Za pandemie se umoudřilo počasí, nelétala letadla, já bych byla za to, aby se vše snížilo. Snížit lety na polovičku, a to je min. Turisty stejně nikdo nechce v takovém počtu. Ve státech Evropy a i na světě - třeba pořadník ,nevím....
ta příroda potřebuje své a ne že všichni se vyčůrají do moře a každý den několikrát
No prostě do zahraničí pojedou jenom ti, kdo na to má. Kdo si na to vydělal. A ne ti, kdo povezou konzervy, paštiky apod. ráno kolem šesté budou zabírat místa na pláži ručníky..A nevím třeba jenom můj názor, ale trávit dovču u moře za také situace, kde VÁS HLÍDAJÍ ABY JSTE neuradli paštiku a rohlík u snídaně...No není lepší doma?
Co třeba zavést opět výjezdní doložku??
Už aby šel od válu ten zlořád Fijala, a ta jeho banda! Až tam příjde ten slovenský poklad, co zavolá těmu Makróně, a zaříďijů ty míre, tak potom by se mohl zaměřit s nejchytřejší ministriní financí, i na letiště! A trojministr by mohl jít manažovat bagáže! Už aby to bylo.
Fyjalova vláda k tomu dospjela jeho drahotou a chudobou. Aš se vládi chopý mocný bača a zachrání národ i letišťe a kufre obyčajných lidí.
Je to finstfo takhle vydírat zaměstnance, aby si přes přesčasy, teprve vydělali lepší peníze.
Copak to jsou ovada? Takhle je sedřít z kůže! Nejsou to otroci!
Povětšinu to jsou mladí muži a kluci a ti také potřebují fungovat i po osmi hodinách těžké práce a žít a ne zdechat únavou a vyčerpáním doma v posteli. Vůbec se jim nedivím, že do takové práce nepřijdou a ještě za takové drobné.
Nedávno myslím, že na fb byl dáván inzerát na tuhle práci v zahraničí a to tedy za obrovské peníze. U nás se vždy a všude platí pracujícím lidem almužny, aby měli aspoň na nájem a to pivo po těžké práci. A nejlíp se u nás mají nemakačenka. Ti jsou vysmati a spokojení. Česko a platy pracujícím lidem = ostuda.
Povětšinou jsou muži v průměrném věku 40 let a potřebují fungovat ne po 8 ale v tomto případě i po 16h v práci.
A to s tou bezpečnostní prověrkou víš, nebo je to jen, jak je tady dost zvykem, výkřik do tmy? Bezpečnostní prověrky nevydává ÚCL, nýbrž NBU. ÚCL ti může vydat průkaz způsobilosti a fakt nevím, jestli zrovna nakladači něco takového mají, ale dost bych se divil. Kdysi dávno, když jsem to na brigádě dělal, tak jme neměli samozřejmě nic a brigáda trvala měsíc. Ale pokud snad potřebuješ na tuto práci průkaz od ÚCL a trvá to tři měsíce ho získat, tak pak je něco fakt špatně. A vydání ID rozhodně netrvá pár týdnů. To se dá vyřídit za pár dní.
Doklad způsobilosti, který vydává ÚCL musí mít každý kdo dostane ID, takže nakladač nebo třeba i uklízečka. Vím to přesně, protože ho mám taky. Máš pravdu, že dřív to dělalo NBÚ, ale to je tak 15 let. Nově podle EU musí všichni žádat každý rok a dřív byla platnost 5 let. To znamená, že teď to nestíhají vyřizovat.
Na tuhle práci fakt nepotřebujete dlouhý zácviky. 737 naloží jedna parta o třech lidech, když je hoňka, tak dvě. Jedná předek, jedna zadek. Na 737 není třeba žádná kvalifikace na různý paleťáky a nůžkové zvedáky, ty jsou třeba na velký letadla.. A odměna 180-200 kaček za hodinu, to je fakt směšný. Za to neseženou ani ty brigádníky, pro které je to ideální letní práce.
Co to meleš? Zácvik trvá několik měsíců. Jenom pár týdnů v tom lepším případě na vydání ID průkazu a schválení bezpečnostní prověrky ÚCL.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Náhodou je to senzační. Dnes jsem přímo pod dráhou přistávání sledovala Emirates, čili A380, v podstatě největší dopravní letadlo, a zvuková zátěž byla absolutně minimální skoro jenom jako když kolem vás projede auto. Tak nevím proč ta panika 😊
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když to přistává přes den tak je to možná v pohodě, ale 20 startů mezi 4:00-6:00 mi při otevřeném okně tak senzační nepřijdou.
1 odpověď