Kdyby se aspoň v ulici V Holešovičkách zrušilo to nesmyslné parkování a rozšířilo se to na 3+3 pruhy a zvýšila rychlost na 70 km/h. Je to tam taky opruz jezdit....
Přesně, to také pořád říkám, už jsem to psal i nějakým úředníkům. Kvůli pár zaparkovaným autům je tam každý den kolaps. Ale je to marný, je to marný, je to marný.
Dnes už je bohužel pravda, že 90 % "záchranných" videí na sociálních sítích je nahraných a autoři jsou schopni zvířata uvádět do nebezpečných situací i několikrát po sobě, jen aby získali co nejlepší záběry a tudíž co nejvíce lajků. 😢
Jojo, někdy je to uplně evidentní a stejně jsou tam tisíce lajků a srdíček a poděkování za záchranu zvířátka. Neuvěřitelný. Já taková videa rovnou nahlašuji jako týrání zvířat. "Vtipné" je, jak si vždycky dříve než to zvíře "zachrání" pustí kameru a pak teprve třeba k němu běží. Chudáci zvířata. :(
Zbytečná stavba? Díky zrušené tramvajové dopravě Václavák téměř umřel a dnes se tam pohybují jen turisté. A na ně tam číhají prodejci drog a prostituce.
Stropní deska nad stanicí Můstek potřebuje opravit, stropní deska nad stanicí Muzeum se musí udělat nová.
Na náměstí přibude řada stromů, pod náměstím budou nádrže na dešťovku. Rozšíří se chodníky. tramvajová trať přivede na Václavák Pražáky, kteří by z Metra nevystoupili.
Navíc bude paralelní trasa k Ječné, kde, když je nehoda tak stojí celá Praha. A pak bude možné také Ječnou rekonstruovat.
Přesně. Já osobně bych vrátil tramvaje i na staromák. Vždyť to Staroměstské náměstí je uplný bizár. Plocha bez nějaké možnosti si sednout, jen naprosto odporná socha Jana Husa se schody, které jsou obehnány plotem aby na nich náhodou někdo neseděl (aha on by někdo mohl pošlapat trávník). Fakt, staromák je pro mě asi jedno z nejdivnějších náměstí a doufám, že jednou třeba vznikne architektonická soutěž na nějaké rozumné využití kromě hromadného chlastání při sledování hokeje a vánočních trhů.
Čerstvá zkušenost z Rhodu, koloběžka šla odemknout jen v parkovací zóně a jízda šla ukončit pouze v parkovací zóně. Pokud bych neukončil a nechal někde pohozené tak mi stále běží čas a zvyšuje se částka. Aplikace vázaná na platební kartu. Nechápu, jak to jde přečůrat.
Vzdyt to tak maji i kolobezky Bolt. Nebo aspon si to myslim. Kdyz si ji pujcim, vracim ji vzdy na urcene misto a musim ji i vyfotit. Ale asi ne kazdy to dela a opravdu mi obcas hlava nebere, jak je neko schopny tu kolobezku “zaparkovat”.
Ono je to stále v podstatě to samé, jen vylepšené, to co např. měla Ikea už někdy v roce 2005 a to byla asistentka Anna na jejich webových stránkách. Člověk se jí ptal na zboží a ona odpovídala. Sice to bylo úplně primitivní, ale na to, že to bylo před 20 lety, tak se to zas tak moc neposunulo, ve srovnání s tím, jak se posunuly technologie, kapacita, rychlosti...
Kdo dovolil provozovat lanovku s odmontovanou automatickou brzdou?
Každému kdo má vyšší IQ než leklá ryba musí být jasné, že když se přetrhne tažné lano tak všichni popadají na zem jako se to stalo v Itálii. Tedy že ruční brzda je prakticky k ničemu, když ji nebude mít kdo aktivovat.
Nedávno jsem četl hloupé výmluvy od někoho z provozovatelů lanovky, že to takhle snad jezdí 40 roků a on že za to nemůže, že za to může některý z předchůdců. Jenže u žádného z předchůdců se tažné lano nepřetrhlo! Tudíž může za to ten, kdo je zodpovědný za technický stav ve chvíli přetržení, ne v roce 1984. České dráhy mohou děkovat všem bohů, že v té kabině co se zřítila byl pouze jeden člověk. Co to je za hloupou výmluvu že to tak jezdí desítky let, to skutečně není každému jasné, že když se lano přetrhne v úseku s velkým stoupáním že nebude možnost za tu brzdu zatáhnout? V druhé kabině dole bylo možné použít brzdu jen proto, že to s kabinou prudce nesmýklo jako nahoře.
