Podle mě je mobilní stanice STK krok správným směrem. V podstatě to je jediný způsob kontroly technického stavu domácích i zahraničních vozidel pohybujících se na silnicích v ČR. Pokuty musí být ovšem nastavené tak, aby provozovatele vozidla odradila od provozování vozidla v nevyhovujícím technickém stavu. Mimo emise a technický stav bych dále doporučil zaměřit se na seřízení světlometů, jízdu s tažným zařízením, instalaci nehomologovaných dílů apod.
Dalším krokem je revize rozsahu úkonů prováděných na STK tak aby realita vůbec mohla odpovídat předpisu.
Posledním krokem je po vzoru německa přenesení certifikace a oprávnění k provádění STK a ME ze stanic STK na techniky. Po udělení několika pokut popř. odebrání licencí si technik rozmyslí, zda se mu vyplatí nechat projít nevyhovující vozidla a odpadne tlak zaměstnavatele po spokojených zákaznících. Současná situace stejně ukazuje, že koncept Stanic Technických Kontrol je nefunkční.
Ale pane redaktore, před víkendem jste se mohl trochu víc posnažit. Výroku typu "Diesely 2.0 TDI generace EA 288 umí být spolehlivé, ale potřebují nešizený servis a rozumného řidiče" přeci sám nemůžete věřit. Zrovna u těchto vozů servis dle předpisu výrobce zárukou dlouhodobé spolehlivosti moc není.
Úložné skříňky v kuchyni ve dvou řadách nad sebou jsou z mého pohledu zbytečné a nepraktické. Možná by stačila jedna řada těchto horních skříněk a prostor kuchyně by nepůsobil tolik stísněně.
Mě zase přijdou úložné skřínky ve dvou řadách spolu s napojením na obývakovou stěnu asi to nejzajímavější na celé rekonstrukci. Skřínky u stropu mohou mít mnohem větší hloubku aniž by prostor působil stísněně 🙂
Článek určitě přináší nějaké nové poznatky, ale vzhledem k tomu, že se jedná o malé bazarové auto, většina kupců ho pořizuje na jízdy po městě a okolí a že kousky co mají najeto v krátké době 300tkm netrpí problémy s motorem je pro ně dost zavádějí informace. Při vysokých nájezdech trpí hlavně díly podvozku a karoserie, kdežto moderní přímovstřikové motory vcelku obstojně snáší vysokou zátěž a smrt jsou pro ně právě ty krátké trasy. Ze článku je zřejmé, že s 1.0TSI bude řidič(ka) neštastná, protože se to blbě rozjíždí, slibovaná spotřeba v nedohlednu ptž. aby to jelo musí se to točit a po 100tkm do servisu na GO hlavy, u aut s DSG přibude ještě repase převodovky. A to se tedy opravdu vyplatí. Je krásně vidět, že potřeby uživatelů jsou při dnešním vývoji automobilů až na posledním místě.
Ono to je ale jinak .. Pokud koupíš 200l sud oleje výrobce xyz tak vyjde o mnoho llevnějc než 1l oleje výrobce xyz u benzínky/obchodě .. Takže pokud si někdo ten sud nastáčí do 1l lahví a okopíruje štítek tak na tom celkem vydělá a přitom to je ten stejný olej.
Zajimava teorie, ale pohadce o slusnem podvodnikovi moc neverim. Ale mozne je vse 🙂
Clanek naprosto o nicem. Soucasne padelky jsou natolik dobre, ze podle obalu se nic nepozna. Aby toho nebylo malo tak vyrobci toto tema nechteji moc medializovat, aby nebylo poskozeno jejich jmeno, takze verejnost se dozvi kulovi. Cim drazsi znacka oleje tim je riziko vetsi, takze motorista si mysli co si koupil za zazrak a misto toho si do auta lije recyklat 🙂
Co se týká interiéru bytu, tak proti gustu žádný dišputát. Jestli se to tak majitelům líbí, tak proč ne. Já sama mám panelákový byt s modernípřestavbou, i když v jiném stylu. To co je na fotkách, je pdle mně příliš neosobní na bydlení, ale je třeba ocenit, že to má alespoň jednotný výraz, oproti většině jiných adaptací starých bytů.
Co mi ale nesedí, tak je zmínka, jak v nadpiisu, tak i několikrát v článku, že se jedná o panelákový byt. Panelákový byt se jmenuje panelákový podle toho, že se nachází v domě postaveném z panelů (myšleno stěnových, bo stropní panely jsou i ve spoustě jiných domů). A to byt na forkách evidentně není. Jsou tam viditelné betonové sloupy a průvlaky, v textu je dokonce zníměno, že příčky byly zbourány. Podle mně z monolitického betonu, protože si myslím, že takto zakrýt spoje sloupů a průvlaků, by se nepodařilo. Přestaňte prosím psát takový kraviny, protože pak se toho chytne nějaký neznalec a vybourá stěny v normálním paneláku, protože to viděl na internetu a tam přece psali, že to bxl panelákový byt. Takto vyřezané panely v běžném paneláku by staticky nevyhověly a hrozilo by zborcení celho domu.
Tak tak. Navíc zkuste omlátit omítku u paneláku z 70. let. Panely nejsou vůbec rovné, přechody zapatlané maltou, relativně hrubý beton, ... Suma sumárum, funkční, ale rozhodně ne coby pohledová betonová konstrukce.
Není pravda, podle předlohy zakona si můžete celé řízení o DPH a cle vyřídit sám bez poplatku bez pošty jako zprostředkovatele.
Ano relativne nove to je mozne. Ale 1) musite to vedet 2) potrebujete funkcni elektronickou identitu.
Ono s IOSS to je celkove trochu komplikovanejsi, ale pochybuju ze nekdo kdo si objedna jednou za uhersky rok neco z EU zahranici bude procitat zakony. Presto vypocet nahore je naprosto realisticky pokud zmocnite celnim prohlasenim CP
Je to jednoduche. Napriklad koupite vec za 1 USD s postovnym zdarma. Posta si za vyrizeni celni deklarace nauctuje 200 kc. Do zakladu DPH Vam ale pripocita dalsich 270 kc za (virtualni) postovne podle jejich ceniku protoze postovne zdarma nezna nebo nechce znat. Dph se vypocita ve vysi 21% ze zakladu ktery tvori VSECHNY naklady, takze 22 kc (1 usd) + 200 + 270 =492*0.21=103.32 Kc. Takze pri doruceni poste doplatite za zasilku v hodnote 1 USD dalsich 303 CZK. To cumite co?
O čem se ovšem nikde nepíše je, že v důsledku absorbování vzdušné vlhkosti korodují vnitřní části brzdového systému. Takže pokud si plánujete auto ponechat delší dobu, je dobré ji pravidelně měnit z důvodu konzervace vnitřních částí systému. Dále je třeba si uvědomit, že brzdová kapalina je přítomna i ve většině systémů ovládání spojky a je třeba si pohlídat, aby byla vyměněna i tam.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Škoda, že to VAG zabil absencí manuální převodovky :-(
1 odpověď