Především designově hodně povedené terénní auto, vedle něhož asi zamáčknou slzu i vývojáři od landroveru. Toyota LC J250 totiž může mít po odchodu starého dobrého Defendera nakročeno převzít otěže krále terénu.
Potentnímu motoru sice ubere něco nikoli málo ze síly automatická převodovka, ale co naplat, když se trend v tomto ohledu veze na vlně pohodlí. Armáda elektronických pomocníků přitom naopak na jednoduchosti ovládání paradoxně nepřidává. Už jenom samotný pohled na tlačítky hustě osázený volant si s řízením v opravdovém terénu moc notovat nebude. Otázkou minimálně pro mě je, jestli by místo elektricky odpojitelného předního stabilizátoru nebylo lepší jej na přání zákazníka spolu se zadním vůbec na žebřinový rám nemontovat? Málo platné, ale míra křížení náprav je u auta do terénu jedním z nejdůležitějších faktorů, který určuje limity jeho průchodnosti.
Navýšení šířky vozu o bezmála 10 cm bude v tomto ohledu bezesporu kontraproduktivním vylepšením. 95 mm je totiž vskutku hodně velkou změnou, a zejména když se vůz dostává bez dvou centimetrů na šíři dvou metrů! Žádný opravdový cestovatel - "ofroaďák" nechce v členitém terénu řídit obludu typu, jakou byl svého času Nissan Patrol.
Velkorysý vnitřní úložný prostor s báječně širokými pátými dveřmi působí vskutku impozantním dojmem.
No, a na závěr ještě jednou s dovolením čistě za mě bych preferoval verzi s kulatými světlomety. Klasika zabalená do věty " v jednoduchosti je krása" se myslím k offroadu určitě hodí a líbit se stále bude.
Tak Dedender zrovna žádnej král nebyl, vždycky byla lepší toyota 😄
Prostředkem už to nejde, přidali tam do středu vozovky plastové kužely.
a stejně to dementovi nedošlo, ja jsem také motorkář, ale vše kolem škol, nemocnic a podobně je svatá půda, klukovi bych ridičák nevrátil, očividně pro něj byla beztak motoškola k ničemu a slečně přeji ať se uzdraví s co nejmenšími následky ❤️
Kdyby teroristé vysypal náklaďák štěrku na Barrandovský most a druhý na Most Barikádníků, zastaví se doprava ve třetině Čech. Praha prostě nemá okružní tranzit a původně myšlená radiála odlehčující centru ( Magistrála) se stala v podstatě prodloužením D1. Když to přeženu, tak u Muzea blikne červená a v Brně se zastaví doprava.,
Další most na sever při vyřazení Mostu Barikádníků je až v Kralupech nad Vltavou. kapacitně zanedbatelný. A nově budovaný Dvorecký most nebude pro automobily, jen pro pěší a chodce.
Hlavně že je všude nacpáno cyklostezek i tam, kde by cyklista neměl co dělat.
Pěkně to ten Hřib vede...,.Poláci za evropské peníze postavili dálnice, my cyklostezky
ani nepostavily, jen namalovaly na silnici...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
měl jsem disco 2, landrover byl vždy pojem, ale kdo chtěl dojet i domů a nejen tam, volil vždy land cruiser, za tyhle prachy... no dodge ram, který stojí v základu jako kodiaq je teď nejlepší poměr cena výkon a zároveň mám pocit, že i větší klasika, protože prostě jede furt to samý, bez strachu z nějaké EU..
1 odpověď