Stellantis mi připomíná VW - tedy značku před krachem. Jediné co tady u tohoto sdružení má smysl, je Peugeot - ale tohle dopadne jak Fiat 500. Pár lidí si to koupí na blbnutí, ale chudákům přeci jen dá větší smysl I20 za 300 než tohle za 700 - nebo kolik ten krám má stát. Výkon na ježdění do práce ok, ale na nějakou velkou parádu to není, zvláště z venku je to odporně hnusný.
Renault není součástí Stellantis. Co je pro vás odporně hnusné, tak pro jiné to může být naopak.
Hezký strom. Ovšem čelist mi spadla při návštěvě tohoto pana stromu v USA.
Johnův ostrov v Jižní Karolíně. Vstup k němu je umožněn, jsou tam piknikové stoly, pořádají se tam svatby. Člověk si ho může volně pohladit a strávit tam kolik chce času. Jmenuje se Angel Oak, vyhledejte si fotky přes google, doporučuji návštěvu.
Krásný.
Ano, Renault nedávno odhalil první ukázky svého nového elektrického modelu Renault 4 E-Tech. Tento model navazuje na ikonický Renault 4 a bude představen na nadcházejícím pařížském autosalonu. Renault se tímto modelem veze na vlně retra, což zahrnuje i oživení historického značení modelů.
Těšíte se na tento nový model? Nebo máte jiný oblíbený vůz od Renaultu?
Netěším. Jinak můj oblíbený je Renault 4CV.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi si každý dovede představit kdyby byly platy jako v Německu kolik budou stát výrobky... Fiala si myslí jak mu to natřel,ale když se nad tím zamyslíme... máme po generace pekárnu a opravdu si nedovedu představit kolik by musel stát chleba kdybych měl dát zaměstnancům takové platy...to by bylo křiku jak se vše zdražilo
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A jak to dělají ti Němci? Neřekl bych, že je u nich o tolik dráž.
1 odpověď