Vychází z toho skoro jak hrdina. Přitom šéfoval nejhoršímu ministerstvu - vnitra a ještě v době monstrprocesů. A za ruské okupace byl šéfem Lidových milicí a krvavě potíral protesty proti invazi. Že jeho sokem byl Biľak ho moc nevyznamenává... Žádná nečernobílá postava dějin. Rudá zrůda, co nechala vraždit lidi na hranicích.
Co na to Němci? Vůbec nic. Stejně jako nic nedělají s migranty, kteří jim rozkládají jejich vlastní zemi ze vnitř. Stejně jako celá EU, která jen nečině přihlíží a neví co má dělat.
A kdo ty migranty posílá? Roky transportují Rusové migranty na hranice Finska a teď v obřích vlnách na hranice Polska přes Bělarus... vědí moc dobře, co dělají.
Škoda není česká značka, takže o čem je článek?
Díky Němcům vůbec existuje. Mohla dopadnout jako řada jiných. Mohli ji Češi vytunelovat, nebo zahraniční firma odstěhovat... kolik českých značek už neexistuje. Vždy si vzpomenu na LIAZ. Teď končí třeba Zetor. Karosa se už dávno nejmenuje Karosa atd. Díky za VW, který ze Škodovky udělal světovou automobilku a dokonce jí nechal i ten název.
Každé zdržení je úspěchem uhlobaronů. Jestli pak toto také nebyla jejich práce: "Před stavbou ale padlo rozhodnutí, že k ITER se bude (pro jistotu) přistupovat jako k jaderné elektrárně. A to má své důsledky." Kontroly jádra jsou extrémní, přitom jaderky nejsou tak nebezpečné, jak se obecně soudí. A víme, komu to vyhovuje...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A Bubeník a princezna furt nic? 🙁