Osvěta zveřejňování textů zjevně nepomáhá. Vylepšit kvalitními fotografiemi utrpěných zranění. Zveřejnit jména opilců a dodatečně ke každému záznamu napsat seznam trestů, tedy pokuta, čistírna, trest odnětí svobody. MV zavede speciální, veřejně přístupný registr. Tomu říkám osvěta.
ŘSD a Ministerstvo dopravy na jedné straně a Audi nebo BMW na druhé. Přidáme ředitelský večírek a máme každý den o jednoho kreténa méně. Hrozné je, že někdy to odnesou i nevinní. Tresty jsou u nás směšné. Jako dítě jsem jezdil s maminkou autobusem přes Slaný a Louny. Na náměstí byly vystavené po nehodách vraky Populárů nebo Tudórů . To by měly MD, ŘSD a pojišťovny znovu zavést coby strašáka.
Nebrečte, vy asi nebudete ročník, který by mohl pamatovat v přímém přenosu Sennu, Prosta, Vilneveua, Schumachera, Piqeta, Mansella a další. Všichni velmi talentovaní a všichni velmi nekompromisní. Noriss se ještě musí hodně učit a osekat se. Strajně jako musel Verstapen. Takový Senna by to tam poslal úplně stejně jako Verstapen. To co si Max ve sv´ých učňovských letech zažil od Hamiltona bylo také peklo.
Absolutní souhlas. Boje v zatáčkách tu byly odjakživa a často končily tragicky. F1 a Indy závodnící nejsou žádné blátotlačky. Jsou to perfektní sobci s mimořádným egem a jdou do toho, Strachové buňky jim prostě chybí. Mně se líbí jak tyhle situace hodnotí Martin Brandle. I když je Brit, tak nad penalizaci pověsil jen malinký otazník. A mně se F1 USA líbila jak se bojovalo v celém poli..
Kola by měly jezditpo chodníku a ne mezi auty. Jde o bezpečnost cyklistů.
V Australii a NZ děti do 15 let musí jezdit po chodnících a policie taky vidí dospěláky raději mimo vozovku. Helmy jsou při jízdě na kole povinné už od pravěku. U nás už cyklisté docela zvládli sdílet cyklostezky s inliny, pejsky a dětmi, tak proč ne chodníky mimo centra měst.
Klakson používají nadměrně blbečci. Na autoškolu troubějí blbečci na druhou. Živil jsem se volantem 46 let. Klakson k odvrácení bezprostředního nebezpečí jsem za ta léta použil tolikrát, že bych to spočítal na prstech jedné ruky. Klakson by měl být nastaven na např. tři použití, potom by se muselo do servisu, kde by ho opět za poplatek nastavili na další tři použití. Jinak se blbečci troubit neodnaučí. V Německu je vymáhání přednosti pomocí klaksonu pokutovaným přestupkem. V obcích se tam jezdí 50km/hod. a jedou tak všichni, bez nervů, nikdo nepředjíždí a hlavně netroubí.
Také jezdím dlouho a hodně. Kdysi jsem byl i učitelem autoškoly. Nepamatuji, že by tenkrát někdo na nás troubil. Váš nápad s životností klaksonu je úžasný. Ano, Německo, Skandinávie, Švýcarsko nebo iUSA, Kanada ale i Australie a Nový Zéland jezdí v pohodě a slušně. (jezdil jsem tam 22 let) Jednu věc maji společnou. Mnohem efektivnější a né tak okleštěnou policii, výchovnější pokuty a hlavně se k nim nedostaly východoevropské manýry.
20
Sledujících
0
Sleduje
20
Sledujících
0
Sleduje
Vzhledem k tomu jak dnes vypadá situace, kdy není problém potkat volně pobíhajícího velkého psa bez náhubku, nebo ženu, nebo dítě, jak se nechá táhnout velkým psem bez náhubku, chodím vždy při procházkách v přírodě se svým plně ovladatelným psem (na volno má náhubek) vyzbrojen následujícími pomůckami: kalený teleskopický obušek s elektrickým paralyzérem, kvalitní vyhazovací nůž s delší čepelí, pepřový sprej o pálivosti 5 300 000 SHU (doporučuju z vlastní zkušenosti, při bezvětří super, při přibíhajícím psovi se stačí postavit po větru a stříknout proti němu do prostoru a uteče). Bohužel, v dnešní době můžete narazit dokonce i na smečku (vice jak jeden pes) volně pobíhajících psů v lese. A smečka je dvojnásobné nebezpečí. Tam se k nejsilnějšímu přidá i ten nejslabší. A buď budete bezmocně pozorovat, jak vám roztrhají vašeho psa, nebo si dáte do kapes něco, čím zachráníte jeho, ale i sebe.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ve mnoha zemích jsou bojová plemena zakázána. Bohužel naši zákonodárci utrpení napadených lidí neřeší.
2 odpovědi