Lanovkou na Ještěd jsem jel mnohokrát. Ale rovnou říkám že kdybych věděl že má funkční pouze ruční záchrannou brzdu, že bych do ní nevlezl. Na Youtube je video z Ítálie - je vidět jak horní kabina se po přetržení zhoupla a všichni upadli, než se kabina zřítila za sloupem z nosného lana neměl nikdo šanci se zvednout. Jak si provozovatel myslí, že lidi ležící na podlaze kabiny řítící se po nosném laně do údolí mají aktivovat brzdu?
Já bych do ní také nevlezl. Ale bohužel 99 % lidí by tam vlezlo a ještě by se vám smálo, že jste srab, i kdyby na té kabině bylo napsáno TATO LANOVKA NEMÁ AUTOMATICKOU RUČNÍ BRZDU A V PŘÍPADĚ NEHODY NA NÍ NEJSPÍŠ PRŮVODČÍ NEDOSÁHNE!
Pokračuj, vozy mu zestárly, technicky nevyhovují lokomotivy, očesal služby, ruší spoje do požadovaných lokalit, prostě kde jsou ty "záplavy" žlutých busů ?? Minulost.
No je to pravda, podle mě prostě usnul na vavřínech. Zezačátku to bylo velice příjemné cestování, užíval jsem si to a vůbec by mě nenapadlo jet třeba do Ostravy s někým jiným. Teď už to není ono a je prostě vidět, že se ta firma neposouvá (pořád veskrze stejné vozy/busy, málo nebo žádní stevardi, nulové inovace...). Každopádně díky této firmě se obecně pozvedla úroveň cestování, protože přišla i konkurence a i ČD se musely začít snažit. Tak teď přeju panu Jančurovi ať to dobře prodá a užívá si druhou půlku života a cestujícím aby RJ přešel do dobrých rukou.
Zajímalo by mě, jestli už majitel přemýšlel nad tím, co tam udělají, až zjistí, že to, co udělali, nevydělává. Restaurace, kde se člověk dozví cenu až teprve když si sedne a přinesou mu menu, 6 automatů na plyšáky vedle sebe, motorky s displejem jak před 15 lety, divný bar, dole obchody, které jsou všude... Měli nahoře otevřít klasickou jídelnu (dříve tam byla, chodili jsme tam jako malí). Stačí se podívat, jaké jsou stále fronty např. v Libeřských lahůdkách a podobných podnicích. Lidi se chtějí najíst, luxusních a lepších restaurací je už v Praze hodně a člověk si může opravdu vybrat, sem jim prostě nikdo chodit nebude. Ale jestli je to stálo 4,5 miliardy, věřím, že třeba za 10 let to prodají za 9 miliard a nějak se to vyplatí asi...
Když jsem řešil, jestli litr nebo 1,5 hodně jsem koukal na recenze, samozřejmě jsem se v tom i projel. Týpek na Slovensku v tom nechal projet 4 chlapy, bez udání motorizace. Aeni jeden z nich nepoznal, že to je litr a byli milé překvapení. Samozřejmě, že Vy byste to poznal už pohledem 😉 mám tedy teprve 3000 km ale maximální spokojenost. Jsme už jen dva a většina jízd do 50 km 😉
Nojo to jsou pořád takové ty pozůstatky doby kdy se chlapi v hospodě předháněli kdo má víc litrů, samozřejmě, že je to uplně jedno. A i když ten litrový motor vydrží 500 000 km a bude vám připadat v pohodě tak stejně příjde někdo a řekne, že to tolik vydržet nemůže a jeho dvacet let starý dvoulitr by najel milion kilometrů a bla bla bla.... Já měl 1,2 TSI Fabii 81 kW, teď mám Karoq 1,5 TSI 110 kW a upřímě, rozdíl je fakt minimální.
13
Sledujících
21
Sleduje
13
Sledujících
21
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mě se tam také líbilo. Co se týče hromadné dopravy nevím, půjčili jsme si auto, tak jsem ráno jezdil do toho městečka ve “vnitrozemí” (už nevím jak se jmenovalo) pro snídani. Lidi byli všude moc milí, ceny mi vlastně přišly podobné jako v Praze. Byli jsme tam v září, tak už nebylo ani moc lidí, ale moře bylo pořád krásně teplé. Drahé byly taxíky, které ale pořád vyšly lépe než místní Uber.