Jestli dobře vidím, tak ty dva nejdůležitější nosníky - kuláče - byly v naprosto v nevyhovujícím stavu - jeden zcela ztrouchnivělý, druhý tak na 50%. Tak kdyby i jeden dopělý člověk na plošině na vhodném místě poskočil, tak by se plošina pravděpodobně taky propadla. Za mne - zanedbaná údržba rozhledny, neměla být přístupná! ... A škoda, že s dětmi nebyl dospělý dozor s trochou technického cítění - ten by je tam nepustil! A tak nezbývá než přát, ať jsou děti co nejdřív ok a užívají prázdnin!🍀👍
Přesně, mě se stalo to samé. A když jsem jim psal, ať prokážou opak, tak nikdo neodpověděl. Když tvrdím, že je něco dezinformace musím umět prokázat opak. Jsem zvědav kdo se omluví Pekové a dalším skutečným odborníkům, kteří hned z počátku tvrdili, že je to umělého původu.
Ano👍, paní Soňa Peková už zjara 2020 jistě věděla, že virus pochází z laboratoře...a tehdy byla prohlášena za dezinformátorku🥵. Takže pamatujme si to pro příště, až zase mocní loupežníci bez skrupulí a zkorumpovaní vědátoři budou hlásat svoje jediné pravdy! Rozum a nedůvěřivost mějme vždy při ruce...
na 80%...tj 320kWh... ale i tak to je obrovský příkon při 400 voltech, což je běžné napětí elektromobilu to je 800ampér. Baterie vozů tesla je i 500kWh... A nedovedu si představit několik aut vedle sebe na nabíječce. bude třeba postavit síť nových elektráren ke kažé nabíjecí stanici...
V jádru s Vámi souhlasím, jen upřesním/vysvětlím některé detaily - v příspěvku jsem uvedl 400kW (a ne 320kW) proto, abych zohlednil účinnost nabíjení....která, když je dobrá, bývá mezi 80-90-i %. Tato účinnost je uváděna u dlouhodobějšího nabíjení (řádově hodina - hodiny) a ví se, že se zvyšováním intenzity nabíjení - zkracováním doby - klesá. Tedy proto jsem "plácnul" a zaokrouhlil ztráty při nabíjení na 20%. Jen pro představu, pro jednoduchost výpočtů. Jinými slovy, abych dostal do baterie čistých 80kWh, nabíječka mi naúčtuje 100kWh. Jestliže chci nabíjet a mít "nabito" těch 80kWh za 15 minut, dostávám se na potřebných 400kW.
Uvažuji dál. Příklad: Při napětí 540V (cca střední hodnota napětí můstkově usměrněných 3x400VAC) by se jednalo o proud nabíjecím kabelem 740A (jak přibližně uvádíte). Pro takový proud je potřebný průřez v mědi (aby se kabel za 15 minut neupekl) tak asi 150mm2, lépe víc ... a to dvakrát. Z praxe dobře vím, jak se zápasí s takovým průřezem, i když je jemně slaněný - jinými slovy - jen málokterá baba by si na nabíječku mohla zajet sama (myslím na nabíječku dnešního typu, s ručně připojovaným kabelem). Ale - dokáži si představit "připojovacího" robota...nebo vyšší napětí nabíjení (=menší průřez)...atd atd. Hudba budoucnosti. Ale ten potřebný výkon 400kW, ten bude platit za každé vlády 🙂.
Pozn. K Teslám mám informaci, že nejvýkonnější model OA používá baterii cca 100kWh. Těch 500kWh bych viděl tak na baterii v některém z Muskových tahačů...(?)
No a závěr? Článek je dle mého názoru zavádějící ... a jeho nadpis? Skoro poplašná zpráva! 😎
Řekněme, že nová baterie bude mít kapacitu (=akumulovanou energii) vyšší, například 100kWh.
Autor říká, že ji bude možné nabít za 15 minut. Když vezmu v potaz účinnost nabíjení a budu nabíjet jen na 80% kapacity (účinnost a "nedonabití" asi lze - pro zjednodušení úvahy - vzájemně kompenzovat)😎, budu potřebovat okamžitý výkon přípojky pro jednu nabíječku (instalovaný výkon) cca 100kWh/0,25h=400kW ...Tak vám řeknu, že se mi na těch úvahách o převládající elektromobilitě něco trošku nezdá ... 🙂
Náklad na jednu Okamurohodinu, kdy blokuje Sněmovnu (včetně zaměstnanců), je více než 700 000 korun.
Tedy kampaň Tomia Okamury stojí občany skoro 6 milionů korun denně.
Ve srovnání s následným průšvihem a náklady na odstranění pandemického zákona na základě nesouladu s ústavou se jedná o náklad naprosto zanedbatelný...a co Babiš a jeho + bilion státního dluhu za poslední dva roky vládnutí, to Vás netrápí?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
👍 Výborně! … a stejný postup doporučuji i pro případ Evropské komise!🙈🤣🤗