Pravděpodobně ona pojistka neudělala to, co měla. Když se podívám na to video, které ukazuje, jak jsou spínače blokovány, tak si krásně umím představit opotřebení toho "zámku" a spínače půjdou asi s určitým odporem přepnout. Spíše je otázka, proč? Pochopil bych omylem, nějakým pohybem, oděvem, jeden motor. Ale oba?
Na mě to dělá dojem, že to musel udělat pilot. Zmiňujete to také. Oba motory ? A cca 1 sekundu od sebe ? To je zatáhnu za jednu páku a potom za druhou...
A vy jste je někdy vyzkoušel?Já mám už čtyři roky obuté Michelin Crosclima a jsou naprosto spolehlivé a tiché,na suchu i na mokru,v zimě i v létě.A když jedu na hory,tak mám v kufru řetězy,ale ještě jsem se nedostal do situace kdy bych je musel použít.
Stejná zkušenost. V létě na nich dávám v pohodě Itálii, v zimě také žádný problém (na hory sice nejezdím, ale třeba k domu mám zatáčku do kopce a ok). Životnost do 4 mm cca 40000km.
Při někoho jsou lepší už teď, pro někoho budou lepší třeba až za 25 let, kdy by ze silnic mohly - pokud se bude infrastruktura a technologie BEV dál rozvíjet - mizet poslední spalovací auta. A spousta lidí, zvlášť těch starších, se toho ani nedočká, protože přestanou řídit dřív, než BEV v jejich případě té parity se spalovacími vozy dosáhnou.
Zatím ani není kapacita vyrobit během pár let BEV pro každého. Vzhledem k setrvačnosti systému má ČR ve vozovém parku - a ještě cca 15 let mít bude - většinu spalovacích aut. Proto zatím není zdaleka potřeba, aby byly elektromobily pro každého lepší volbou.
Já s vámi v podstatě souhlasím. Článek je o dlouhé cestě s nabíječkami. Jde to, ale nejlepší disciplína to pro EV určitě není. Pokud někdo nabíjí doma a jezdí převážně kratší trasy, tomu to třeba dává smysl. Já EV nezavrhuji. Povozil jsem se v něm, mám kamaráda s EV (druhé auto doma spalovák), a mám zatím hybrid. Roky mi přibývají, roční nájezd se zmenšuje, a čekám, až EV budou ještě alespoň o kousek lepší a výhodnější.
Používat vnitřní cirkulaci (autor článku nabádá, aby jste to zvážili) je nesmysl a je to nezdravé. I při zapnuté klimatizaci potřebujete dýchat čerstvý vzduch ! Vnitřní cirkulace je jen na prvotní rychlé vychlazení, nebo aby se do interiéru nedostal např. kouř, kterým jste nuceni projet.
Záleží taky na autě. Já mám Hondu, a ta v automatickém režimu hodně recirkulaci využívá.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Možná to bude tím, že tam na co koukat není...
1 odpověď