Jedná se 3. úroveň automatizace dle SAE J3016, pro lajky udělalo Centrum dopravního výzkumu (CDV) hezký překlad do češtiny tabulky z normy, která srozumitelně popisuje všechny úrovně automatizace. Lze si jej vygooglit, doporučuji pro pochopení úrovní automatizace. Zde se jedná o chybu řidiče, protože ten u této 3. úrovně může sice “nedržet” volant, neovládá pedály, ale musí sledovat vozovku, musí vnímat provoz před sebou (tj. nesmí se věnovat jiné činnosti svým mozkem než je řízení vozidla). TESLA tedy neměla žádnou technickou vadu ani chybu. Hodnotím podle popisu této události v textu článku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jedná se 3. úroveň automatizace dle SAE J3016, pro lajky udělalo Centrum dopravního výzkumu (CDV) hezký překlad do češtiny tabulky z normy, která srozumitelně popisuje všechny úrovně automatizace. Lze si jej vygooglit, doporučuji pro pochopení úrovní automatizace. Zde se jedná o chybu řidiče, protože ten u této 3. úrovně může sice “nedržet” volant, neovládá pedály, ale musí sledovat vozovku, musí vnímat provoz před sebou (tj. nesmí se věnovat jiné činnosti svým mozkem než je řízení vozidla). TESLA tedy neměla žádnou technickou vadu ani chybu. Hodnotím podle popisu této události v textu článku.
1 odpověď