Vezmu to z druhe strany. Jezdime na montaze s privesem. Jezdime pres pul CR. Rano vyjedeme napr. ve 4 hodiny, v 8 jsme na miste, pres den pracujeme na miste a vecer zase zpet. Ujedeme s tim privesem (cca 400kg prives + 350kg naklad ) 300km tam a 300km zpet. Auto staci osobni, ale vetsi, naradi se musi nejak nacpat. Jak to bude s elektroautem? Pojedeme den predem, aby jsme mohli cestou 3x nabijet a navrat nasledujici den, protoze opet 3x nabijet? S dieslem pri spotrebe 8l/100km na pohodu. Jaka je adekvatni nahrada? VW Polo je male.
Většina situací je šílená, ale konkrétně řidič v 2:46 by zasloužil vytáhnout z auta. Dle mého je to jasná ukázka bezohlednosti. Ke skupině cyklistů - zřejmě rodina s dětmi - to měl dost daleko a měl dost času zpomalit a nechat je v klidu najet. Asi se dá předpokládat, že se dítě neodpojí od skupiny dospělých. Na druhou stranu dospělý měli jet na začátku a na konci. Zažil jsem to mnohokrát jako cyklista s dětmi a i přes vysvětlení dětem, jak se jezdí po silnici, se prostě dítě ve věku do 10 let na silnici bojí a neorientuje. Asi by to chtělo všestranné pochopení. Mnoho štastných km.
Škodu Kodiaq jsem si pořídil v naftové verzi 140kW s nájezdem 15tis. km a 9 měsíci stáří ve verzi Style Plus jako pracovní vozidlo. Vystřídal jsem během 20 let řízení okolo 12 aut ( krom jiných i Ford Fushion, Mondeo IV a V, VW Passat B8 ) a zatím jsem lepší auto neměl. Spotřeba se pohybuje mezi 6,5 - 8,5 litry ( ta vyšší s přívěsem a plně naložené ), cítím se v autě bezpečně, sedí na silnici za jakéhokoliv počasí, doplňkové funkce ( adaptivní tempomat, hlídání jízdních pruhů, autom. svícení ) jsou neocenitelné a i další funkce jsou výborné. Všechno je takové prakticky vymyšlené, prostě mi sedlo. Cena je možná vyšší, ale stojí to za to. Netvrdím, že nejsou lepší auta, určitě jsou, ale pro mě osobně splňuje vše, co bych od takového auta očekávám. Recenze je pravdivá a s většinou lze souhlasit. Určitě to není sportovní auto, ale když je potřeba, umí jezdit ostře.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je pořádku dokola.Dokud nebude most ze Suchdola přes Vltavu,tak se nic nezlepší.Semafor způsobi jěště větši fronty.
1 odpověď