Dobrý den, jsem majitel VW Passat B8,2,0 TDI-110 KW. 4mottion. Popravdě článek, který píše p. redaktor je trochu nepřesný. DSG, které má kolega absolutně necuká, benzín,který má taktéž stále bere 8l. Mé TDI bere dlouhodobě 5,8l/100 což je rozdíl značný, když máte nájezd cca 35 000km ročně. Navíc mne pobavila závěrečná dezinformační věta - s benzínem neřešíte DPF a močovinu! Pan redaktor má pravdu, nicméně já také NE. Mám 215 000km, DPF je zanesené na 6%, močovina nevykazuje žádný problém. Při mém nájezdu ročně je rozdíl mezi benzínem a naftou cca 26 000 Kč, což raději za ty peníze pojedu na další dovolenou...proto většina volí diesel, pěkný den
Dobrý den všem,
Ekologie se řešit musí, o tom není pochyb, nicméně je třeba říci tu skutečnost, že elektro vozidlo zase tak ekologické není. Jak se do celkových emisí započítá vše, tzn. výroba vozu, výroba baterie, dobíjení z 50% z fosilních paliv = tak z toho vychází, že již jak vozidlo stojí v autosalonu, tak má krásnou "ekologickou zátěž" na zádech a ještě nevyjelo. A nikdo zatím veřejně nemluví o tom, co dále s bateriemi, které jednoho dne doslouží. Jednoduše, elektromobilita je úplně v plenkách a bude ještě mnoho let, než vývoj umožní přechod na její provoz.
Co se týče videa z reálného provozu, děkuji za ně, jelikož ukazují skutečnost, vůči teorii na papíře.
Bohužel se mi ale vytrácí jakákoli důvěryhodnost u muže, který nepostřehne, či mu vůbec nedojde, že má nasazený střešní box proti směru jízdy. Detaily tvoří celek, tohle je velký přešlap, pokud nebyl k tomu důvod úmyslně třeba z technických důvodů. Což mi ale nepřipadá.
Pěkný den
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den. Autor článku to napsal rozsáhle, ne vše je ale realita. Jsme majiteli 2.0 TDI - 110KW, manuál, 4motion ve voze Passat B8. Ročník 2017, najeto 250 000km. A problémy? Není co psát.. DPF jako nový, Adblue žádný problém, Haldex žádný problém, vodní pumpa v pořádku. Dodržuji výměnu oleje - co 15 000km, Haldex co 50 000km, výměna rozvodové sady - ve 150 000km. Při dodržování těchto základů máte vozidlo, které dokáže najet 500 000km, což už má můj kolega. Benzín krom tichosti a zarytého odpůrce nafty nemá opodstatnění - náš roční nájezd je 30 000km při průměrné spotřebě 5,7l. Benzín minimálně 7,5l. Když to přepočítáte do čísel, ročně vůči benzínu ušetříme 21 000Kč - což je základ pěkné dovolené, nemyslíte?A zase tak hlučný diesel není, abych akceptoval tento rozdíl. Tak mnoho kilometrů všem, jsou to slušné vozy, opravdu.
3 odpovědi