Vinu nese řídič, i v případě že si přesedne na vozidlo spolujezdce a zapne auto do režimu poloautomatu.
Asi chcete upozornit na autonomní řízení. Už před 20ti lety existovala auta, která se umělá sama řídit. Nejdále v tom byli Němci a my jsme byli také na slušné pozici. Potíže byly v legislativě. Prodám vám auto, které se bude samo řídit, bude mít nehodu a jako firma ponesu plnou odpovědnost. Nikdo na to není dost bohatý. Proto se čekalo na velkou společnost, která zakroutil zákony. Takže dnes vám Tesla vyrobí auto, to se bude řídit samo, udělá nehodu a vy za to půjdete k soudu. Tesla nic. V návodu je, že máte stále dohlížet, proto máte zodpovědnost. Ještě je ve hře varianta, že k soudu nepůjde nikdo ( to zatím neplatí), protože "výrobce vše udělal v nejlepší víře atd..." Pozůstalí budou vyplácení z pojistky a nazdar. Je to o penězích.
No Němci jsou v tom za mě zase nejdál xd... Tam se totiž nebojí a berou vinu na sebe, jen jim to trvalo (Mercedes)
Zdravím všechny,
chápu, že průměrná spotřeba s rychlostí roste. Faktem je, že když jedu rychleji mám vyšší spotřebu, stejnou dráhu ale ujedu v kratším čase tzn. ten větší průtok paliva teče do motoru kratší dobu. Konkrétně u SUV Kodiaq uvádíte při rychlosti 100 km/h průměrnou spotřebu 5,7 l/100 km, tj. 100 km ujede za 1 hodinu a spotřebuje 5,7 l. Při rychlosti 130 km/h má průměrnou spotřebu 7,4 km/h ale pojede pouze 0,77 hod. Vynásobím-li prům. spotřebu 7,4 časem 0,77 dostanu cca 5,7 l paliva jako bych jel rychlostí 100 km/h. Nebo se pletu?
Výsledky, které jak jsou prezentovány v testu jsou pro k ničemu.
To bych se pochcal... Já myslím, že spotřeba je na km, ne hodiny... Auto ukazuje, kolik spotřebuje za těch 100km, ne za hodinu jízdy...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mě se líbí je to pěkné auto. Ale škoda , že nemá klasický benzínový nebo dieselový motor. Stejně jako třeba Enyaq.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Od toho je tu Karoq