Sliby jako třeba dostavba okruhu, odstavení tunelového komplexu Blanka, tramvajová trať do Zdib či Jesenice, kde by mělo být postaveno velkoobjemové parkoviště a mnoho staveb podobných, sliby a jak je známo slibem nezarmoutíš
Tramvaj do Středoceska? Pěkný nesmysl, ať se nejdříve zastaví volné plochy v Praze.
Jezdim do Prahy do prace z malickeho stredoceskeho mesta. Autem. Delam dlouhy/kratky tyden, dvanactky od sesti do sesti vcetne vikendu a svatku. Ve vsedni den nemam sanci dostat se hromadnou dopravou do prace vcas, o svatcich uz vubec ne. Mam teda vyhodu, ze jak rano tak vecer se vyhnu dopravni spicce a parkovaci mista mame vyhrazena v arealu, kde pracuju. I tak to ale bylo ted od zacatku leta docela dobrodruzny. Omezeni na Barrandaku, v cervnu a cervenci uzavirka v Dobrisi, cele leto neprujezdna Davle, ruzne opravy i na objizdnych trasach, ted uz od srpna kopou hlavni silnici i v tom nasem mestecku... Je toho vsude porad nejak moc a nebere to konce.
Každopádně dojizdenim ze Stredoceska zatezujete ekologii.
nehraj si na hranice, je treba si přiznat ze ty okresy PZ PV jsou proste praha...jsme ČR, musi to fungovat pro vsechny a ne ze ja sem z prahe 1 a vy sem nelezte
Nejsou Praha. Vznikají tam satelity a ty Prahu dopravně zatěžují a ničí přírodu do 40 km od Prahy. Zas tak velkéČeské země nejsou, abysme je celé zastaveli.
To už je taková tradice, že se pomáhá ostatním, jen ne ve vlasti. Co se vybudovalo v Praze od roku 1989 ? Kde je ukončený okruh okolo Prahy nebo záchytná či podzemní parkoviště např. u stanic HMD. Vím, že byly případy, že na to byly vyhrazeny i unijní peníze, ale radši se ty peníze vrátili, protože by s tím byla práce a na výběrové řízení byl dozor a nedalo se by to rozkrást.
Proč parkoviště v Praze? Mělo by je postavit Středočesko u svých nádraží.
Polovina lidí ve středních(Praha-západ,východ) Čechách jsou lidi vystěhovaní z Prahy. A tito lidé cestujou do Prahy zpátky za prací. A to po komunikacích ze 60tych let. Všude napovolovali výstavbu a infrastruktura zůstala.
Neměli se do Stredoceska stěhovat, zatěžují komunikace a ničí životní prostředí až do 30 kilometru za Prahou - sídelní kaše ze satelitů a skladů.
Na jiném místě Seznam Zpráv vám excelentní ekonom z VŠE vysvětlí, že vysokorychlostní železnice je naprostá pitomost:
"malý kousek těch šílených nákladů investujeme do výsadby stromů, stáhneme z atmosféry víc uhlíku, než kolik ušetří rychlovlaky. Nehledě na další výhody stromů pro českou krajinu. Začít bychom mohli třeba povolením zalesňovat vlastní pozemky..."
Až bude mít vlak zpoždění, nebo nepjede vůbec, tak si radši zasaďte strom! VŠE nebo Vysoká Škola Života je asi jedno.
Kéž bych mel vysokou školu života.
A to je jeden z důvodů, proč tolik lidí ze středočeského kraje dojíždí do Prahy auty. Je jedno, jestli od Kolína, Berouna, Kralup, Pokud cesta MHD do práce trvá i s přestupy 1,5 hod. a autem 20 - 25 min. tak jsou to ušetřené dvě hodiny denně !!
Satelitov ve Středočesku přináší jen problémy. Všechna auta se do Prahy nevejdou.
