Pokud nebyl projekt v pořádku, tak o čem je řeč a ještě, to 10 let nebylo dost času postupovat v souladu se zákony a stavbu podle představ územního plánu tam postavit a nikoho nešpinit. Mám na ty "tzv." Zelené svůj názor, ale jako projektant je respektuji, pokud pro ně mluví zákony a územní plán města.Je to jednoduché a hlavně bez emocí.
Jj, hlavně v souladu se zákony 🙂 takže vlastně o nic nejde. Hlavně zákon, ať je sebeblbější. Hlavně, že můžeme bránit lidem stavět co chtějí oni a mimo jiné jim tak bránit třeba v řešení bydlení. Pěkně jim to zkomplikovat, navýšit náklady, aby jim to ztěžovalo si to pořídit. Pak se jim zas ve volbách slíbíme jak je zachráníme, vyřešíme..... aby nám odevdaly hlasy a po zvolení zas vymyslíme další ZÁKONY. jako že řešení, kterými to ještě více zkomplikujeme, aby v dalších volbách zas běželi naplnit falešný pocit, jak to vyřešíme 🙂 Přece si nebude ten kdo staví, stavět co by chtěl on. Takhle by to nešlo. Musíme těmto neuvědomělým nařídit, aby postavili za své, co chceme my....
Ale dnes se můžete bránit u nezávislého soudu, což za komunismu asi možné nebylo, nemyslíte?
Máte tím na mysli u státního závislého soudu? Neb co je na nich nezávislého, když je platí stát a musí dodržovat státní zákony? Takže je to v podstatě to samé jako před 89 nemyslíte? Neb jejich zákony, jejich soudci.Takže děkuji, že mohu mít pocit a namlouvat si, že se budu moct bránit. Ale bohužel jen pocit. Neb zbraň mi bude zabavena ergo už tím mi bude omezena obrana. A pak stížnost, zamítnuta, protože takový zákon. Obdobně jako před tím 89. Taky si mohli stěžovat a mít dobrý pocit jak se mohou bránit. ale pokud třeba nechtěli pracovat a nikomu nic nedělali, tak je stejně zavřeli. Neb státní soud a zákon.
Norský systém je pokřivující 😂 takový nesmysl jsem dlouho nečetl. Opravte se na správné, každý vnucený, centrálně plánovaný a nuceně placený systém, je pokřivující. Jen to lidé ve své naivitě nechtějí vidět, neustále takové systémy zkouší ve víře jak jim pomohou a pak se diví důsledkům, jež byli jasné od počátku a hledají příčiny všude jinde, než skutečně jsou.
Radši aby byla někomu zabavena střelná zbraň omylem, než aby mu nemohla být zabavena, pokud jsou tam indície, že zbraň je ve "špatných rukou".
Zní to krásně. Kdybych nebyl realista a nezažil dobu před 89 a co bylo považováno za indicie a kdo byl považován za "špatné ruce". Ale chápu. Nespočet lidí má falešný pocit, že když je tu teď demokracie, tak se to nemůže stát. A tak tleskají jakýmkoli hloupostem, jež jim pomáhají zbavit se jejich vlastního strachu, za cenu omazování svobod druhých lidí.
Svoboda lidí nejčastěji odchází za nadšeného jásotu "ochránců svobod". Neb co by se tak mohlo stát, když dáte státu další a další moc. Jistě se nikdy nemůže dostat k moci někdo, kdo tyto zákony na "ochranu" všeho možného zneužije že? Vždyť přeci i takové sčítání lidí/získávání údajů lidí je tak bohulibá činnost že? Jen škoda, že tomu věřili i židé v předválečných letech minulého století a nacisté pak měli o to snadnější práci.
A tak, aby si politici udělali čárku, že něco řeší, tak dělají něco/cokoli, aby vzbudili další falešné pocity a nic nevyřešily. Jen umožnily snadněji odebírat další svobody lidem a připravily skvělý zákon pro totalitáře, jež dříve či později přijde, jak odzbrojit lidi a tak jim omezit obranu.
Pletete jablka a hrušky, nesmyslně plácáte, jelikož vůbec nevíte, co spojujete.
Nejdříve je třeba dát dětem možnost poznání, hodnotový žebříček, normy společnosti, naučit je hledat a rozvíjet poznání,diskutovat,aby uměli kriticky myslet a analyzovat. Vy musíte být hodně mimo v reálném životě. Předpokládám, že ani děti nebudete mít.
