Hm... tak to je fakt "vychytávka"... Napřed dám do auta jednu z mnoha kravin, kterou tam v podstatě žádný řidič nechce, a pak mi tam narvu druhou, skrytou, aby kravinu vypnul... 🤦
Ale cena auta zas o pár tisíc vyskočí. A pak se můžem divit, jak to, že mimo EU umí dělat auta levnější 😉
Funkce je to dobra, kdyby tam sel jednou nastavit limit plus 10km (jako treba u vaze), tak budou spokojeni skoro vsichni
Rossman Dejvice - Automatické pokladny, průměrná doba placení 20 sekund.
DM Drogerie Smíchovské Nádraží - Normální pokladny, průměrná doba placení 5 minut! S tím, že prodavačka i když vidí, že je řada 10 lidí, každého se ptá (i když ji přeba za poslední měíc 20x řekl že nechce) jestli nechce DM kartu. A když náhodou někdo jo tak to s ním rovnou začně vypňovat. To je úplně na hlavu.
Autor článku vážně tvrdí, že práce na pokladně je kvalifikovaná práce?
Jinak s tou separací souhlasím, ale nemyslím si, že zrovna supermarket je místo kde by se to mělo řešit.
Kdyby to mestaci objeli, tak je vydelano na cyklostoupatko za hodinu. Nebudu hodnotit, jestli tam cyklostezka ma byt nebo ne, ale jak si tady delaji ridici co chteji, cim dal vic se zacinam citit jak v 90. letech a ne vyspele evropske zemi. Treba ve svycarsku by si toto dovolili 2x a pak by 5 let nejezdili.
Kdo CRX neřídil, tak nikdy nemůže pochopit, že auto za 200tis vám vykouzlí 5x větší úsměv na rtech, než auto za miliony. Podobnou radost jsem měl už jenom u E46 M3. A to jsem řídil i Lambo, nebo Ferrari. Možná ta jednoduchost, přesná odezva, nacítění vozovky a to že sedíte doslova na zemi a můžete jít do zatáčky naplno dává pocit, že jedete v extrémně zábavném závodním aute.
Za a) Pan Machala není žádný pisálek, chtěl bych vidět Vás.
Za b) Která jiná značka má takto koncipované středové ovládání? A teď nemám na mysli koncernovou trojkombinaci kulatých ovladačů, ale jejich pojetí. Rád se od Vás nechám poučit.
Překvapivě pro mě tohle VW pustilo Škodovce. Tiguan 3 to možná dostane za tři roky při faceliftu, až se uvidí reakce klientů.
Námatkově má podobně funkční koncept třeba Kia a Hyundai. Skutečně to není něco nad čím by se musel někdo rozplývat.
29
Sledujících
0
Sleduje
29
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrá... zkusím malou polemiku.
Máte pravdu v tom, že jak jde pokrok, tak se samozřejmě zlepšují i auta.. příklad:
Třeba airbag...
Airbag vynalezl John W. Hetrick v roce 1952, následujícího roku si jej nechal patentovat.
V roce 1967 vynalezl a prodal americký vynálezce Allen Breed firmě Chrysler svůj senzor pro detekci nárazu.
Dohromady to tvoří významný, užitečný bezpečnostní prvek...
Jenže.... nikdo jej nenařizoval, nechal se tomu přirozený vývoj, a teprve, až se časem dostatečně osvědčil, samozřejmě i vylepšil, vychytaly se "mouchy" atd... tak teprve poté byl přijat za standard výbavy všech na světě vyráběných automobilů.
Ovšem u této "vychytávky" nic takového neproběhlo. Nebyl vývoj, nebyl zkušební provoz atd... prostě se to nařídilo a basta.
Ekonomiku Číny a EU tady srovnávat nebudu, na to tu není ani prostor... faktem je, že ty auta dělají levněji a EU se brání cly, místo toho, aby snížila byrokracii stran nařizování co má u nás automotive dělat. Tím by automobilkám uvolnila ruce a cena by mohla jít dolu sama... Cla nic nejen nevyřeší, ale ve finále se můžou i obrátit proti nám...
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Treba bezpecnostni pas byl narizen povinne spravne. Problem u tohoto je ze tam nejde zapnout na trvalo limit prekroceni rychlosti .. stacilo by 10km/h
2 odpovědi