Jakým "lopatám" krátí daně? Znám mnoho velice dobře placených zaměstnanců, kteří už před 5 lety kritizovali, že zvyšování důchodů jinak nežli procentuélně není stpravedlivé. Tak o jakých lopatách mluvíte? Všichni , co v devadesátkách jsme byli 30-40 let, si žijeme jako prasata v žitě, protože, pokud jsme se postarali, tak máme. PS můj důchod je 20 tis., ale mám vlastní byt,dům k rekreaci, úspory a děti vyštudované. Komu by se mohlo daři hůře nežli nám, jsou právě naše děti, dovedete si představit krmit ke své rodině, z daní ještě dva další důchodce?! A Babiš - populista, pochopili jste, vůbec, o co mu jde?!
Radši krmit 2 důchodce než 4 úředníky
Lopaty nikdy netvořily vetší přidanou hodnotu, bez kravaťáků, inženýrů, obchodníků, učitelů, policistů, soudců, ministrů a dalších, byste neměli do čeho píchnout, nezaměstnanost v takových zemích je 20%, v Řecku byla při krizi 24%. Bez státu nemůžeme existovat, příklad Židé-dříve, Kurdové apod. Důchod je propočet hrubé průměrné mzdy za celou dobu práce, a ta se Vám fakt nekrátí, co jste odved, to dostanete, v nějakém poměru, všichni stejném.
žádný kravaťák nebo inženýr nic nevytvoří bez dělníků, můžou si namalovat plánů kolik chtějí, ale nevytvoří vůbec nic
K tomu, abyste chápali alespoň elementární politické souvislosti a volili rozumem, potřebujete IQ asi tak devadesát pět. Možná i víc, ale určitě ne míň. Jak je to v populaci? IQ 85—100 (hloupí) má asi 34 procent lidí a IQ v intervalu 85—95 (hloupější hloupí) asi pětadvacet procent lidí. IQ v intervalu 70—85 (úplně blbí) má asi čtrnáct procent lidí. IQ 55—70 (retardovaní a dementní) mají asi dvě procenta lidí, ale ty můžeme vynechat, protože nemají volební právo.
No a když si sečteme úplně blbé a hloupější hloupé, dostáváme se k hodnotám kolem čtyřiceti procent. Takže ano — počet sympatizantů kobliháře je totožný s počtem pitomců v českém národě. I podle normálního rozložení!
Vaše IQ bude asi 45, když něco takového vyplodíte
tak volby do PS byly 9.10. 2021, krach Bohemia energy 13.10 2021, jaká náhoda. Žádná firma nekrachne ze dne na den, tz že dvojministr Havlíček o tom musel vědět a obavám se že byla dohoda že BE ohlásí krach až po volbách, dovede si představit že by k tomu došlo před volbama? To by se ANO do sněmovny nedostalo A navíc Písaříkovy se nic nestalo, žádný zajišťovací příkazy, žádný zabavení majetku, v klidu si odjel na Malorku i s prachama.tak se zkuste zamyslet komu to prospělo?.
O tom, že Bohemia jsou šmejdi se vědělo už kolik let před jejich krachem, kdo jim naletěl je jeho věc
Úplně zcestný nadpis a zavádějící informace.
Jednak automobily nejsou jedinými znečišťovateli a potom - mnohem zajímavější údaj by byl počet aktivních automobilů na km2 než prostý součet evidovaných vozidel. Respektive zajímavé může být průměrné množství emisí na km2. Pokud je někdo sběratel a má na sebe napsaných šest vozidel, dá se asi těžko předpokládat, že všemi každý den jezdí.
Stejně tak, pokud je v zemi dobrá MHD, pak ta provozní zátěž je ve městech nižší, než v zemích, kde mají "papírově" méně vozidel.
Už jsme viděli a zažili, že Deza nebo Precheza dokáží životní prostředí zamořit více, než tisíce aut. Ve statistice tedy chybí i hlášené průmyslové havárie, jejich četnost a zásah do životního prostředí. A to už vůbec nemluvím o chemii v zemědělství.......
Ještě by se mohlo počítak kolik km najedou ty naše stará auta a kolik nová. Jestli má důchodce 25 let staré auto, které sice má horší emise, ale najede třeba 3000km za rok, tak nejspíš nemá tolik emisí jako nějaký cesťák, co to najede za týden
To jste na tom dobře, předpokládám ,že jste utratil za pořízení fve svoje peníze.Bohužel větší investoři na to museli někde vzít co? Nebo si myslíte ,že postavit třeba 1 MW se dalo v roku 2009-10 z volných peněz? nedalo! ,jsou to pujčky od bank a různých investičních skupin( tehdy úrok kolem 8-9 procent)
Dále pronájmy pozemků od obcí ,náklady na zaměstnance atd a atd a atd.Bohužel vy jako majitelé piďi fve nemáte ani potuchy o nákladech těch větších.
13 MW v Chomutově už před pár lety splacená a vydělává cca 1M deně, to snad není málo
Jediná možnost dálničního spojení mezi Brnem a Vídní prostě bude dálniční tunel ! 😀Na ničem jiném se tam prostě místní obyvatelé neshodnou. I tak bude problém se dohodnout na hloubce tunelu pod povrchem, protože by to mohlo některým místním narušit podlahy vinných sklípů a černých pálenic !
moc hluboko taky ne, mohla by to zatopit ropa
Jo a kde? Tak se dá jet jiným. Ve městě chcete bojovat proti globálnímu oteplování zákazem aut, ale autobus, který udělá mnohem více emisí vám nevadí. Jinde jezdí autobus jen párkrát za den, tak si musí zajistit dopravu sami, i se zlomenou rukou, ale se zlomeným krkem je naštěstí doprava zajištěna.
Pomohlo by to u vás ve městě, ale i jinde. To váš rozum nepobere, že 30 - 40 aut je horší než jeden autobus. Netěšilo mě a nemějte se
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak se nauč řídit a nemusíš se bát 150ky. V Německu jezdím 180+ už 15 let a nemám problém. Zdejší bolševická populace co má smrt v očích při 50tce na to nicméně není připravena. Však vy ani neumíte využít celou délku připojovacího pruhu a už se tam cpete po 10ti metrech.
9 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak se odstěhujte do německa a neplácejte se tady
1 odpověď