dobrá krávy nedojí a jsou nakažené ale jak mi vysvětlí někdo že v Polsku v prvním obchodě koupíte máslo 200g. bez slevy za 3,50PLZ = 21,-Kč. ???
To jako o sto km. už zase normálně dojí a jsou zdravé jak řípa či co ?
Není to náhodou nenažraností a taky soudruhem nutelou ?
Stačí kouknout na Lactalis pl. Ti prodávají máslo 200 g za necelých 8 zl. V Polsku to jde a tady ne?
Zde je vidět, že fosilní motory jsou dávno za zenitem a jaku s tím jen ekologické problémy. Kontroly by měly být u každého výjezdu z obce. Při pozitivním výsledku má byt auto odtaženo a sesrotovano. Řidič by pak dostal poučení a poukaz na nákup plně elektrifikovaneho vozu.
Doufám že ten poukaz bude aspoň na 50 % z ceny vozu 😂
Nádherně to v Brně vymysleli. Pokud chce jet někdo od estakády s nákladním autem třeba na Ochoz, tak kvůli zákazu 6,5 t musí z estakády dolů na Gajdošovu, po ní až k AAA, najede na Olomouckou, na které je další zákaz 14,5 t, takže další objížďka přes Vlastimila Pechy. Obkroužit dokola na kruháč kolem Kauflandu a zase zpátky kolem spalovny do Vinohrad. Takže ve špičce místo 5 minut přes půl hodiny zdržení.
A ve Slatině ten nový semafor na ulici Řípská - Šmahova kvůli kterému stojí ve špičce doprava už od Kauflandu a z druhé strany až na dálnici musel taky navrhnout nějaký inteligent
V čem je tedy problém? Četl jste nadpis tohoto článku? "Od dnešního dne platí zákaz starých kotlů. Pozor na kontroly a pokuty." Je tam snad napsáno zákaz krbovek, malých kamen, ....? No a pokud někdo znečišťuje nadměrně svými emisemi prostředí, tak mohl úřad či policie zakročit už dávno a nemělo to vliv na zákaz používání kotlu emisní třídy 0, 1, 2
No problém je v tom že se zakáže jen kotel 1 a 2 třídy. Pokud budu topit bordelem, v krbovkách, kamnech nebo v kotli 3, 4,5 třídy, tak se nic neděje, protože mám přece platnou revizi nebo ji nepotřebuji.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Utáhne něco málo přes tunu. Reálně je potřeba zákazníků tahat přívěsy těžší než 750 kg cca 5%. Např. Svaz dovozců automobilů má veřejně dostupné statistiky prodejů v ČR. Za rok 2023 bylo v Česku prodáno 221 422 osobních automobilů a 37 969 přívěsů, z čehož cca 70% je kategorie O1 (do 750 kg). Já vám vaše přesvědčení neberu, pro mě bylo rozhodující pohodlí, technická výbava, kterou Kodiaq nenabídne a skvělé svezení, kde rozhodně nechybí výkon. Navíc elektrický dojezd akorát stačí na mé každodenní cesty do práce.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ale třeba větší karavan už člověk za to nepřipojí.