No přiznejme si, že nejsme národ rozených hrdinů. Tradičními bojovníky tohoto světa jsou Němci, Rusové, Britové, Japonci a Severoameričané. Tradičně nikdo z nich vyjma Britů poslední šarvátky nevyhral. Z obou hledisek je jasné, že my Ukrajině prakticky pomůžeme co by se za nehet vešlo. A z naší zkušenosti 1968, tak jako ČSSR nikomu nestála za skutečnou pomoc, tak to bohužel dopadne i s Ukrajinou. Ukrajinci mají můj respekt, jak se na rozdíl od nás, zatím brání i přes vědomí výsledku.
Našinci s trochu větším přehledem dozajista ví, že kanadský postup byl v různých kapitalistických zemích použit i v minulosti. Stejným stylem a dosahem. Článek je do jisté míry blábol psaný od šálku kávy a bez znalosti Kanady. Kanadští trakaři způsobili Kanadě obrovské finanční i jiné ztráty. Proč není Brenner zablokován kamiony rakouských řidičů. To by tady písálci, kteří nedorazili na zimní dovolenou do Dolomitů, volali po šibenici.
Kterýkoliv český muž může být prakticky kteroukoliv ženou kdykoliv označen za sexuálního predátora, pedofila, sexistu, násilníka a peklo na zemi se stává realitou.
Můžete namítnout, že tohle k nám přišlo ze západu a víceméně máte pravdu. Ovšem tady je na místě otázka proč naše vláda prostřednictvím příslušného ministrestva vzhledem k možnosti se poučit ze západu, že podmínky pro bezprávné obvinění existují, nechrání své občany před takovými nespravedlnostmi a dovolí policii a právním orgánům tolerovat taková bezpráví.
Ve většině komentářů chybi trocha té férovosti. Baby za volantem mne taky někdy pěkně s vadí. Tři volné pruhy a mladá dáma v prostředním 86 kmh. Levý nechávám černým Audinám, předjetím pravým se dopouštím přestupku. Nicméně statisticky jsme my chlap podle pojišťoven ti horší. Ale tuhle do mne bouchla nehoře v Jeremenkové mladá dáma.Odbočoval jsem vlevo a musel jsem zastavit a dát přednost. Vylezu a povídám "copak" a dáma na mne vyjela "no ale vy jste zabrzdil". Podle mne je to taky trochu autoškolama. Kdysi dávno jsem si přividělával v žižkovské autoškole. Podle toho co dnes vidím, bych řekl, že tehdy by papíry nedostala víc než polovina dnešních suverénů/nek.
Na tom, co se děje na našich silnicích má největší vinu vláda a její ministerstva, jmenovitě dopravy a vnitra. Dokud nedojde na nulovou toleranci, budeme jezdit tak, že takové nehody se budou stávat příliš často. Údajně máme 40 000 policistů. Jezdím denně napříč Prahou a kolikrát je nespatřím jak je týden dlouhý. Někdy iměsíc.
Bohužel příliš častá nehoda chodce či chodkyně sražených na vyznačením přechodu. Vina je většinou na straně řidiče či řidičky. Následky jsou často devastující. Určitou vinu podle mne nese též nedostatečné označení přechodů. Dopravní značení přechodu pro chodce by mělo být zvýrazněno podkladem dopravní značky (zelenožlutý obdélník), přerušovanými světly, případně světly jasně osvětlujícími přechod. Tuto úpravu mají v mnoha zemích, většinou na západ od nás jako standard.
Provoz na našich silnicích jen odráží vztahy ve společnosti, která se začíná více podobat tomu od nás na východ. Autor článku ve zmínce o cyklistických nadlidech asi patří k spěchálkům v Audině černé barvy. Chodec a cyklista jsou nejzranitelnějšími v silničním provozu. Západní Evropa od 30tých let budovala cyklopruhy a cyklostezky. V Amsterdamu nebo Darmstadtu jsou na parkovištích univezit možná tisíce jízdních kol a nikdy jsem neviděl, že by s tím měli řidiči problém. Ba naopak. O to méně je aut na silnici. Na kole jsem začal jezdit v roce 1951. Snažím se kde to jde auta nezdržovat a kidně uhnu na krajnici. A až v posledních pár letech mne dvakrát poslala dodávka zpětnýcm zrcátkem do škarpy. Jen trocha silničního lišeje. Český řidič, pokud není provoz v opačním směru se mi vyhne. Ale když nemá dost místa,tak mne mine jen o pár centimetrů. Brzdit přece nebude.
