Samozřejmě, že jsem byl i ve vedoucí funkci. Ale vyšlapal jsem si to od místního oddělení. Pokud je nějaký policista po 30 letech ve službě pořád na základním útvaru, je buď líný, neschopný nebo oboje.
V pořádku, také jsem nekončil na základním útvaru. Tady je ale debata o tom, jak to chodí na obvodech a k čemu jsou tam řadoví policajti tlačení. Jenže to vy, bez urážky,nemůžete pamatovat, když jste byl na obvodě naposledy před 20 lety či více. Opakuji, každý policajt ví, že u policie je carkovy systém, jednotlivci se hodnotí podle výše pokut, podle objasněnosti, a celé je to způsobené pouze tím, že paní ředitelé si poměřují pindiky, kdo že ho má většího a kdo je v těchto statistikách na bedně. Jsou plukovníci, kteří ač jsou na bedně první, tak prohlašuji, že jsou málo první... Ano, policajti jsou ze strany vedení nucení udělovat pokuty a kdo jim není po vůli, čeká jej postih. To je fakt!
Policista nemůže přijít o prémie, protože nic takového u Policie ČR neexistuje. Policisté mají pouze osobní ohodnocení, ale snížit jej je velmi složitá záležitost a pokud k tomu opravdu dojde, tak jedině za nějakého výrazné pochybení. Tak aspoň nelžete.
Pan Martínek je s výsluhou 50 tisíc měsíčně jistě jedním z toho vedení a stále se tak chová. Přijde o prémie=nedostane odměnu, kterou trhač pokut dostane a ještě je navíc různě trestán. Každý řadový policajt ví, jak to chodí. Ale řadoví policajti nemají výsluhu 50 tis....
No konečně zkušenost majitele a jezdíte po silnici nebo v terénu ptám se jen proto zda je SUV nevyhnutelně potřeba nebo jen tzv masirka pro souseda oni se tyhle auta ostatním řidičům pletou na silnici
Ne, SUV opravdu nebylo nevyhnutelně potřeba, vždy jsem byl jejich odpůrcem. Ale zadání bylo jasné, nové auto a Lpg od výroby. Takže nebylo z čeho moc vybírat, v podstatě jen Dacia. Joger se nám nelíbil, nový Duster ano a bylo hotovo. Teď musím uznat, že nastupování do Dusteru oproti Octavii, kterou máme doma, mnohem snažší. Větší světlou výšku rovněž využijeme. Jinak Duster jako SUV nevnímám, tím je pro mě např X6, zvenku mastodont, uvnitř Fabia co se velikosti týká. V Dusteru je místa tak akorát. Co se týká té motorizace, litr s turbem na LPG. Také jsem byl odpůrcem. Ale po osobní zkušenosti musím uznat, že skutečně proti 1.6 MPI co máme v Octavii jede mnohem líp a s menší spotřebou. Benzín 6.7, Lpg o litr víc. Navíc ten motor má nepřímý vstřik, takže mu nevadí krátké trasy. K poskládání převodů bych řekl, že je vzhledem k výkonu optimální. Že to při 130 točí na šestku 3500 otáček mne nijak nevadí, naše Octavia točí 4100, takže pohoda. Kolik to točí při vyšších rychlostech mě opravdu nezajímá, víc nejezdím.
Jeden postřeh pro ty, kteří od stolu píšou jak to nepojede atd atd. Auto máme druhý týden doma. Musím říct, že to jede mnohem líp, než jsem čekal a oproti 1,6 MPI se 75 kw v Octavii jede Duster ve všech režimech svižneji. Ano, není to trhač asfaltu, ale rozhodně to není žádná brzda provozu. No a to zatím jezdíme pouze na benzín, což nám bylo v zabehu doporučeno, přitom na LPG to bude podle všech předpokladů ještě o něco svižnější. S autem jsme zatím po všech stránkách naprosto spokojení, obzvlášť s motorizací, která mě opravdu velmi mile překvapuje.
Drahý Martine, vy jste se nechal od Dacie uplatit, jinak není vaše hodnocení možné. Pracuji v Automotive a ještě Dacia z roku 2024 průřezem všemi modely, má několik poznávacích znamení krom nízké ceny oproti konkurenci.
-Hrozné zpasování dílů
-Již po prvém roce používání rez v podvozkové části, ale i v motorovém prostoru
-Hnusné vrzající plasty v interieru, které se kroutí a odchlipují
-Naprostá absence náhradních dílů
-Velice nepohodlný posez
Shrnu to tedy za Vás a napíši, že největší výhodou DACIE je dostupnost a hlavně "nízká" pořizovací cena, proti konkurenci, což nelze zpochybnit.:-)
Vážený pane Šimůnku, píšete, že pracujete v automotive. Z toho, jak hodnotíte nový Duster, konkrétně kvalitu plastů, rez podvozku, motorového prostoru a absenci náhradních dílů, tak předpokládám, že pracujete v servisu Dacia jako automechanik, jinak byste tyto znalosti mít nemohl. Ovšem u vozu, který se teprve začal prodávat, natož aby po roce přijel do servisu rezavý a s vrzajícimi plasty, je poněkud brzy.
Shrnu to tedy za Vás. Pravděpodobně jste si Váš komentář vycucal z prstu😄
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Být ministrem, tak asi nechám prověřit ty kancelářský, zda jsou potřeba, zda je jejich práce efektivní apod. Protože se mi zdá, že ve vedení PČR, VSČR, Hasičů jsou zbytečná místa nebo umělé vytvořená. Pomalu každý má několik náměstků a ty mají snad další náměstky 🙄 Frčky mají minimálně od kapitána a pak nechci vidět to osobní a prémie 😒 A pak na ulici týpek, co bere 35k hrubého a tahá se s kdejakým "slušňákem". V base také určitě sedí jen hodní hoši a slušné dámy 😉 Nedávno jsem četl, že bývalý ředitel vězeňské služby odešel na rentu a hned měl pěkné nové místečko na spravedlnosti 🙄 Renta okolo 100k a další plat okolo 50k. To se také musí změnit. Renty zastropovat a zvýšit plat by byl schůdný kompromis. A zkuste si spočítat, jak mohl dosáhnout renty okolo 100k? Podle mě se tam před odchodem házejí velmi pěkné prémie 😉
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Představte si, že existuje funkce s názvem " zástupce ředitele ředitele kanceláře ředitele krajského ředitelství" To jako fakt! Je to funkce v hodnosti plukovníka... Takový cyp pak jde v 50 letech do výsluhy s rentou 50 tisíc čistého měsíčně, kterou bere do smrti. Když si zaplatí zdravotní, zbude mu 47 a do smrti nemusí hnout prstem. A takových funkci u PČR je...
1 odpověď