jasno už tehdy po pár dnech, ale mělo údajně jít o uvolnění peněz určených na něco jiného. Pokud tyto peníze nebudou vůbec, ale jenom jakýchsi 1,5 miliardy, tak je to opravdu trapný a žalostný výsledek slibů, bez ohledu na povodně ve Španělsku či jinde. Kolikpak asi dostanou Španělé, kteří si peníze určitě zaslouží, ale to, že my v podstatě nic, to jasně svědčí o přístupu EU k nám.
Nikde se nepíše, že ty peníze nebudou vůbec, takže zřejmě se použijou na původní účel.
Já když čtu ty komentáře tady, tak mám pocit, že většina lidí přišla po vakcínách od Pfizeru o půl mozku. Však je to úplně jednoduché. Dostali jsme od EU 50mld na něco, po povodních byl nějaký příslib že je můžeme použít na povodně, teď můžeme na povodně použít menší část. A není to jedno? Ty peníze už máme, tak je snad jedno, z které hromádky se budou ty škody opravovat. Pokud se např. peníze od EU určené na silnice přesunou na povodně, zas budou chybět na silnicích. Tak jako tak se to zaplatí z rozpočtu, jde jen o to, z které hromádky.
No jo, jenže Vy jste s takovou sbírkou vozidel dost ojedinělej případ a když svejma deseti autama uděláte změnu na sedmým místě za desetinnou čárkou , na výsledku se to neprojeví nijak.
Jasně, chápu že nejsem úplně klasický případ majitele vozidla, ale je na tom jasně vidět ta nesmyslnost takového počítání. Brát v potaz počet aut na hlavu ale nekoukat při tom na ujeté km je opravdu blbost. Průměrný český řidič najede cca 20000km ročně, zatímco třeba takový Španěl skoro 30000km za rok. Pak je asi jasné, kdo těch emisí vypustí víc.
Tak to je slušný nesmysl. Psát o nejjedovatější zemi v Evropě a přitom třetinu evropských zemí ignorovat? Co to jako je??? Počítat to podle množství aut na hlavu? Moje auta vypouštějí emise jen za jízdy, ale samozřejmě nejezdím všemi najednou. Celkový nájezd je jako bych měl jedno a emisně je to určitě ještě výhodnější. Dodávkou jedu, když jí potřebuju, SUV nemám. Pickupem do terénu, nebo když potřebuju něco tahat, multivanem když je nás hodně, obytňák najede minimum, motorku nepočítám a nejvíc najezdí pidiauto s nejmenší spotřebou (emisema). To že jich mám deset znamená jenom to, že jejich vlasnictví není finančně tak náročné jako v Anglii. O emisích to neříká vůbec nic.
Nevím, proč se k vrahovy přidává nálepka "myslivec" nikde jsem si nevšimnul, že by se třeba psalo, vrahem je soustružník, kuchař, včelař a pod.. Není to toto štvanice na určitý druh lidí?
Tak pro vás pár příkladů co mě teď napadne, když jste si nevšiml. Cca před týdnem, lékař co zabil a znásilnil, před lety zdravotní sestra z Rumburku, loni student střelec z fakulty, řidič mhd co maloval politikům tykadla.... Připadá vám to jako štvanice na doktory, studenty, autobusáky, zdravotní sestry... ?
Krásné kecičky a výmluvy...
Vysvětlení je jednoduché, Evropská unie si z nás dělá levný zdroj energie, protože naše vláda je k nesmyslným nařízením vedení EU nakloněna a beze zbytku a ochotně je realizuje. Takže Češi, ač jsou ve výrobě elektrické energie soběstační a ještě bychom mohli prodávat se ziskem..., jsme donuceni díky neschopnosti Fialovi vlády dotovat elektřinou Německo.
Jednoduše si z nás EU dělá svého vazala!
Proto je otázka přijetí Eura pro nás neakceptovatelná, protože bychom se stali na EU už zcela závislí a mohli bychom už jen čekat, až se EU rozpadne.
Však žádné Německo nedotujem a prodáváme se ziskem. Píšete nesmysly...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Logika věci je celkem zřejmá. TÜV v Německu zajišťuje technické prohlídky. Dvakrát víc prohlídek, dvakrát víc peněz...