Kdyby každá domácnost měla doma střídač a baterii na cca 5 až 10 kWh, nebo elektroauto, které by podporovalo V2L a distribuce by měla k těm bateriím přístup,tak by cena elektřiny klesla, klesla by i cena distribuce.
Peníze za stabilizaci sítě by pak šly domácnostem s baterií a neplatili bychom uhelným elektrárnám.
To je jediná cesta, jak snížit cenu elektřiny... Akumulace, řízení spotřeby a stabilizace pomocí akumulátoru domácích a v elektromobilech.
Auto je zbraň. Když budete chodit po skoro prázdném parku a mávat tam i nenabitou pistolí, tak vám ji taky vezmou.
Když budete mít pistolí predpisove skrytou, tak si vás nikdo nevšimne.
To jen na obhajobu toho, že třeba nikoho neohrožoval, protože byla dálnice prázdná, měl schopnosti, podmínky, auto které to umožňuje.... Prostě se zbraní/autem se zachází dle předpisů... Když je nedodržíš, musíš nést nasledky
Já bych zdanil všechna auta stejně. A to tak, že by se už neplatily dálniční známky, jen by se platila silniční daň. Nějaká rozumná částka, třeba 5 až 10 tisic ročně za každé auto. A třeba to dát podle hmotnosti.
To, že petrol headi platí ještě spotřební daň je jejich smůla, je to taky tlak na to, aby přešli na lokálně bez emisní auta.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak krom maximální pokuty bych ho tam odstavil na zbytek dne... Dokud by všichni neodjeli a dal mu čas na přemýšlení o přestupku.