Zrovna ten druhý bod není platný, protože UCI definuje závodní kolo jako kolo poháněné řetězem. Takže závodníci řemen používat nesmějí.
A novinka je v tom, že to řešení umožňuje změnu převodového poměru. Ale upřímně si nemyslím, že se to nějak zvlášť ujme proti standardizovaným řetězovým pohonům.
Ano závodní kolo musí mít řetěz pokud závod spadá pod UCI, ale pokud by to bylo tak extrémně výhodné, tak by se to používalo v jiných odvětvích kde se používá k závodění nějaký typ kola, ale pro manuální pohon je to podle mne nevýhodné bude to mít větší třecí odpor než klasika řetěz. Řemenový variátor není žádná novinka, kdyby to bylo tak převratně výhodné, tak se to už dávno používá.
Musím s tím vašim názorem nesouhlasit. To co určuje co se bude vyrábět a prodávat určuje trh ne automobilky ty se přizpůsobují trhu. Ani s tím benzínem s vámi nesouhlasím, protože Japonsko není Rusko kde je všude elektřina a když si ještě dáte fotovoltaiku na střechu domu budete jezdit zadarmo. Jinak vám vadí že nám někdo stále něco vnucuje ( green deal) ale bez toho by jsme se tady na zeměkouli udusily. V holandsku a severských zemích jezdí už 40% elektromobilů.
Trh určuje co budou automobilky vyrábět, tak to máte určitě pravdu... obzvlášť v EU nejvíc se to v poslední době daří VW.... Japonsko určitě není Rusko to máte pravdu Japonci jsou zvyklí dělat do úmoru... no a to že se udusíme i když v ČR bude 40% všech osobních aut elektromobily to máte taky pravdu, protože budou všichni topit dřevem a uhlím, protože na tu drahou elektřinu mít nebudou...
Co jste napsal je úlet. V roce 1987 moji rodiče koupily dům za 150 000 kčs do oprav daly dalších asi 70 000 Kčs. Dnes má tato nemovitost hodnotu cca 6 000 000 kč. Jestli dobře počítám tak je 27x násobné zdražení. Je vidět že jste velký srandista.😵💫
Ano samozřejmě, pokud jste peníze správně investoval určitě se zhodnotili, stejně jako se určitě zhodnotili investované peníze v Rusku... šlo mi o příměr v případě že by jste si ty peníze nechal a neinvestoval... To co se stalo Vašim rodičům není zdražení, ale zhodnocení investice, i když Vám to připadá vtipné...
No nedotazeny okruh z Tomkova náměstí způsobuje na Vinohradech v dopravní špičce obrovské kolony a na Staré Osadě si postojíte také. Potom se můžete vydat na nedokončenou dálnici do Vídně a je Vam jasné, že Brno je zatáčka před Vídni!
Teď to trošičku odlehčil dokončený kruháč ve Slatině, ale dokud nebude hotový most na konci Gajdošky, tak se víceméně nic nezmění, takže za rok? Možná?
Říkal jsem synovi (32), že já (73) bych si přál jako narozeninový dárek svezení po dokončeném okruhu. Navnadila mne ta estakáda v Husovicích. Ale jak to tady tak čtu, tak snad se toho dokončení dožije alespoň on. Snad...
Myslíte tu nedokončenou estakádu pod Vinohradský kopec? Tak to Vám přeji ještě dlouhý život, abyste se dočkal....
Mě už se vážně s těch článku začíná dělat zle!!! Je to MALY znovu, MALY okruh.
Že to neschopove udělat tranzit původním velkým okruhem nezvládli nic nemění.
Je to MALY okruh.
A hnát tranzitní dopravu přes nejstarší ctvrte je OSTUDA jak radnice. Tak všech těch vycurancu co blokoju obchvat Brna.
Ale co chcete od bandy budizknicemu co se ve veřejných rozhovorech smějí jak si D1 bude krátit tranzit přes okruh
Novináři, přečtěte si něco s EU kde jsou studie na dopad lidského zdraví na emisní zátěže. Pak tady přestanete snad oslavovat takovej paskvil co nesplňuje limity. Měřilo se ucelove a nové měření s nařízení s EU se znovu nedělá. Přitom to mají za povinnost. Hygiena jedna velká traga.
A pro po, už ten Žabovřesky tunel je aspoň zkolaudován, nebo soud zas jen prodloužil používání....
Na západě se tranzitu zakazuje vjezd do měst. V Brně mu udělají ještě okruh.
Táhne víte kam politici s ŘSD.
