V článku s byl zmiňován model Honda CBR1000F.
Vy ale píšete o modelu CBR1000RR-R (Odkaz ). Ale možná dotyčného znáte a tak víte, na čem ohrožuje okolí.
Jo, jsem slepota. To F už je trochu veterán.
Přednost by se neměnila, jen by tam byla povinnost umožnit to najetí i přijetím do levého pruhu, pokud je to možné a bezpečné. V místech, kde to není bezpečné, mají plné čáry a tím je to vyřešeno. A pro informaci: do jízdních pruhů na dálnici najíždím úspěšně od roku 1985, najeto přes 3miliony km. Takže řidičák zatím vracet nehodlám.
Tady někdo doporučoval kamioňákům chodit více na školení. Právě na tom školení jsem kdysi slyšel, že třeba v Německu je řidič povinen umožnit najetí vozidel z připojovacího pruhu na dálnici i přejetím do levého, pokud je to bezpečné a nikoho neohrozí. Ono roztáhnout naložený kamion vyžaduje dost místa, které v tom připojováku mnohde není. A roztáhnout to pak nakonec z nuly je sebevražda. Článek píše zřejmě nějaký adolescent na koloběžce. Chtělo by to upravit legislativu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to byl masakr, super souboj. V tom britským mistráku jsou dobrý střelci. A ta trať je hustá:-)