Tenhle typ jeans nosím více jak dvacet let, obvykle o víkendových dnech kde se vracím z hobby dílny a jsem liný se během odreagování fyzickou prací převlékat do pracovních kalhot:-) Mimochodem jeans byly nepohodlné ale praktické pracovní kalhoty, tak snad se zase stanou a začnou se nosit zpět normální kalhoty. podívejte se jak krásné oblečení bylo v období první republiky, nyní jeans co nejšpinavější nebo rovnou tepláky, a tím všichni jejich nositelé dávají najevo, jakou úrtu mají k ostatním kolemjdoucím.
Řekl bych že vzhledem k tomu, že motorkář nesesedl, nedal motorku na stojan, je více pravděpodobná verze, že motorkář se jen ve tmě chtěl podívat jestli se ve škarpě nějak koloběžkář nezranil a opilý koloběžkář na něj ve tmě skočil zezadu a ještě na motorce jej začal škrtit, motorkář neměl šanci. Pak ho povalil a i s motorkou hodil do škarpy a těm dvěma řekl, že jede pro pomoc, že se stala nehoda a ujel. Jeho příběh má totiž spoustu nesrovnalostí a nesedí v několika bodech,
Všimli jste si, jak se nějak rychle v posledních dvou letech objeví nové artefakty, že počátek lidstva apod nebyl v Evropě? V Americe, mám tam půlku rodiny, se již "dokázalo" prosadit, že původními obyvateli nebyli Indiáni ale Afroameričani a vyžadují tím pádem větší práva než "kolonizátoři". Anglii schramstla Indie v nenápadné hře kolem vyvázání - Brexit. A nyní je boj jižních národů o vládu v Evropě, sledujte všechny souvislosti a dáte mi za pravdu. Bděme.
„Putin si počká. Myslím si, že se domnívá, že čas je na jeho straně. Jeho cílem už není jen dosáhnout svých strategických cílů na Ukrajině. On se snaží přestavět celou evropskou bezpečnostní architekturu. Myslí si, že čas hraje pro něj, protože on má vůli vydržet déle než Západ a vůbec ostatní liberální demokracie. Myslí si, že nás může přemoct. Nesmíme to dopustit,“ řekl analytik.
------------------------
To je filosof nikoliv analytik. Neměl by myslet, domnívat se, ale měl by předložit čísla. Oficiální i ne tak úplně, Nicméně všichni kteří mají pět po hromadě ví, že na Východ každý měsíc vyrábí více a více tanků a nábojů, zatímco Západ nerozjel nic nového a stávající výroba má problémy a zpoždění. Takže kdo teď v demokratických státech zavelí "ke strojům" a bude se vyrábět ne jen žvanit, myslet - filosofovat? Asi nikdo co? Protože by byl despota, fašista či komunista:-) Západ se rozpadl sám již a nebylo třeba pomoci ani z venčí🙁
Veřejná doprava zdarma je jediné řešení ve velkých městech. Peníze investované sem, se vrátí na opravách komunikací, infrastruktuře pro automobily apod. V mnoho městech jak na západ i přes oceán, tak na východ či v Austrálii to již radní některých měst pochopili. Tím, že bude cestovat více slušnějších lidí, se vlastně i bezdomovci vytlačí - nebudou se moc povalovat na sedadlech pro tři apod, spoje budou četnější a tím pádem i rychlejší. V Praze, ale i dalších městech v centru stejně v autě nejezdíte, ale jen stojíte v zácpě a to nejen ve špičce. Ačkoliv jsem velký fanda automobilismu, vlastním nejen jedno auto, do čisté, pružné MHD mě jako ostatní tím, že bude zdarma dostanete. A to jde, ekologicky, ekonomicky, vše dává smysl. Daně odvádím velké, daň z nemovitosti se také navýšil, příjem z reklam na autobusových zastávkách, v metru, ...myslím, že by šlo, jen by tam musel být člověk, který má zájem, rozumí problematice i ekonomice...
Páni prodejci stavebního materiálu v ČR, omlouváme se, ale většina známých, stejně jako já nakupujeme stavební materiál v Polsku. Dokonce mezi sebou máme už celkem slušné logistické sítě, takže i náklady jsou minimální, či dokonce při velkém odběru, například i jen materiál na jednu střechu nám kolegové ze zahraničí přivezou zdarma. Není náhodou, že se tak stalo právě tento rok, kdy jste nehorázně zvýšili cenu, tedy vaši marži. Až začnete, jak i je ostatně zmíněno, šetřit u sebe a cenotvorbu přizpůsobíte okolnímu trhu, moc rádi bude opět kupovat u vás. Oproti potravinám máte nevýhodu, že stavební materiál je větší položka, tedy ten rozdíl je větší, nepodléhá rychlé expiraci ba naopak objednávám/nakoupím si dopředu, takže mnohem více trhu přešlo na konkurenci v Polsku než právě u zmiňovaných potravin. Btw. Jsem moc rád, že dokonce pomalu penetrují polští dodavatelé na český trh a tak snad pocítíte tlak na lepší cenu o to více.
Bohužel 99% procent nakažených je majitel kočky nebo psa. Naneštěstí nežijí v přírodě, kam nejen zvířata, ale asi oni i patří, ale ve městech, jezdí MHD, pracují ve stravovacích zařízeních, službách a tak to dále přenáší. Třikrát do roka jsem hlídal psa z rodiny a vždy jsem se nakazil. Prostě realita chovu domácích mazlíčků, vždy je něco na něco. A pozor toxoplazmóza je pouze jeden z celé řady "dárků" čím nás savci v blízkém kontaktu mohou obdarovat...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Znám majitele Cybertrucku, skvělá reklama na jeho firmu. Musím se zeptat jestli schválně zaparkoval před bránou, aby tak vůz odtahovky musel projet, či musel dát řidiči na pivo. V každým případě super. Kamera zabírá krásně logo jeho fimy celou dobu na autě🙂 Už nevěděl kam auto postavit aby měl co nejvíce reklamy.
1 odpověď