Je to "městský okruh". "Velký" se mu začalo říkat kvůli velkejm penězům co stojí...
Dva úseky z Jundrova do Pisárek o celkové délce 1900 metrů stály zhruba 5,5 miliardy Kč a stavěly se dlouhých 6 let. Kromě té skály to vlastně byla stavba na zelené louce. Z mého pohledu je tato pro brněnské občany extrémně důležitá stavba příkladem, jak by se stavět nemělo a to jak v hlediska termínů tak z hlediska ceny.
Ano 25 let kriticky chybějící úsek se budoval 6 let...
Jenom hloupě lžete.
Za rok 2023:
Příspěvek na provoz od města České Budějovice byl 153,9 milionu korun. Jihočeský kraj poskytl dotaci dva miliony na představení na Otáčivém hledišti v Českém Krumlově a 1,5 milionu na projekt Jihočeské divadlo venkovu. Od ministerstva kultury získalo dotaci 21 milionů korun na podporu profesionálních divadel a pak přibližně 200.000 Kč na dva projekty kreativního učení.
Zdroj: Odkaz
Samozřejmě že to je černá díra na dotace, kdyby to totiž bylo tak lukrativní, tak je otáčivé hlediště v každém druhém parku... Osobně jsem za zachování, ale miliarda na rekonstrukci, no nevím asi by si krumlováci měli sami rozhodnout co chtějí za miliardu jestli hlediště nebo něco jiného...
Za současného stavu vývoje baterií, je v podstatě jediné možné řešení. A to je výměna nabité baterie za vybitou, stejně jako jakéhokoli přístroje na baterky. Problém je dvojí, výrobci se nikdy nedohodnou na jednotném typu baterií, aby šly jednoduše vyměňovat a druhým je to, že by se kompletně musela předělat filozofie elektromobilů. Ale jestli někdo nepřijde s konstrukčně nebo fyzikálně jiným typem baterie, tak současný vývoj vede do slepé uličky.
No, elektrokola už to maj, a na auta stejně nebudeme mít, tak je to už vlastně vyřešený...
V ČR je 7800 čerpacích stanic všech druhů, každá obvykle s více stojany, těch je tedy nejméně 20-30tisíc. Uvádí se, že počet veřejných nabíječek by měl být x10, takže už můžete začít stavět, aby se to stihlo do doby, než za 10let nepůjde koupit nic jiného a pak za jednotky let desetitisíce firemních cesťáků, kteří každý den křižují republiku, budou mít elektromobil. A většina z nich se bude z cesty vracet +/- ve stejnou dobu, budou spěchat a budou muset dobíjet. Přitom pouhých 7000 současně dobíjených vozidel výkonem (jen) 150kW si vezme výkon bloku Temelína.
Nebudou se stavět nabíječky, ale nádraží, zastávky a cyklostezky...
Já toto tak černě nevidím. Nabíjecí místa přibývají, čím víc těch aut bude, tím víc přípojek bude na sídlištích, v ulicích, u nákupáků, na firemních parkovištích. A když sleduji, jak moc se u každé další generace aut a nabíječek zvyšuje dobíjecí výkon, tak věřím, že po roce 2030 už bude doba "tankování" v té době vyráběných aut srovnatelná pokud bude potřeba si "cucnout" při delší cestě. Spíš mám trochu obavu o zdroje a přenosovou soustavu. S rostoucím podílem obnovitelných zdrojů bude čím dál větší potřeba přenášet velké výkony na velké vzdálenosti
Já taky ne ČD má nové vlaky ...
Pokud reaguje negativně na hexavakcínu, nelze určit, na co vlastně reagoval. Pokud by negativně reagoval na monovakcínu, bylo by to přehlednější.
To máte sice pravdu, ale dovedete si představit kolik by bylo nutných návštěv u lékaře než by dítě prošlo celým cyklem očkování... jestli si matně vzpomínám, tak syn má do 16 let cca 20 očkování, většinou združených více do jedné. Nedovedu si představit při počtu dětských lékařů absolvovat už jen dvojnásobek navíc třeba s více dětmi...
.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nechápu proč se mezi nově otevřené dálnice počítá rozšíření D1 v Brně. Touto logikou můžete vlastně počítat jakoukoliv rekonstrukci, pokud je asfalt třeba o 1 cm širší? Pak máme ročně stovky km "nových" silnic a dálnic... Ergo rozšířen má být cca 20 km úsek D1 kolem Brna jehož úseky byly již v minulých letech částečně rozšířeny takže se to celé bude počítat kolikrát za posledních cca 20 let ... 60 km???
1 odpověď