EV smrdi z kominu elektraren. Vsecen ten boom kolem ekologie zpusobil, ze auta jsou draha a nuti liidi jezdit s autama a ojetinama emisni normy 4.Ja si kupuju auto na 20-25let. Takze ma dieslova euro 4 tu semnou jeste nejaky ten patek bude 🙂 minimalne jeste 12 let :)
Jo, smrdí z komínů, ale daleko za městem a pryč od lidí. Navíc někde se začít musí, postupně těch komínů bude ubývat. Jinak samozřejmě, vždycky budou staromilci co budou jezdit starýma autama. Úplně si pamatuju jak začly být mobilní telefony dotykáče. To bylo taky řečí jak je to nepraktické a drahé a baterka nic nevydrží atd. A dnes už se nad tím nikdo nediví a kvalitní dotykový telefon se dá sehnat za pakatel. Stejný pokrok bude i elektromobilů...
Výhodu těchto paliv nevidím v tom, že by to byla alternativa k elektroautům (nebo snad jejich náhrada), ale je to řešení všech těch milionů spalovacích aut které už jezdí a jezdit ještě budou. Když nové tak už samozřejmě jen elektro. Je to tiché, nic nevypouští (nesmrdí), v zimě předehřáté a řidičsky naprosto překonává benzín. Žádné turbolagy, necitlivý plyn, mačkání spojky, atd.
Pravda je, že jim opravdu jde jen o ty naše peněženky. Ceny většinou nepřiměřené skoro na vše. Vloni jsme platili za pobyt ve vlastním karavanu 70€ za plotem u cesty na betonové pláže. A o jídle nemluvě. Dá se snad přirovnat nejprodávanější karbanátek pleskavice třeba s italskou kuchyní?? A opět, cena nesmysl.
Nedivte se, když se to o Chorvatsku všeobecně ví a stejně tam jedete. Tak co by si neřekli...
Vy mluvíte o morálce v europarlamentu? To asi žertujete.
Samozřejmě. Všechna nařízení která z Bruselu příjdou jsou pro správnou věc a za dobrým účelem. To že nám to dělá život někdy složitějším nebo dražším je věc druhá, ale tak to prostě je. Je nás na světě 8 miliard a všichni si navzájem konkurujeme a závodíme o nerostné suroviny a místo na Zemi. Život není pohádka...
Chciválečnící u nás jásají, pro hodně lidí je to však nepochopitelné ale i zklamání. Hraje v tom vydírání a vyhrožování Ficovi od Evropské Unie??
To že chceme Ukrajině pomoct se bránit neznamená, že chceme válku. Pokud by vás někdo napadl jenom proto že chcete do jiné party než onen útočník, taky myslím budete rád když vám někdo pomůže.
Zdanění slazených nápojů - to opsal od Pirátů, ne? Nedělá teď Richterová (po ostudném krachu svého angažmá ohledně agendy MPSV) poradkyni Ficovi?
Nezlobte se na mě, ale všichni do sebe cpou každý den tolik cukru, že není vůbec od věci tohle trochu omezit. Čokoláda budiž, ať mají děcka radost, ale všechny ty slazené nápoje s kilem cukru uvnitř, to je sodoma gomora.
To je zajímavé když to zvyšujeme my, tak je to dobré, u Fica je to zločin. Snižování aparátu je náš velký sen u Fica opět zločin. Ti Slováci jsou opravdu jiní.
A na to jste přišel jak že když zvyšujeme my, tak je to dobré? Dyť všichni remcaj jak se zdražuje, nikoho nezajímá že je naše státní kasa po rozhazovačném Babišovi prázdná. Fica jako hulváta nesnáším, ale tyto kroky jsou správně. Daň ze sladkého je přímo geniální :-D
nebo si pevne stoji za svym nazorem, ktery porad jeste preferuji ridici...ne Brusel
Běžte už s těmi narážkami na Brusel do háje. Zkuste se podívat i někam jinam než na svůj dvorek. Na elektřinu nasedá celý svět. Spalovací motor jako takový je již pomalu 200 let stará technologie a ve 21. století už prostě nemá co dělat, ať se vám to líbí nebo ne.
Tuto Mazdu mám a myslel jsem si že se z recenze dozvím nějaké zajímavosti a srovnání s jinými auty, místo toho jsem se dozvěděl jak je to strašné staré a nemoderní auto (takový tlačítkový telefon mezi iPhony) a že se recenzent Pepa se svými názory zasekl někdy v 90. letech a jakákoli technologie ho děsí. Paráda.
Abych tedy nějakou recenzi udělal já, ano, auto má tlačítka místo velkého dotykáče, ale to neznamená že je z doby dinosaurů. Má adaptivní LED světlomety (obdoba Matrix u VW), HUD vám promítá rychlost na přední sklo, má bez klíčové startování, umí Android Auto a to že má couvací kamera horší rozlišení je pravda, ale v praxi to vůbec nevadí. I díky 360 stupňovemu pohledu shora je parkování i s takto velkým autem jedna radost.
Systém start stop je velice nenápadný a vypíná motor jen málokdy, navíc ho můžete i sami vyvolat silnějším stiskem brzdy, což se hodí když vám zrovna padne na semaforu červená. Hlídání v pruzích lze nastavit buď na zásah do volantu nebo jen lehkým zavrněním takže opět vcelku příjemná funkce.
Co se motoru týče, má sice skoro 200 koní, ale auto váží necelé 2 tuny a trhač asfaltu to tedy příliš není. Když se ale dostane do otáček, táhne moc hezky. Na nějaké ostřejší projíždění zatáčkami to ale kvůli váze není.
Mazda 6 je především pohodlné auto na větší dálky. Podvozek je perfektní a dobře odhlučněný. Sedačky velice pohodlné a motor v nižších otáčkách prakticky není slyšet. Ve vyšších rychlostech je ale celkem slyšet aerodynamický hluk, i přes to že má dvojitá skla.
Celkově velice kvalitní auto které je jak spolehlivé, tak i skvěle vypadající
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No tak elektrickou pětistovku by asi lidi nechtěli. To je auto na dvě věci. Na h a na nic. Tato třída aut není moc vhodná k elektrifikaci.Ta na benzín z Polska se bude dělat dál.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naopak, malé elektrické auto do města dává smysl. Viz BMW i3.
2 odpovědi