Taky by byla zajímavá statistika, která samozřejmě udělat nejde, kolik nehod je způsobeno "málem". Takové ty situace, kdy jeden řidič udělá hloupost - nedá přednost, odbočuje když nemá, atd - ale nic se nestane, protože ostatní účastníci provozu to nějakým způsobem vykompenzují a zachrání situaci. A u toho by mě zajímal poměr žen/mužů. Protože z mojí zkušenosti, když vyloučíme starší lidi, by to bylo minimálně tak 80/20...
Samotný závěr vyplývající z článku, že ženy řídí lépe, to je asi hlavně otázka toho, podle čeho se to posuzuje. Pokud jde o počty nehod nebo jejich závažnost, budou asi ženy vždycky lepší. Muži řídí agresivněji a rychleji, což zvyšuje riziko nehod a především těch vážných, když už k nehodě dojde. Pokud by ale šlo o samotnou schopnost ovládat auto, pohybovat se v provozu a neohrožovat ostatní, už by to asi bylo naopak. Koneckonců, ta videa žen, snažících se zaparkovat, nebo třeba natankovat, jsme někdy viděli snad všichni. A vždycky jsou to ženy, nikdy to není chlap, který by měl takové problémy...
Zajímavý, Bartoš na to měl jak dlouho, rok? Pak dostal na opravu necelé tři měsíce. A teď po něm přijde někdo další, kdo na to dostane přes tři roky a to navíc může použít to, co už vzniklo za Bartoše. Jestli by bývalo nebylo náhodou jednodušší nechat to Bartoše dodělat, ten systém by možná během pár měsíců mohl fungovat. Ale to by z toho neměli peníze ti správní lidé, že?
Bylo by asi docela fajn, kdyby byl více konkrétní ohledně toho, v čem je ten systém taková hrůza a co na něm tak hrozně nefunguje. Z toho rozhovoru mi to připadá, jako že kód je v zásadě v pohodě, ale že MMR nedokázalo dodat požadovanou dokumentaci. Chápu, že dokumentace je důležitá věc, obzvlášť u tak velkých projektů, ale na dokumentaci přece systém neběží. Běží "na kódu". A ten je podle něj celkem dobře napsaný. Tak v čem je to teda tak hrozné a nefunkční?
Sám říká, že ta analýza nebyla nijak hluboká, ale přesto si je jistý, že je to strašné a výsledkem analýzy je tuším děsivé sdělení, že náprava potrvá 18 měsíců a bude stát stovky milionů. A teď tam naběhne 8 lidí s Kupkou v čele a za pár měsíců bude celý systém zázračně "v cajku". A pak se budou před volbami všude chlubit, jak to celé úžasně zachránili...
Docela by asi bylo fajn, kdyby byl trochu konkrétnější v tom, proč je to taková hrůza a co na tom systému tak strašně nefunguje. Z toho rozhovoru to na mě působí spíš tak, že kód a systém jako takový byl více méně v pořádku, ale že spíš nebyli na MMR schopní dodat požadovanou dokumentaci. Chápu, dokumentace je důležitá, ale pokud je mi známo, na ní systém neběží. Běží "na kódu". Proti kódu zřejmě velké výhrady nejsou. Tak v čem je ten systém teda tak strašný, že nápravy budou trvat 18 měsíců a stát stovky milionů? Tak nějak byl výsledek té správy, o které pan Trpkoš říká, že to nebyla nějaká hluboká analýza.
Působí to dojmem, že se problémy zveličily, teď tam přijde nějakých 8 lidí pod vedením Kupky a za 2 měsíce bude zázračně všechno "v cajku", a budou si na tom příslušní lidé dělat PR před volbami, jak to celé vyřešili a zachránili...
Problém jako ve většině podobných věcí není v technologiích, internetu, mobilech ani samotných dětech. Problém je prostě v rodičích a v tom, jak své děti vychovávají. Stát se pak může snažit s tím něco dělat. Učitelé ve škole se s tím můžou snažit něco dělat. Ale výchovu z domu přebít nemůžou. Zkrátka jakou generaci dětí rodiče vychovají, taková tu bude. A stát s tím sotva něco zmůže, ať si zakazuje co chce...
Docela by mě zajímalo, jak to teda je. Jedna strana tvrdí, že systém vůbec nefunguje, druhá strana tvrdí, že funguje a tisíce žádostí už je vyřízeno. Obojí ale přece nemůže být pravda. Takže buď systém nefunguje a Bartoš se ohání nesmyslnými čísly, nebo systém funguje, ale asi ještě není tak dokonalý a naráží na odpor úředníků k novým věcem...