Jj. Nejdříve je lidem třeba vnutit hodnoty 🙂 jež nevím jak to jde dohromady s kritickým myšlením. Nejprve něco lidem vnutit, omezovat jim poznávání světa jak chtějí a potřebují a pak očekávat, že budou mít kritické myšlení. P.S. můžete konkrétně zmínit v čem jsem mimo? Že bych rád svobodné a ne vnucené vzdělávání s prvky ideologie? Nebo v tom, že to je funkční a možné? Když takové školy naštěstí o ČR, navzdory legislativě a díky odvaze lidí riskovat a porušovat legislativu vznikají a fungují? Či, že tato forma mi v jiných zemích více jak 100 letou tradici? Nebo to jen nechápete či nechcete připustit a líbí se vám nutit lidi vzdělávat jak chce někdo jiný. A všechny ostatní tento systém nutit platit? P.P.S. sice to nemá absolutně žádnou váhu, zda mám či nemám děti a na tom co píšu, jak funguje státní vnucené vzdělávání, to nic nemění. Ale když vás to zajímá, tak mám 2 děti. 1, letos poslední rok na vysoké škole a 2, na střední umělecké škole.
Tak Vy jste hodně mimo. Člověk je fakticky celý život nucen se různým způsobem přizpůsobovat, poslouchat, řídit normami, způsoby chování, podřídit autoritě. Evidentně jste fanatik toužící po anarchii. Zkuste si přečíst typy výchovy a již od útlého věku se formuje hodnotový žebříček, ale podle Vás by měly děti ( podobně jako v Japonsku do šesti let) dělat pouze to,co je baví,co je zajímá, řídit se jen svými pudy, přáním. Jenže v tom Japonsku následně přichází neskutečný dril a těžká nalívárna, včetně drakonické výchovy. Ale to je na Vás příliš složité.
na základě dosaženého papírového vzdělání. Ale na základě toho, jakou má pro koho co subjektivní hodnotu. Ale rozumím, že je to těžké pro nespočet lidí chápat, když žijí v systému jež tyto přirozené a funkční incentivy lidí překrucuje nespočtem legislativ, daní, dotací, zvýhodnění a centrálního plánování. Pak si lidé jen těžko umí představit, že by něco nemuselo fungovat nucením. I když se přiznám, že mi to přijde zvláštní, že to lidé nevidí, že oblasti, jež stát nechal po 89 soukromému sektoru a pokud jej současně nesvázal nespočtem regulací, funguje lépe a efektivněji, jak když byl plánován centrálně a hrazen nuceně.
Tak Vy jste hodně mimo. Člověk je fakticky celý život nucen se různým způsobem přizpůsobovat, poslouchat, řídit normami, způsoby chování, podřídit autoritě. Evidentně jste fanatik toužící po anarchii. Zkuste si přečíst typy výchovy a již od útlého věku se formuje hodnotový žebříček, ale podle Vás by měly děti ( podobně jako v Japonsku do šesti let) dělat pouze to,co je baví,co je zajímá, řídit se jen svými pudy, přáním. Jenže v tom Japonsku následně přichází neskutečný dril a těžká nalívárna, včetně drakonické výchovy. Ale to je na Vás příliš složité.
Nezpochybňuji, že fakticky celý život lidem stát v nespočtu oblastech omezuje svobody a nutí je žít dle přání vládců. Co zpochybňuji, je morálnost a legitimita takového počínání. A ano, máte pravdu. Hodnotový žebříček se formuje a nejlépe ovlivňuje v útlém věku. Proto je tento systém státem vnuceného vzdělávání tak účinný. Jen to pak ale nejde moc dohromady s kritickým myšlením, jež jste na počátku uvedl, že by mělo být. Těžko pak ve větší míře očekávat, že někoho formujete, vnutíte mu své hodnoty a že pak o nich bude dotyčný kriticky uvažovat. Co je naopak velmi očekávatelné je to, že je bude poslušně následovat. A děkuji za návod, ale různé formy výchovy znám. Ale mou nejvyšší hodnotou, navzdory vzdělávání ještě před rokem 89 a i později a přiznám se, že mi trvalo velmi dlouho smést všechen ten balast socíku a následného demokratického socíku, je svoboda. Svoboda skutečná a ne ta socialistická, ani demokraticky socialistická. Spíše mi přijde, že vy moc nevíte, že taková výchova a vzdělávání je možné a funkční a v některých zemích, třeba v Anglii, s více jak 100 letou tradicí. Takže rozumím, že jste zastáncem nuceného, centrálně plánovaného a systémem nuceného přerozdělování prostředků lidí, financovaného vzdělávání a asi byste rád ještě více nesvobody, když zmiňujete Japonský dril. Ale holt se v tomto neshodneme. Neb máme evidentně jinak nastavený žebříček hodnot a u mě je holt svoboda a osobní odpovědnost, hodnotou nejvyšší. P.S. na mě to složité není. Ale u vás se ukázalo, že nerozumíte ani základům ekonomie a tedy vám přijde zvláštní, že odměňování lidí nefunguje na
Pokud myslíte rámcový vzdělávací program, tak to opravdu není o vládnoucí elitě. Poslušnost? To podle Vás má každý právo ve škole dělat co chce nebo učit se kdy chce a co chce????
