Nejvěší průser je že není dávno hotová dálnice z Hradce na Olomouc.Teprve potom se měla dělat rekonstrukce v Brně ,kde se všechno kříží. Bylo by dobré,kdyby si úředníci také sedli za volant a nejezdili na zadním sedadle pod majáky. Hlavně že každá vláda má plno odborníků když se dostane k moci a povídá jak to ta minulá dělala špatně. Už tuto pohádku poslouchám 30 let.
40 let? Tak jistě víte, že žlutý maják neznamená absolutní přednost v jízdě, pouze upozornění na pracovní stroj. Jestli jedete na trojku nebo třeba na zpátečku, na tom s prominutím vůbec nezáleží. Jste povinen dodržovat pravidla silničního provozu. Bez pardonu.
Dodržovat pravidla pravidla musí i řodička osobáku. Jedu tak rychle, abych zastavil na vzdálenost na kterou mám rozhled. O dalším vozidle se nemá cenu ani zmiňovat. Všem kterým překážíme silničním provozu doporučuji se s kombajnem povozit abyste viděli jak se chovají ostaní účastníci silničního provozu.
Pardon, na konci čtvrtého řádku jsem měla napsat : a s tím se řidička míjela.
Lištu a její označení někdo homologoval pro provoz na komunikacích. Uvedu další perličku.Pokud brzdím pákou pojezdu,tak se nerosvítí brzdové světla. To soudruzi s NDR na E 516 namontovali jeden tahací vypínač a brzdové světla fungovala. A potom taky kombajnér může něco přehlédnou,když je 12 až15 hod.v práci bez vystřídání.
Jezdím přes 40 let s kombajnem. Mnoho řidiců neví,jak se má zachovat podle pravidel ,když vidí žlutý majak. Pokud vjíždím na cestu z těšího terénu,tak jedu na druhý rychlostní stupeň,potom musím zastavit,stoupnout na brzdu a v klidu stroje zařadit silniční trojku. Jinak to nejde. Všem který spěchají se velice omlouvám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechci se zastávat zemědělců ale vyhláška říká, že řidič má jet takovou rychlostí aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost na kterou má rozhled. Třeba mu pokladní strojek ukazoval ,že má zpoždění a tak ješte přidal na rychlosti.
1 odpověď