Jednou jsem při nastupování do autra trapně zavadil kolenem o zadní dveře a hned se promáčkly 🙂 A chránit auto vlastním tělem proti tak rozjetýmu náklaďáku není hrdinství, ale hovadina, týpek už to v tý rychlosti nedosmyslel a měl kliku. Škoda asi bude menší, snad to půjde vyklepat, ale říct, že utrpělo jen pár škrábanců, to psal asi někdo kdo na to video kouknul tak jednou a z dálky :)
I když je to tydýt, tak to vyřešil ještě dobře. Stoupl si na koleje kde vlak už projel a bylo mu jasné, že ten další pojede na druhé koleji. To je tak, když se nečeká až zhasne červená. V ČR na přejezdech zcela běžný přestupek.
Ten vůbec nevěděl, která bije. Kdyby byl trochu při smyslech, tak to objede nebo prorazí a nebude tam tak vystresovaně popojíždět.
Jednodušší by bylo nepustit sem lidi, kteří mají potřebu cestovat do takových zemí jako je Rwanda. Nebo je zavřít po návratu do karantény a po dvou měsících teprve pustit mezi ostatní lidi. Kvůli tomu, že každý furt musí někam lítat, cestovat po světě, pak ty viry mají mnohem snadnější cestu rozšířit se úplně všude. Nestačil jeden covid?
Ano nemá cenu sám proti celé skupině lidí něco podnikat. Jenže toto je ukázka jevu v celé společnosti. I té naší. V tom autobusu nejel ten chlap sám. Určitě tam byli další cestující a kdyby alespoň další dva fyzicky zdatní našli odvahu, tak by ten útok té skupiny mohl vypadat jinak.
Lidi si většinou nevšimnou, proč ten konflikt vznikl a zda si za to tak trochu ten druhý nemůže sám. Do tohohle jít jedině se zbraní a rovnou ji použít. Ale zase - stojí to za to být pak vláčen po soudech? Jak už řekl autor videa, nehrajme si na hrdiny v amerických filmech. Skončíš zrakvený do konce života a oni dostanou podmínky, pokud vůbec. Nestojí to za to, dokud nebudou ty zákony přísnější (což o to v Rusku, ale hlavně u nás)
Zní to jak článek na prvního apríla. Neuvěřitelné, kam až sahá lidská hloupost. Pánové rozhodčí by tu paralympiádu měli běžet taky - snad pro mě mají další kategorii - bez mozku.
Jedině, co by snad dávalo trochu smysl je, kdyby byl doprovod chápán jako součást týmu závodníka, vybral si ho závodník a běží spolu jako celek. Tak když to nezvládne doprovod, holt chyba "týmu". Ale i tak... zvláštní pravidla.
Vždy jak si všimnu, že se něco zmenšilo, nekupuju. Problém je, že když to udělají všichni výrobci, už není moc na výběr. Jenže výrobci to přepískli tak, že mě už i zarazí kolik obalu se vyplácá na tak málo obsahu uvnitř a hned se "nenakupuje" s lepším pocitem 🙂 A pak přijdou ty jejich trapný XXL akce, kde to váží podobně jako předtím. Jak už se tu píše, je to o tom, co lidi výrobcům dovolí.
Jaké zřízení, nástroje nebo vybavení máte na mysli. Nic mne nenapadá co by mohlo zachránit dítě, psa nebo jiného živého tvora před podobnou ignorancí.
Myslím že o tom uvažovali nějací studenti, jak se to dá udělat. Poměrně jednoduše - dnes už spoustu aut dle váhy pozná nepřipoutanou osobu a začně pípat za jízdy. Takže mi nepřijde nereálné zkontrolovat kombinaci: 1) vyšší teplotu v autě 2) zapnutý nějaký bezpečnostní pás 3) váha na sedadle se zapnutým bezpečnostním pásem). Ochrání to aspoň děti. A samozřejmě pak bud pustit nějaký spešl znějící alarm nebo rovnou SOS spojení které už je v autě při nehodách. Nepřipadá mi to těžké.
To jsou argumenty. Doufám že většinu vydělaných peněz posíláte na charitu a všechny vámi jmenované záslužné činnosti,jinak je to jen plácání nesmyslů stejné jako od těch ubožáků co závidí.
