Je přebytek bytů, ale hodně lidí to má jako investici a je tam zaručená ziskovost oproti akciím a různým dluhopisům. Zvlášť, pokud máte nemovitost řádně a dobře pojištěnou, tak je minimální riziko, že o peníze příjdete. Mimoto, to má ještě jednu výhodu. Dokud bance řádně platíte, tak máte jistotu, že Vás z bytu nebo RD nikdo nevystěhuje.
Ziskové to je jen pro toho, kdo ten byt pořídil v minulosti za pár šupů. Dnešní ceny mají do nějaké ziskovosti hodně daleko. Dnes koupit byt na pronájem nedává smysl, ta návratnost vložené investice je až za několik desítek let, a to už ten byt bude vyžadovat další investice. Když budete mít smůlu na nájemníky, můžete rekonstruovat každý rok.
Logicky prodejci a výrobci lobbují za to, abychom měli každý rok nové auto. Realita je taková, že máme třetinové platy a náklady na život včetně aut ve světových a mnohdy ještě o něco navýšených cenách. I přesto všechno po silnicích jezdí mnoho zánovních aut. Jestli to stáří vozového parku není do určité míry ovlivněno veterány. Vždyť kolik je tady třeba v evidenci starých jawiček, které jsou někde v kůlně a majitel je má jen v očekávání dosažení astronomické prodejní ceny.
Prosím, nevíme jak kvalitní zimní pneu jste měl. Toto se mně nikdy nestalo.
Byly to takové směrové michelinky. Celkem byly dost drahé, tak mě jich nejprve bylo líto je vyhodit. Nebyly ztvrdlé, ta směs byla tak 3 roky stará, akorát by další zimu už nedaly. Dost jsem tenkrát jezdil. A v létě rychlejší jízda na suché rozpálené silnici byla pro ně smrtící. Doslova se ten vzorek spékal a tavil a v létě to hrozně klouzalo. Zeťák loni celej rok i přes léto jezdil na zimních barumkách a těm se nic nestalo.
Pane autore článku, nechci a nemohu rozporovat váš rozsáhlý článek, jistě všichni, kdo dělají a dělali zkoušky pneu, to dělali odpovědně. Ale já, jako řidič, se na zimní pneu dívám tak, že v zimě může přijít náhlá změna počasí, často i kalamita, náledí a sníh, závěje, a potom pro tyto hodiny a někdy i dny potřebuji perfektní zimní pneu. Vím, že je plně využiji jen několik dnů, ale je zde i moment bezpečnosti sil. provozu v zimě. Když mě jedenkrát za zimu pomohou, nedej Bože zachrání, to už stojí za to. Proto, potom co mám najeto přes 2,700 mil. km za celý život, tak neriskuji kvůli pár stovkám nebo tisícům Kč na úspoře, a kupuji perfektní zimní gumy. Za léta řízení, už mám také svoje vybrané pneu, které mně vyhovují. Ale ten kdo v zimě skoro nejezdí, nechť zváží. Ten řidič co může říct ráno, když je náledí, já dnes nejedu, tak má jiné podmínky, apod. U zimních pneu je také důležitý moment, kolik km na nich ujedu, o tom se ale vůbec nemluví. V zimě je hloubka dezénu pro mě limitní min. 4 mm. To je velmi důležité. A ještě jednu připomínku, já vždy zimní gumy pod 4 mm vzorku dojíždím v létě. Nemám s tím, pokud jde o bezpečnost jízdy, žádný problém. Podle mé zkušenosti není ani nijak výrazné nebo výraznější sjetí vzorku na zimní gumě při použití v létě.
Jednou jedinkrát jsem se rozhodl, že zimní pneu dojedu v létě. Ta guma se v létě úplně tavila a místy vypadala jak rozteklý asfalt. Asi to bylo příliš měkkou směsí, ale raději jsem včas přezul na letní
A když ten zaměstnanec dostane takový nápad, že za tu tisícovku natankuje do svého auta benzín, ta dá státu polovinu utracené částky. Takže, abych to shrnul, zaměstnavatel zaplatí 1700 kč, vy dostanete 1000. Pak vám pumpař za to dá nějakých 28 litrů benzínu a stát obdrží další pětistovku. Takže, abyste natankoval půl nádrže do auta, stát dostane 1200 kč. Mně nevadí zdaňování, ale vadí mi, že to státu pořád nestačí a neumí s tím hospodařit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejsmutnější na tomhle příběhu je to, že rodiče tak dlouho šetřili, aby mladým pomohli, ale realita je taková, že ty peníze stačí tak na ojeté auto a ještě to nebude kdovíco. Ale mladí měli hezky poděkovat a komentáře si měli nechat pro sebe.
1 odpověď