Nechci být hnidopich, ale zákon (pokud jsem něco nepřehlédl) nezakazuje používat "blikačky" k jinému účelu, než je vymezeno v citovaných ustanoveních. A jestliže zákon nějakou činnost nezakazuje, je tato povolena. Jediným omezením je povinnost použít "blikačky" pouze na dobu nezbytně nutnou.
Rád se nechám poučit, pokud jsem něco přehlédl a mýlím se.
Čínský podíl na exportu ruské ropy se podle Novaka zvýšil téměř o 50 %, nejrychlejší nárůst ale pozoruje u Indie. „V minulosti prakticky nebyly žádné dodávky do Indie, během dvou let se ale celkový podíl dodávek do Indie zvýšil o 40 %,“ podotkl.
Jsem sám, komu toto tvrzení nedává moc smysl? Takže zvýšení dodávek do Indie o 40% z téměř ničeho je významnější než zvýšení o téměř 50% u dodávek do Číny?
Zajímalo by mě, jak by vypadala ta 3% ruského růstu, pokud by byla očištěna od masivního zvýšení výdajů na válku, které sice mají potenciál zvýšit HDP, ale o rozvoji ekonomiky to příliš nevypovídá. Spíše to svědčí o neefektivním využití vládních prostředků za účelem zbytečné výroby zboží, které bude zničeno, aniž by přispělo k bohatnutí společnosti.
Mnoho řidičů opravdu neumí mlhovky používat. Velký problém je ale také v zákoně, který nařizuje za hustého deště, mlhy a sněžení zadní mlhovku použít vždy. Takže budeme mít i nadále při jízdě v pomalých kolonách ve městech a na dálnicích "vysvícené" oči a jen těžko budeme registrovat v záři mlhovek rozsvícená brzdová světla.
Cílem není vytlačení ruské armády za hranice z roku 1991. Cílem je takové poškození ruských vojenských a ekonomických schopností, že nebude schopno další podobné agrese a přestane být pro separatisty ekonomicky atraktivní. Nikdo nestojí o rychlé stažení Rusů za hranice, aby se tam v klidu připravovali na další útok.
Bohužel to bude trvat dlouhý čas a stát mnoho životů.
Názory pana Kissingera stojí za zamyšlení a v mnohém má jistě pravdu. Měli bychom si ale uvědomit, že úspěch USA byl způsoben právě otevřenou azylovou politikou a mísením různorodých zvyků a kultur a sám pan Kissinger je jedním z těch azylantů.
Úvaha pana Kissingera mi připomíná repliku z jednoho amerického muzikálu: "Naše rodina má problémy s přistěhovalci od chvíle, co se přistěhovala."
A co teprve takový sytič. Dříve byla v automobilu páčka sytiče, která byla výrazným prvkem interiéru a řidič poznal vizuálně, zda je sytič vytažený, či nikoliv. Dnes řidič nad funkcí sytiče nemá žádnou kontrolu a navíc je funkce sytiče kontrolována elektronicky, což sebou jistě nese riziko nesnadno odstranitelké poruchy. Už totiž už nestačí, jako dříve, v případě poruchy sytiče, vyměnit přetržené lanko. Poruchu sytiče je třeba zpravidla řešit v odborném servisu, což sebou nese riziko zvýšených nákladů na údržbu tohoto dříve tak spolehlivého a nenáročného zařízení.
Přemýšlím, proč se neživím, jako novinář odborné automobilové rubriky.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Proč do toho tahat soudy? V Oceánii to velmi dobře a efektivně zvládalo Ministerstvo pravdy.