Klakson používají nadměrně blbečci. Na autoškolu troubějí blbečci na druhou. Živil jsem se volantem 46 let. Klakson k odvrácení bezprostředního nebezpečí jsem za ta léta použil tolikrát, že bych to spočítal na prstech jedné ruky. Klakson by měl být nastaven na např. tři použití, potom by se muselo do servisu, kde by ho opět za poplatek nastavili na další tři použití. Jinak se blbečci troubit neodnaučí. V Německu je vymáhání přednosti pomocí klaksonu pokutovaným přestupkem. V obcích se tam jezdí 50km/hod. a jedou tak všichni, bez nervů, nikdo nepředjíždí a hlavně netroubí.
Také jezdím dlouho a hodně. Kdysi jsem byl i učitelem autoškoly. Nepamatuji, že by tenkrát někdo na nás troubil. Váš nápad s životností klaksonu je úžasný. Ano, Německo, Skandinávie, Švýcarsko nebo iUSA, Kanada ale i Australie a Nový Zéland jezdí v pohodě a slušně. (jezdil jsem tam 22 let) Jednu věc maji společnou. Mnohem efektivnější a né tak okleštěnou policii, výchovnější pokuty a hlavně se k nim nedostaly východoevropské manýry.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Kola by měly jezditpo chodníku a ne mezi auty. Jde o bezpečnost cyklistů.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V Australii a NZ děti do 15 let musí jezdit po chodnících a policie taky vidí dospěláky raději mimo vozovku. Helmy jsou při jízdě na kole povinné už od pravěku. U nás už cyklisté docela zvládli sdílet cyklostezky s inliny, pejsky a dětmi, tak proč ne chodníky mimo centra měst.
1 odpověď