Ja mam Ford Focus a ten dela taky to, co popisujete vy.
Nicmene s nouzovym brzdenim mi maximalne pomaha, rve na mne, ale iniciovat to musim ja.
Preci jen, pri dnesni spolehlivosti elektronickych systemu, je to tak IMHO dobre, ze auto nezacne samo prudce brzdit, kdyz si samo mysli, ze by melo. To muze stejne tak nehodu vyvolat, jako ji zabranit.
Je třeba auto hlídat. To je jasné.
V Karoqu máme adaptivní tempomat, ale zastavit neumí. Zpomalí na 5 km/h, všechno začne řvát a blikat. Ale do úplného zastavení to nedokáže.
V Seatu Leon mám adaptivní tempomat, který zastaví běžné za auty stojícími např. na světelné křižovatce. A pokud auto přede mnou dojíždí pozvolně do kolony, tak bez problému zpomaluje a případně zastaví na nastavenou vzdálenost od auta přede mnou. Samozřejmě je třeba být stále ve střehu. Pokud tempomat vyhodnotí, že není schopen brzdit, tak spustí výstrahu. Ale měl by mít i nouzové brždění. To jsem ale nikdy nevyzkoušel. Vždy stihnu v případě potřeby dobrzdit sám.
Muj tempomat udržuje vzdálenost od auta předemnou. I když nastavim tempomat na 130 a auto předemnou brzdí, tempomat automaticky upraví rychlost na auto předemnou. Pokud auto předemnou náhle sešlápne brzdu, moje auto začne řvát, objeví se na palubovce červený nápis drive a auto samo prudce sešlápne brzdu. Dále, mobil mám napojeny na androidauto a spuštěný Waze, takže o koloně vím dlouho předem než k ní dojedu. Dokonce tak brzo, že mi Waze vypočítá i objízdnou trasu abych tu kolonu objel.
Ano, používám také adaptivní tempomat. Samozřejmě, že není samospásný, ale je to určitý pomocník k bezpečnější jízdě. Příliš nesouhlasím s kritikou těchto systémů. Jde o to, že se musí používat s rozumem.
Ano někde bydlet mohou. A pokud se neumím postarat o vlastní bydlení holt musím do podnájmu. Podnájem je služba ne právo.
Elektrika je prostě na poměr stejně dráha. A voda ani ta pkdrazila protože teprve teď stojí skutečnou cenu. A neplenca se. Dřív to dotovali rudy a lidi si ničeho nevážili a do teď si myslíte že je vše zadarmo a že na vše máte výsostné právo a že jen natáhnete ruce a někdo vám dá byt? Tady je krásně vidět jak vám pokřivili vnímání .
A voda i když podrazil není likvidační a aspoň neodtaci lidí kubík vody denně . Už nežijete v rudém ráji. A pokud se ti lidé nedokáží postarat o své vlastní bydlení pak jim nezbývá než využít služeb podnájmu. Tak to bylo od dob krále klacka to jen komousi vám trošku pokřivili vnímání reality
Vy jste skutečně borec. To, co píšete je jakýsi ideologický nesmysl namyšlence podporujícího vladní čtyřkoalici. S takovými jako vy to nemá cenu, ale až to lidé (a upozorňuji, že ne já. já takové starosti nemám) vezmou vážně, tak budete rád, že jste rád. Podsouáváte mi nějaké vaše nesmyslné fixace. Ale je mi jasné, že téměř ničemu nerozumíte. Je házíte ideologické floskule. A elektrická energie prostě nestojí při přepočtu na cenovou úroveň roku 1989 stejně. A já nezpochybňuji, že náklady na výrobu a distribuci pitné vody jsou vysoké. A ano proto píši, že se změnila struktura výdajů domácností. Ale pokud se tedy bude bavit o skutečé ceně, tak potom to tedy nejsou ceny PHM a automobilů, do kterých výrazně zasahuje regulace prováděná Evropskou komisí.
Ale to nikdo nezpochybňuje. Ale.. elektřina stojí stejně. Jediné co se zvedlo je cena vody která nikoho nezrujnuje. A poplatky ve svém jsou také na podobné výši. Že si někdo platí podnájem je zcela dobrovolná volba. Ale stále běžné pracující rodině po zaplacení všeho zbývá více penez
Jak je podnájem dobrovolná volba? Někde lidé snad bydlet musí. A ono ne každý dosáhne na vlastní bydlení. A elektřina stojí stejně? A v jakém srovnání? Elektrická energie násobně zdražila a to i díky regulované složce, do které se promítají náklady na nutnost obrovských investic do rozvodné sítě způsobené alternativními zdroji energií. Atd. A cena vodného a stočného se za posledních 30 zmnohonásobila. A rozhodně to již dnes není málo peněz v rozpočtech rodin.
Když chci srovnávat auta a benzín, srovnávám auta a benzín a nemotám do toho energie a nájem. Ale zdá se, že to je na vás moc složité.
Ne není to složité. Je třeba potovnávat celkové náklady domácnosti. Ale to je složité pro Vás. Bohužel. Je mi líto. To, že je benzín po započtení inflace levnjější než v roce 1989 je vykompenzováno obrovským zvýšením nákladů na bydlení a to i v relativní výši. Vy argumentujete tím, že se vlastně nic neděje. Ale ono se děje.
Auta i pohonné hmoty jsou pořád výrazně levnější než za socialismu.