Zájezd na Kubu by měl být pro maturanty povinný. Aby viděli, kam komunisti přivedli zemi, která má bohaté přírodní zdroje, dostatek vody pro zemědělství, úrodnou půdu, dobré přístavy. Kuba je praktická ukázka toho, že každá verze marxismu nakonec zcela zákonitě vede do bídy a k násilí. Marxismus je hloupý (a chybný.) Základní chyba, pro kterou to všechno další jsou už jenom chiliastické bláboly, se nachází v Engelsově díle O podílu práce na polidštění opice. Práce je podle něj základní lidskou potřebou. A to je blbost jako vrata. Práce je jenom metodou naplňování potřeb. Protože to bolševici nechápou, všechny marxismy nijak nemotivují lidi k práci (což kupříkladu kapitalismus dělá lépe, i když nikoliv dokonale). Takže v každém socialismu málokdo pracuje, lidi jenom předstírají, že pracují, a to vede neomylně do bídy. Bídu komunisté neumí řešit jinak než násilím...a tím se bída vyřešit nedá. Na Kubě je dokonalá ukázka. Přesto existují trumberové, kteří volí Konečnou. Proboha proč?
Práce je lidská potřeba. Dnes 10% obyvatel uživí všechny ostatní. Přesto jdou zaměstnání, jinak by z toho byl obrovský problém.
Aby jim ten západní pokrok či úroveň poněkud nenarušili přistěhovalci...
Francouzský antropolog se mýlí, první republika před r. 1938 byla sakra vyspělá.
Ale na území východní Evropy lze pozorovat po r. 89 trochu přílišnou orientaci na materiální hodnoty a opomíjení hodnot duševních...
První republika moc vyspělá nebyla, to je mýtus. Byla až na 16. až 17. místě v tehdejším světě ( bez asijských tygrů apod.) takže pořadí se víceméně nezměnilo.
V Praze je Trojský most, Libeňský most, most Barikádníků, ... Ale Dvoreckému mostu NEMŮŽE zůstat místopisný název, ale MUSÍ dostat jméno osoby, nikdo však nechápe proč a nikdo nevysvětlí proč.. 🙄
A teď se omluvím za menší uhnutí od tématu článku avšak reakci na jiné komentáře:
Pro vnitřní Prahu, za kterou už třeba části Braník a Smíchov celkem považuju, jsou přínosnější stavby pro hromadnou dopravu... Pro auta se má dobudovat okruh a parkoviště P+R navazující na okrajových částech na MHD a pro auta zásobovací a z jiného důvodu nutná pro vjezd do Prahy pak v této oblasti bohatě stačí sousední Barrandovský most (poznámka na okraj, jistě jste si všimli že se také jedná o most nesoucí název čtvrti, ne osoby)...
Problémem však zůstává způsob označení, pro jaká jednotlivá auta, osobní i nákladní, by platilo povolení pro vjezd do "vnitřní" Prahy, budovat po obvodu Prahy závory jako v obchodních domech je samozřejmě neproviditelná blbost, jedinou możností jsou kartičky za oknem (typu ZTP), označující rezidenty či "zásobovače", nebo do nějakého systému zadané RZ (typu parkovacích automatů) a u silnic pouze zákazové značky...
Ať už se mnou v tomto kdokoli souhlasíte či nesouhlasíte, alespoň snad všichni se shodneme na tom, že IAD v centru Prahy je v dnešní době silný a vážný problém a mnoho variant řešení se nenabízí...
P+R ne v Praze, ale přímo ve Středočesku u jednotlivých nádraží.
Pro Masaryka měla Podkarpatská Rus ještě jeden nezanedbatelný aspekt. V novém státě se statisticky "naředil" poměr mezi občany německé národnosti a občany Masarykem vymyšlené československé národnosti, kterou Masaryk s Benešem a Štefánikem úspěšně lobovali při jednáních o nové republice, jejíž vznik neměl vůbec žádné historické opodstatnění.
Jak navýšil PR národ československý?
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Pojďme konečně preferovat Brno nebo Ostravu jako výspu Česka ať se sem pořád nehrnou a půjde to 🤗
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Problém je, ze se hlavně hrnou do Středočeska, z toho pak vznikají dopravní zácpy v Praze a velké škody na přírodní krajině.