Na základě čeho víte, že systém dobře nevzdělává?????
A na základě čeho? Na základě vlastních zkušeností a lidí v mém okolí. Či třeba v nedávné době na základě shlédnutí přednášky rektorky Nerudové. Jejíž ekonomická přednáška o daních, byla plná faktických bludů a ekonomických nesmyslů. Ale zcela v souladu s ideologií ve strategií 2030+ a vedením k občanství.
Pokud myslíte rámcový vzdělávací program, tak to opravdu není o vládnoucí elitě. Poslušnost? To podle Vás má každý právo ve škole dělat co chce nebo učit se kdy chce a co chce????
Na základě čeho víte, že systém dobře nevzdělává?????
Ano, třeba strategii 2030+. Nevím o jaké elitě píšete. Já tím mám na mysli ty, jež rozhodují. Ti jež mají moc určovat a nutit co a jak, se mají lidé vzdělávat. Ano, poslušnost. To je to první co se lidé ve vzdělávacím systému učí. Aneb, tak milá Aničko, zde je nějaký cizí člověk, jež ti bude říkat co a kdy se budeš učit a je jedno co a kdy se chceš učit ty. Někdo, kdo ti dokonce bude dovolat, kdy můžeš čůrat, svačit....co na tom co a kdy chceš ty.....takže ano. Poslušnost k vnucené autoritě. Celá koncepce vzdělávaní je v základu vlastně stále stejná od počátku zavedení povinné školní docházky dle vzoru pruské kadetky. Kde produktem měl být gramotný oddaný voják. V tomto případě občan. A stejné jsou po celou i výtky k tomu systému. Jako by lidé nechtěli vidět, že problém je v základech toho systému, jež je jistě efektivní v masovosti a v naplňování cílů toho, kdo rozhoduje o tom, kdy, co a jak, vám bude vnuceno se učit. Ale rozhodně není dobrý pro kritické myšlení, jež jste zmínil a které je i dle mého velmi důležité. Ale když jsou vám v obměnách nejdříve vtloukány do hlavy centrálně určené hodnoty. Kdysi k mocnáři, pak republice a demokracii. Následně k občanství a socialismu. Jež bylo vystřídáno vedením k občanství a demokracii. A dnes k demokracii, EU a občanství. Jak pak, když nejdřív lidem vnutíte nějaké hodnoty, můžete následně očekávat kritické myšlení? A ano, dle mého nemá být lidem omezována svoboda a nemá být lidem bráněno a omezována možnost vzdělávat kdy, v čem a jak chtějí. Pokud tím máte na mysli právo v negativním slova smyslu.
Tímhle komentem jste se tedy vyznamenal 😂😝.
Děkuji, za názor 🙂 I když mi to přijde přehnané za pouhé konstatování faktu, že lidé oceňují a platí dle toho, jakou pro mě to co kupují, má subjektivní hodnotu. Lidem je tak jedno, zda má pekař nedokončenou základní školu, nebo 3 vysokoškolské tituly. Ale dle toho na kolik si cení jeho produkt. Obdobně to je u vzdělání. Také platí dle toho, jakou hodnotu má daná služba. Tedy v nespočtu jiných zemích. V našem centrálně plánovém, vnuceném a přerozdělovacím systémem placeném vzdělávání je toto a nespočet dalšího, bohužel pokřiveno. A bohužel, v pokřiveném systému, je pokřivené fungování a výsledky, zcela přirozený a očekávaný výsledek
Je to zvláštní, že lidé, kteří by měli vychovávat vzdělanou, kritickou mládež a budoucí generaci,jsou placení jako prodavačky v Lídlu či dělník z kolbenky.