Ale chápete, že složení spotřební koše a váhy jednotlivých složek se výrazně proměnily? Např váha energií a nájmů ve spotřební koši je podstatě vyšší. Jejich podíl na celkových výdajích vyletěl do stropu. Ale vy prostě vytrhnete jednu věc a hotovo. Takto ale svět nefunguje.
Nepletete , ale to pokračování přeci jen ještě chybí , k D8 zatím nic Mladoboleslavská v pasti kvůli dvoum pruhům místo tří atd. Pouze Spořilovu a lanovému mostu to nepatrně uleví !
To ano, ale nebude tam žádný na starou silnici do Běchovic, abych se dostal na D11. Prostě se tato stavba 511 napojí na stávající D0 v místech před sjezdem na Českobrodskou. To, že je třeba další zkapacitnění a že není úplně dobře vyřešeno napojení D0 na D10 o tom žádná.
Nezlobte se na mně, ale tuhle část okruhu moc dobře nevymyslely a bude to největší špunt i po dostavbě!! Jelikož po D11 na Černém mostě musíte pořád po staré do Běchovic a pak se odpojíte. Tohle zase vymyslel chytrák. Kdyby to posunuly víc k Úvalům nebo k Jirmy víc by to pomohlo! Tohle jsou vyhozené peníze.
Já si tedy myslím, že to bude navazovat na sebe ještě před sjezdem na Českobrodskou. Nedávalo by smysl, aby stávající okruh a nová část na sebe nenavazovaly. Bude tam velké křížení. Včetně návaznosti na nových obchvat Běchovic, Újezdu nad Lesy a Úval. Ale třeba se pletu.
Možná to dělali, ale určitě ne v takovém měřítku jako současná opozice, viz níže.
Vybrané statistiky poslanecké sněmovny
Celkový počet hodin:
2013-2017: 1663
2017-2021: 1901 (do tohoto ještě promlouvá COVID, kde se řešili různá opatření)
2021-listopad 2024: 1817
Celkový počet hodin před bodem:
2013-2017: 163
2017-2021: 175
2021-listopad 2024: 485
Počet jednání přes půlnoc:
2013-2017: 1
2017-2021: 4
2021-listopad 2024: 24
Takhle si opravdu nepředstavuji efektivní sněmovnu.
A copak se vám nelíbí na novinářích, že upozorňují na různé kauzy? To je přece jejich práce.
Vy jste legrační. Dnes je na novinkách den urážek vůči senátorce Vildumetzové. To nejsou žádné kauzy.
Tlačítko, asertivita ..., to mě až tak nebere, spíš se dívám, co za tou angažovanou paní je. Vystudovaná učitelka, v letech 2016 až 2019 zastávala jako karlovarská hejtmanka i funkci předsedkyně Asociace krajů ČR. Dnes opět hejtmanka a senátorka zapletená s hlavním aktérem kauzy Dozimetr. Bývalá členka ODS, dnes ANO. Prý to všechno dělá pro lidi. Tak nechápu, proč je ten její Karlovarský kraj ve všem pořád nejhorší a říká to i předseda. Za hejtmana mluví to, co dobré po něm v kraji zůstane, kam se posune, ale tady ty výsledky dlouhodobě nejsou, ten kraj ani neumí čerpat bezbřehé dotace, rozhodně je v tom taky setrvale nejhorší a s tím souvisí i rozvoj měst a obcí v kraji. Je úplně jedno jak často ta paní lamentuje v TV, výsledky prostě nemá. A takhle je to s celým cirkusem ANO. Jsou hodně vidět, jsou hodně slyšet, ale kde mají hmatatelné výsledky? Se současnou vládou nejsem spokojená, ale něco za nimi je, jdou správným směrem, bohužel pomalu, nechají se brzdit voliči opozice.
Tak ten akter kauzy Dozimetr byl kámoš jejího manžela - člena ODS. Ale to vám nevoní, že?
Jako jak brání? Je tady parlamentní demokracie a když někdo získá ve volbách většinu, tak má vládnout a je jedno, jestli je to nyní sočasná koalice nebo za rok současná opozice. Jejich obstrukce akorát nás všechny stojí peníze. Stejně si nakonec všechno co chtějí prohlasují, protože mají prostě většinu. Co je na tom nepochopitelného. Kdyby to samé dělala za rok současná koalice v opozici, taky by se vám to líbilo?
Ale vždyť to strany čtyřkolky dělaly, když byly v opizici. Tedy pardon až na KDU-ČSL. Ta je vždycky u vlády. Ale to, co předvádí "novináři" to je nechutné. Normální politická kampaň. A ano opozice na sebe musí upozorňovat. Proto si je tam lidé zvolili. Ale některé subjekty tam už prostě nemají, vo dělat. Neprošli by už ani minulými volbami. TOP09.
6
Sledujících
1
Sleduje
6
Sledujících
1
Sleduje
Já to samozřejmě zkoušel... Všechny asistenty. Protože to auto jsme zdědili, dostala ho manželka, tak abych jí řekl, co to umí a které asistenty nemá používat, protože moc nefungují.
Zrovna tempomat jsem zkoušel proti zdi. Ne, nezastaví. A když jsem potom četl uživatelskou příručku, tak tam na to i upozorňují.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nevím, zeď jsem nezkoušel. Ale do kolony dobrzdí. A i do křižovatky.