Nedlouho po sametu byl můj 15ti letý syn se ze dne na den nevešel do A týmu a byl poslán hostovat do nižší soutěže. Protože patřil k lepšímu průměru a hokejově mu to pálilo,, tak jsem dal řeč s trenérem. Byl to férový chlap a tak pokrčil rameny se slovy..."klub dostal od otce jednoho hráče darem dva Passaty a tak jsem dostal befel synka postavit do první lajny".Následně jsem byl v Edenu za panem Růžičkou, na Letné za panem Šindelářem a zajel jsem i do Pardubic. A bylo jasno. Můj syn byl nakonec tak znechucen mafiány českého hokeje, že to zabalil. Vystudoval a díky jeho svědomitosti v hokeji je z něj špičkový manažer. Já fandím hokeji od malička, ale dnes už se dívám jen na NHL a KHL. Naše Extra liga je tak utrápená, že přijde čas boje o udržení v A skupině.
Bohužel od pradávna se musíme smiřovat s mizernou kvalitou práce silničářů, viz poslední zvlnění Jižní spojky v Štěrboholích a další uzávěra pro opravu. Naše Ministerstvo dopravy strká hlavu do písku aby před tím vyžebralo výjimku na záruku silničních povrchů. Jsme jediní v Evropě, kde stavební firmy ručí pouze jeden rok. No jeden se musí smát nad plánováním oprav viz Legerova a jejich tempu realizace. Co my mundíme měsíce mají v Číně hotové za týden, ne-li dříve. Jediné kvalitní a trvanlivé vozovky jsou u nás z dovezené francouzské živičné směsi.
Ruská dopravní letadla mají historicky poměrně vysokou míru závadovosti a i v tomto případě je evidentní nezvládnutí/nezvládnutelnost požáru motoru s následnou ztrátou řízení a havárií dalším neúspěchem ruských konstrukcí. Na druhé straně jak Boeing, McDonald Douglas, Lockhead, Vickers, Convair, Embraer, D. Havilland, Fokker nebo Airbus také nemají čistý štít.
Najednou jsou všechna naše media plná rádoby fundovaných analýz profesionálních písálků, kteří vidí do zahraniční politiky až do morku kosti. Nezaregistroval jsem jediného českého mudrce, který by současnou situaci v Afghanistánu předpověděl. Jsou prostě místa, kde si zuby vylámala a vyláme většina světových mocností a proto místo kritiky je na místě spíše otázka proč tomu tak je.
Hodně mlácení prázdné slámy. Do sedmi aut to neubrzdila dodávka. Mezi těmi sedmi není ani jeden superbrus. Toyota Auris, Fabie, Peugeot 108, Clio, Merc Ačko a podle mne starší kombik Volvo. Ve středním pruhu to schytal Merc 500. Co tam v tom levém pruhu dělaly ty městský autíčka ? Asi je to učí v autoškole, protože tohle tady máme každý druhý den. A pro úplnost, coby nespěchavec rád dělám rychloušům místo. Taky jsem byl kdysi mlád.
Autem a na kole jezdím 55 let resp. 69 let. Dělám 30 000 km resp 3 000 km ročně. Nebourám, nezdržuji (s RS to ani nejde) a 2x mě z kola sundala dodávka zrcátkem. Jediný, kdo tady píše k tomu videu smysluplně je Martin Hanes. Návěs je prázdný a stačilo málo aby šel do smyku směrem k cyklistovi. A zkuste si představit, že sedíte na tom kole vy. Máme silniční zákon, ale naše ne vlastní vinou vystrašená policie dohlíží tak možná na parkování. A postih za nedodržení odstupu od cyklisty bude asi aplikován pouze v případě dopravní nehody. A když to bude Janoušek, tak tam...
Kdo trochu rozumí hokeji, tak dobře ví, že úroveň našeho hokeje zrcadlí system práce od těch prťousů přes žáky, dorost a juniory. A dále tady chybí struktůra a převládá dlouhodobá korupce a mafiánství. A tohle nevyřeší změna Pešána za Nedvěda. A Král.? Buďme k sobě upřímní a přestaňme konečně snít o medailích. A nakonec i takoví giganti jako Rusové nebo Švédi jeli domu s brekem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tady je vina zcela jasná. U policejní akademie přecházeli dva prvňáčkové. Renault v levém pruhu brzdil a tak člověka napadne, že na přechodu před námi se asi něco děje. Dojížděl jsem krokem když jsem dostal zezadu ránu. Naštěstí moje auto po ráně klukům nic neudělalo. Skončilo naštěstí metr od nich. Ale podle článku tady bych vzhledem k věku řičky vinil autoškolu a policii. Tohle riziko čeká chodce a řidiče na každém pžechodu přes víceproudou vozovku kde není semafor.
2 odpovědi