Tak ve zvláštním, centrálně plánovaném a vnuceném systému, placeném přerozdělovacím systémem a zaměřeném na poslušnost a předávání vnucených hodnot, to bude těžko bude jinak. Mě to přijde naopak zcela očekávané, že takovýto systém má v sobě nespočet zvláštností, příliš dobře nevzdělává a nemůže produkovat kriticky uvažující lidi, když jim jsou vnucovány hodnoty jak si přejí ti, co vládnou.
A kdo je ta cizí mocnost, které pro kterou se nesmí sbírat data, budeme určovat mi. Neb samozřejmě pro ty co se nám líbí, je budeme sbírat a předávat sami aktivně (samozřejmě sběru dat o lidech a používaní námi, jak se nám zlíbí, se to také netýká). A to co je ona neutajovaná, ale stráááášně nebezpečná informace, určujeme dle vlastního subjektivního posouzení také mi. Neb pokud bychom to konkretizovali, tak bychom to nemohli zneužívat dle toho, jak se nám hodí a lidi by pak nedejbože věděli, za co je budeme trestat. A to nemůžeme dopustit. Musejí být v neustálém napětí a fungovat tak autocenzura, za co se je rozhodneme zbavit svobody, když se nám bude chtít. Jsem myslel, že dystopie je něco jako Sci-fi žánr a ono ne, ono se to stává realitou. Bohužel. A velká část lidí tomu ještě bude tleskat. Kdysi jsem moc nechápal, jak mohlo tolik lidí samo od sebe dopomáhat s nadšením k moci takovým jako byli nacisti před válkou. Komunisti po válce. Demokrati teď. Ale teď už tomu začínám rozumím
Ve svém svatém nadšení jste asi nepostřehl, že Keňa není socialistický stát. Nebo snad tzv. zastropování cen energií v ČR byl socialistický relikt? Kdyby byla Keňa socialistický stát podle vašich představ, tak se tam určitě nebude naše armáda.
Ve svém názoru, jsem postřehl, jak si různě státy říkají. Třeba KLDR má v názvu demokratická a není. Ale jinak skvělý strawman. Neb podstata mého vyjádření byla k nesmyslné regulaci a ne ke Keni. Navíc vaše reakce je zcela nesmyslná, neb název nemívá moc společného s faktickým stavem. Toto území na kterém žiji/ČR zase nemá v názvu socialistická a přesto přerozděluje 2/3 prostředků lidí, tedy je daleko blíže socialismu jak volnému trhu a stále více odebírá svobody lidem a přesto drtivá většina říká zcela nesmyslně spojení svoboda a demokracie. I když reálně je demokracie jen forma volby vládců jež omezují svobody dle svého. Ergo je to systém jež svobodu omezuje a ne dává. P.S. A ano zastropování cen je socialistický relikt jež současně ukázal, že současná vláda a Fiala je typickým populistickým politikem, jež jako jeden ze svých nástrojů má i lži. Neb ještě měsíc před tím sám prohlašoval, že stropování cen a helicopter money je populismus a že to dělat nebude. A pak je vláda zastropovala a rozdávala peníze na energie.
Aneb z cyklu socík nefunguje. Někdy se to projeví okamžitě, někdy v dlouhodobém horizontu, dle druhu a míry vnuceného státního zásahu a bohatství společnosti, ale projeví se to vždy. A vždy výsledkem jež je horší, než to co údajně řeší. Ale presto lidé této pohádce ochotně věří, podporují tato snadná řešení a i když se opakovaně setkávají s negativními výsledky, tak vždy hledají vinu někde jinde, odmítají přijmout, že vina je ve vnucených zásazích do volného trhu a svobody lidí a obratem začnou hledat další centrálně vnucené řešení.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
"Vedení školy však tvrdí, že na tvorbě seznamu se podíleli i sami studenti, přičemž má jít o „důležitou lekci občanské odpovědnosti" kdysi jsem nedokázal pochopit, jak se lidé mohli dokonce aktivně účastnit nástup totalit jako byl nacismus, či režim, jež zde byl před 89. Ale jak je vidět, lidé to prostě nevidí a možná dokonce považují za správné a až později se pak diví na čem se podíleli a kam to dospělo. Smutné, ale lidé jsou evidentně nepoučitelní a odsouzeni opakovat historii stále dokola, jen v různých obměnách se stejným výsledkem
1 odpověď