Špatný řidič se nepozná podle rychlosti, ale podle toho, jak vnímá své okolí a reaguje na situace nastalé v provozu. Nejděsivější řidiči jsou ti, kteří si myslí, že pokud jedou rychlostí vyznačenou na značkách, je všechno v pořáku. Spousta z nich ale jezdí tak, že ohrožují sebe i své okolí. Mnohem příjemnější je jízda s řidiči, kteří možná pořád nedodržují přesně rychlost, zato vnímají okolí. Jak asi může řídit člověk, který neustále čumí na tachometr, aby náhodou nejel v nějakém úseku rychleji?
Špatný řidič se pozná podle toho jak blízko za vámi jede a nezáleží na rychlosti. Když se někdo odváží na dálnici přiblížit při 130 na deset metrů za auto, tak by neměl mít řidičák.
je to pouze německá vyhláška a platí od roku 2018, takže jste na to měl 6 let 😄
Jenomže v Německu zimní pneumatiky nejsou povinné. Tam je jenom zákaz jízdy na letních pneumatikách pokud je na vozovce led, sníh nebo břečka a to platí po celý rok. A je úplně jedno jestli je prosinec nebo květen. Pokud třeba v červnu někde napadne sníh tak je třeba mít zimní pneumatiky.
Náklady na boj se změnou klimatu jsou obrovské a ten, který ke změně přispívá nejvíce, se také musí podílet nejvíce na jejich krytí. Proč by měl ten, který si pořídí soláry, zateplí si dům a jezdí elektroautem, nebo provozuje ekologicky šetrnou výrobu platit ze svých daní stejné náklady, jako ten, který topí uhlím, jezdí 3 litrovým autem a nebo ve své výrobě produkuje CO2, jako by se nechumelilo.
Oni k nákladům na boj se změnou klimatu nepatří jen náklady na přímý boj s důsledky (požáry, extrémní bouře, tornáda, sucho, vedro......) ale stále více k nim musíme řadit náklady na boj s migrací. Protože si to málokdo uvědomuje, ale v blízké době se do pohybu dají ne stovky tisíc lidí, jako je tomu dnes, ale možná až stovky milionů lidí z oblastí, kde se díky změně klimatu nebude už dát žít.
Až se ve velkém rozjede pokládání měděných kabelu, abyste mohli krmit ty elektrické auta, tak se všechno zhorší. Tu měď musejí někde vytěžit a u nás to určitě nebude. Ono je hezký mít čistý dvůr a za humny nechat spoušť. Nikdo z vás si nedovede představit až budou mít všichni el. auta a na začátku prázdni se dá do pohybu minimálně 10 000 000 dovolenkářů. Dnes těch pár aut na proud nic neřeší, ale kdyby bylo čisté palivo bez těch jejích odpadových příměsí, tak k čistému ovzduší okamžitě přispívá milióny lidí.
jj BEVka jezdí už 13 let celkem dobře, v Číně se do toho parádně opřeli tam jich loni bylo přes 10 mega navíc jsou to premianti v nehořlavých LFP bateriích jaja EU kolem 4řech 😄
A taky jsou už krok před Evropou a svými auty zaplaví evropský trh a v Evropě se zhroutí ekonomika. Žádná evropská automobilka nikdy nevyrobi auto levněji než Čína. Nic jiného Čína v plánu nemá a ekologie je pro ni sprostý slovo.
Jaké pravidlo je špatně? Kamion je povinen dát přednost. Pokud si myslíte že ne tak šupky do autoškoly - u každého připojováku je taková zajímavá cedule víte? 😄
Všechny jste nás už řádně poučil. Já bych, ale chtěl vědět, jak byste danou situaci řešil, kdybyste byl řidič toho kamionu. Jak by vypadalo vaše najetí a zatezeni do toho proudu vozidel.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak jezděte vpravo a nikdo se na vás lepit nebude.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vpravo by měli jezdit všichni, a ne že předjede kamion a zůstane v levém pruhu jen protože v dálce vidí druhý.