Nemohla by nějaká dáma poslat Součkovi pár intimních zpráv a následně je zveřejnit? Jeho odpovědi jsou zřejmě nepodstatné, evidentně už pouhým přijetím takových zpráv se člověk dopouští kázeňského prohřešku, vrhá špatné světlo na ČT a musí být propuštěn. Věřím, že je to zásadový muž, který měří všem stejným metrem, včetně sebe samozřejmě. Tudíž by nejspíš sám rovnou rezignoval, což by mohlo být ku prospěchu ČT...
A on někdy nějaký systém, co dělala jakákoliv vláda, fungoval fajnově od prvního dne? Za předchozí vlády nedokázali udělat ani e-shop na dálniční známky tak, aby to fungovalo ze start. hned. Dokonce to byla taková paráda, že se tenkrát sešla parta programátorů a za víkend dávali dohromady vlastní verzi. A to je nějaký e-shop s pár položkami zřejmě prkotina proti tomuhle systému stavebních řízení.
Nehledě na to, že ten systém podle všeho funguje, akorát je zřejmě uživatelsky složitý a úředníci s ním neumí pracovat. Nebo nechtějí...
Nevím, proč se tihle lidé neustále ohání nějakým nerespektováním výsledků voleb, když se s nimi někdo nechce bavit? Co je na tom nedemokratického? Pokud většina voličů chtěla jiné směřování evropské politiky, tak tato většina by měla prosazovat svůj program. Ne menšina, jakkoliv početná. Takhle přece fungují volby, i ty u nás - kdo se dokáže shodnout na nějakém programu a dá dohromady většinu, tak ten svůj program potom může během volebního období prosazovat. Jestli to dělal dobře nebo špatně mu potom dají vědět voliči u příštích voleb. Kdo většinu nezíská, má smůlu, svůj program prosazovat nebude (pouze v omezené míře, kdy se shodne s vládnoucí většinou) a bude během volebního období opozicí. Bude na vládnoucí většinu dohlížet a kritizovat je za všechno, co bude moct.
Naopak umožnit menšině, aby prosazovala svůj program, je nerespektováním výsledků voleb - většina voličů si tento program nepřála a proto ho nevolila...
Možná by teď byli rádi, kdyby měli to drahé pojištění. Pochopil bych, kdyby se proti počasí nedalo pojistit. Ale pokud ta možnost existuje, a zemědělci ji nevyužívají, tak proč by to měli platit daňoví poplatníci?
Ať si uspořádají nějakou sbírku, kde jim mohou přispět dobrovolníci, kteří například mají jejich víno rádi. Stát by to ale dotovat neměl. To by pak mohl po státu chtít odškodnění každý, kdo vyhoří, zaplaví ho povodeň, nebo se cokoliv jiného stane a on nebude pojištěn. Nebo proč bych si já měl platit pojištění auta? Je to drahé a když náhodou havaruju, tak si řeknu státu ne? Ušetřím tím spoustu peněz...
Když je v našich končinách alkohol a opíjení se naprosto běžná a společensky nejenom akceptovaná, ale přímo podporovaná věc, tak je celkem jasné, že se to projeví i u dětí. Problém asi není až tak sama zkušenost s alkoholem, to je asi dost zavádějící číslo. Ale spíš to vysoké procento, které přiznalo, že už byli i opilí. Ale tak děti jsou vlastně jenom odrazem svých rodičů, takže možná můžeme být rádi, že ta čísla nejsou větší...
Před volbami se budou hádat, ale když to ANO s nikým jiným nesloží, a s SPD dají dohromady většinu, tak budou domluvení raz dva. Voličům se pak řekne, že to prostě jinak nešlo, protože s nimi nikdo jiný do vlády nechtěl (bůhvíproč), takže to prostě budou muset přetrpět. A protože voliči ANO by Babišovi odpustili i vraždu, žádné velké haló z toho nebude. Navíc po volbách už to bude stejně jedno, na další 4 roky se ČR začlení do Agrofertu...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
„Pokud nebude (ukrajinská) neutralita, je těžké si představit existenci jakýchkoli dobrých sousedských vztahů mezi Ruskem a Ukrajinou,“ řekl Putin 7. listopadu v diskusní skupině Valdaj.
Mám takový dojem, že dobré sousedské vztahy mezi Ruskem a Ukrajinou si dokáže představit asi jen málokdo, bez ohledu na to, jestli Ukrajina v NATO bude nebo nebude. Pokud chtěl Putin dobré sousedské vztahy, možná neměl na Ukrajině rozpoutat dobyvačnou válku.
1 odpověď