Určitě víte, že na charitu často posílají i chudší lidi, kteří toho zase tolik nemají, takže smysl vašeho příspěvku mi jaksi uniká.
Nemyslím, že by šlo o závist, ale spíš o to, kam to dnešní civilizace dospěla. Miliony mají dostávat lidi zachraňující životy nebo nasazující ten svůj, starající se o druhý za pár šupů, třeba zdravotní sestry, zachraňující majekty jako třeba hasiči. Doktoři, kteří na operačním sále dělají zázraky. Ale holt u toho není televize a stovky sponzorů. Čemu je prospěšný někdo, kdo se honí za míčky a běhá někde po hřišti? Že baví ostatní lidi, co na to koukají? A vážně to má cenu tolika milionů oproti zachráněnému třeba dětskému životu?
Však jsem to "i" také zdůraznil. Nicméně nezlobte se na mě, ale jet za někým, kdo zastavuje na každém takovém přejezdu, tak se přinejmenším ... Někdo jiný by to také do vás mohl napálit, když on očekává, že se pojede tou 50km/h (ano, jeho chyba, ale auto v kufru...). Představil jsem si jednu mou trasu a tam těchto přejezdů na 19km vzdálenosti míjíte 4. Přece nebudu zastavovat na každém z nich. Já tomu světlu věřím a přesto se ohlednu, tak jako se ohlédnu při mé zelené v křižovatce a že jich také je, kam nevidíte a je to třeba z kopce, kde nějaký mamlas pojede na "to stihnu". Ano, při něčím selhání je to ohlédnutí třeba málo, ale zastavovat fakt ne. Já osobně tu pajdu neočekávám a neprojíždím všechny takto zabezpečené touto rychlostí, sem tam uberu, ale spíš kvůli nerovnosti přejezdu. Jenže ne všichni jsou tací.
Ale dobře, jezdete jak uznáte vy za vhodné, jen mě to trošku zarazilo, že byste přede mnou takto zastavoval na těchto x přejezdech, které míjím já.
Tak záleží, co to je za přejezdy, já si vybavuji jen několik, kde není absolutně nic vidět, ale jinak samozřejmě většina přejezdů je dobře viditelná i za jízdy padesátkou... já chci mít jen jistotu, že mě tam ten vlak nesejme. Pozůstalí se pak těžko budou uklidňovat tím, že to bylo nefungujícíma závorama, nebo vlakem, který tam neměl co dělat. A kor třeba když se vezou děti. Zatím si na mě nikdo nestěžoval 🙂
Tak tohle nevymyslíš... (i) zastavit před každým přejezdem, kde není rozhled 🤦🏻♂️
To takto zastavujete i před každou křižovatkou, kde není rozhled a máte zelenou? Neřeknu u přejezdů, které nejsou plně zabezpečeny...
Tak jestli vážně věříte jen bílýmu světlu a slepě vjedete na koleje s tím, že to funguje, držím palce. Zpráv, kdy řidič takovou kliku neměl, najdete aspoň jednu za rok. Takže pokud vám záleží aspoň na těch, které vezete, vždycky se přesvědčíte - jak na přejezdu tak i na obyč křižovatce se zelenou - a jelikož jsem psal "i" zastavím, je to samozřejmě myšlené tam, kde ten rozhled vůbec není a je třeba si najet těsně k přejezdu, aby člověk viděl aspoň něco. No a když se tam vřítíte padesátkou, bude vám prd platné, že ten vlak přeci jen vidíte :)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opatrně se jezdilo za minulého režimu kdy v kabině byl řidič,závozník a ještě někdy navigátor.Dnes je řidič sám,musí dodržovat přísný AETR a ještě skloubit dobu nakládky a vykládky.Je to příliš náročné,pokuty vysoké.Taky chybí 25000 řidičů.Ani poměrně vysoká mzda nenaláká nikoho na tuto nedoceněnou práci.Brusel zavádí od poloviny roku 2026 AETR také na dodávky.Už budou chybět řidiči i na dodávkách.Naštěstí,toto slovo berte v uvozovkách vedení v Bruselu zničí ekonomiku celé Evropy a tak řidiči nebudou až tak potřeba.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mě to přijde naprosto v pořádku. Bez toho si každej kamionák jel jak se mu zachtělo, spánek nespánek, bez přestávek, věčně s vyšší než dovolenou rychlostí.