Takovej skrček paťatej, kvádro po mladším bráchovi, a přesto velký. Řeč těla buď na facku, anebo k smíchu. Asi si něco kompenzuje… a kvůli tomu taky jeho žena je tak vzteklá, že se jí kromě uměláka nedostane víc.
Ta paní jistě schválně si to nevymyslela, normální žena určitě nemá zapotřebí někde se nechat vláčet po výsleších a soudech, aby popisovala kolegiu soudců své intimní partie.
Hošan by taky jistě rád okusil narkózu o kachlíky ve sprše a pak probuzení stejného druhu, jaké praktikoval sám, od vymaštěnýho dvoumetrovýho spolubydlícího…
No za 250 tisíc, to je dostatečná motivace.
Mě naprosto stačí ten rozdíl mezi českými a třeba rakouskými dálnicemi. Jezdím podle předpisů +/- 10kmh. Většinou na adaptivní tempomat.
V Rakousku naprosto klidná jízda bez jakékoliv nebezpečné situace.
V čr boj o holý život s lidmi, kteří nedokáží pochopit že do toho kamionu vedle opravdu nenabourám a že přede mnou je dodávka.
Musí na mě viset 10cm za zadkem apod. Co si tím chce kdokoliv dokázat nevím. Ale jsou to desítky případů za třeba 100km úsek.
Ano rozdíl v řidičích je značný. Ale je tam i rozdíl v dopravním značení. V Rakousku je obvykle dovoleno jezdit rychleji (často v obcích je povolena větší rychlost než 50, případně jako obec je označeno jen centrum), než by bylo na stejném místě u nás a tak se to také snadněji dodržuje.
Nejsem stavař a případně mě poučte, ale v jakém stavu jsou ocelové výstuže uvnitř betonu by mělo jít zjistit, nebo ne?
A ikdyž se před nějakými více než 30ti lety masivně solilo a nepochybně to mohlo mít a asi i mělo na ocelovou výztuž vliv, měly by být metody, jak to monitorovoat?
Podle mne, všichni ti odborníci na životnost mostu jsou kecálci. Když potřebuje ředitelství silnic a dálnic zpronevěřit peníze, jsou schopni označit most, že je v havarijním stavu. Jindy si nevšimnou lávky, která spadne doopravdy. Jednou jsem četl jak se snažili přetížit most k demolici, protože byl v havarijním stavu. A most nespadl ani když jej 10 krát přetížili. By vydržel ještě 100 let.
Zábavné. Některé školky používají obrázky postaviček, jiné dopravní značky, vlajky států, fotky dětí... Ale když zřizovatel údajně něco navrhne, tak mají zdejší diskutují hned pěnu u úst. Přitom žijí ve státu, který 33 let staví dálnici D3, 35 let dálnici D6, stavební řízení trvá jako v Hondurasu, máme třetí nejvyšší počet vězňů v Evropě (celý po deseti a vice lidech, jedna šestiminutová koupel týdně), nemáme školy a školky protože jsme zapomněli že se narodily děti... Ale hlavně že se každý musí vyjádřit k postavičkám v šatně a lidech na ulici ve Vídni 🙂
To že máme moc vězňů špatné není, když si to spojíme s tím, že jsme zároveň jedna z nejbezpečnějších zemí na světě.
Komouši a sověti prostě obětovali Čechoslováky ve špatně naplánované a po sovětsku provedené akci, kdy se nehledí na vlastní oběti. Natož na oběti jakoby spojenců. Proto platí čím méně se paktovat s russáky a držet se čím dále od nich tím lépe pro nás. Snad nás tato bojová akce a dalších 80 let historie poté trochu poučilo. Russáci jsou totiž barbarský národ.
Také ale platí, že po bitvě je každý generál. A kdyby to tehdy bylo celkem snadné, tak by se dnes o Dukle tolik nemluvilo a místo toho by se mluvilo o jiném obtížném místě.
že Dukla byl zbytečný masakr (a říkalo se i, že to byl záměr jak se zbavit nepohodlných, kteří by po válce mohli třeba mluvit o tom jak to v SSSR vypadá - jestli je to pravda, to nevím) následně prezentovaný jako hrdinství se vědělo vždycky, jen se to nesmělo za minulého režimu říkat
Na Dukle bojoval můj děda jako Volinksý Čech. Volinští Češi sovětský svaz tehdy nevnímali jako říši zla, mnohem horší zkušenost měli tehdy z Němci. Pod správou sovětského svazu byli jen přechodně krátkou dobu, Stalin tam nic nestihl ani zavádět kolchozy, takže nic špatného nezažili. To území dříve patřilo Polsku, nyní je to Ukrajina.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Špínu je ale třeba odstranit.