Psát o střetu kolosů je celkem zbytečné. S ohledem na nový model totiž téměř v každém kole najdete nejméně jeden skutečný duel gigantů.
V každém případě je třeba si uvědomit, že současný kyjevský režim je hrozbou pro celou EU, včetně naší zemí.
Asi jste se jen ukliknul. Vím, že jste chtěl napsat, že současný kyjevský režim má absolutní právo se bránit ruské agresi, která je hrozbou pro celý svět. Příště raději po sobě věci čtěte, určitě nechcete aby si o Vás lidé mysleli že jste podporovatel ruského totalitního režimu.
Nepřekvapuje mě to, ale rozhodně by nám to nemělo dělat radost. Každá země, která bude mít vlastní balistické rakety (a je jedno, že třebas i ty ukrajinské budou na počátku selhávat) se stává potenciální hrozbou pro světovou bezpečnost.
Myslím, že tohle západ prostě nedomyslel. měli Ukrajince zásobit svými raketami a relativně bez nějakých omezení v použití a Ukrajinci by se pak nevěnovali takovému druhu výzkumu. Teď budou mít 2 znepřátelené státy vedle sebe, kdy každý bude mít vlastní balistické rakety a bude si hrozit ostřelováním jeden stát druhému kdykoli se jim zlíbí.
V krajním případě je třeba si uvědomit, že balistické rakety mohou nést jaderné a termonukleární zbraně.
Jediné hodnoty tohoto státu jsou vypěstovaný tulipán a kostička lega. Trochu oprsklý na to, že nic nemají a neumí. Vždyť si můžou uzákonit jen žlutý krabice. Tak maličký trh uber bolet nebude.
Takže namátkou Shell, Heineken, ING, NN, Stellantis, Ahold, Phillips a pochopitelně ASML (většina lidí ale netuší, co je to za firmu, ikdyž by si bez ní v životě nezapnuli jedinou digitální věc)
Baník doma bude letos asi hodně silný. Skóre 4:0 sice není nic moc, ale 9 bodů a soupeři bez vstřelené branky je docela zajímavá bilance přičemž se určitě nejednalo o úplně nejslabší soupeře v lize (Jablonec, Hradec, Liberec).
Naopak si myslím, že Liberec po sérii nákupů a slibů hraje docela tužku (myslím v souhrnu všech 6 utkání), protože porazit Karvinou a Pardubice je více méně povinnost pro jakýkoli tým, který to myslí vážně aspoň s umístěním v TOP 7 a zbytek výsledků nestojí za řeč.
Přijde mi poněkud legrační, jak lidé v regionu, kde půl století bylo každému jedno, že jim komunisti ničí v přírodě na co přijdou,
možná jim to jedno nebylo, ale nikdo se jich neptal. a proto si chtějí uchránit ten zbytek přírody,který zůstal
Pokud jste tady žil a žili zde vaši rodiče tak víte jak to bylo. A měl by jste tedy vědět, z jakých důvodů se na Ostravsku třeba Sametová Revoluce rozbíhala nejpomaleji z celé republiky. Takže je celkem jasné na čí straně řada lidí stála. To je prostě fakt. Ono se stačí podívat kolik lidí volilo komunisti v tomhle regionu v roce 1996 kdy poprvé uspěli znovu ve volbách.
Zajímalo by mne kde pracujete? To jsou bláboly... Oslavovat že se zavře NH Ostrava a vše bdeme dovážet..
No já nejsem nadšený z toho, že se huť zavřela to mi věřte. Já chápu potřebu být nezávislý na klíčových surovinách jako jsou kovy a ne se spoléhat na dovoz z Rumunska nebo Číny.
A vy jste jinak vůbec nepochopil, co jsem se tím zavřením hutí snažil říct v kontextu tady toho jakože ekologického boje za výstavbu fabriky.
Pocházím z Ostravy takže si následující názor dle mého dovolit mohu (chci tím říct, že nebydlím někde na Šumavě nebo Krkonoších) a o regionu něco vím.
Přijde mi poněkud legrační, jak lidé v regionu, kde půl století bylo každému jedno, že jim komunisti ničí v přírodě na co přijdou, protože potřebují postavit NHKG, elektrárnu Dětmarovice, vykopat důl nebo vybudovat chemičku a stěhovali kvůli tomu lidi doleva a pak zase doprava a bylo to těm lidem jedno jen proto, že je komunisti uplatili relativně vysokýma výplatami a nemalá část těch lidí komunistům dokonce věřila a volila je z přesvědčení tak najednou jsou z nich největší ekologové na světě.
Jsou to stejní ekologové, kteří ale v jiných diskusích brečí jak je hrozné, že se zavřela NH Ostrava a přímo oni či jejich příbuzní přijdou o práci. Přitom by měli oslavovat, že odejde velký znečišťovatel.
Já nejsem příznivec montoven jsem vlastně jejich velký odpůrce, ale jestli existuje v téhle republice region, kde se nějaká ta montovna snese ať už z důvodu nezaměstnanosti tak i z historického hlediska z důvodu vazeb na těžký průmysl je to Ostravsko zvláště pak u polské hranice, kde už stejně není co zachraňovat protože z druhé strany to zplundrují Poláci.
Na jejich místě by mě zajímalo spíše to, kolik těch pracovních míst obsadí Češi a kolik bude přivandrovalců dělníků z Polska, Bulharska, Ukrajiny nebo Rumunska. Zajímaly by mě ekonomické přínosy z tohoto hlediska je dle mého mnohem cennější informace o navýšení HDP finančních přínosech této montovny pro region.
Nevím co je tak tajného na tom investorovi. Z poskytnutých indicií je zřejmé, že se jedná o společnost SK Innovation (jejich sub divize SK On), která plánuje otevřít novou výrobu v Evropě koncem roku 2028 a mimo jiné je to jeden z velkých dodavatelů baterií do vozů Hyundai a Kia (a co se tak asi v tom regionu nachází za automobilky)
Od označníku k přechodu je 40 m, tramvaj má na délku 31,5 m, takže k přechodu je to rozhodně víc než 1,5 m. A babka měla francouzskou hůl, takže mu tam určitě nevběhla, prostě jel jak čuně.
Ani omylem to není 40 metrů. Klidně vám to změřím. A jet jako prase se tam fakticky nedá, tedy myslím ve chvíli když je tramvaj v zastávce, protože buď to narvete do tramvaje nebo smete lidi na zastávce.
Těžko už kdy bude mít Boleslav ve 4. předkole snadnější ho soupeře. Třeba letos v celém osudí snad byla slabší jen Drita Kosovo a St. Patricks Athletic. Srovnatelný pak byl Ružomberok a Zrinskij Mostar.
Jinými slovy, toto je šance, kterou by Boleslav měla proměnit, aby si přišla na zajímavé peníze a mohla si zahrát evropské poháry.
Přechody tam jsou. Aj je tam vsude hezky vidět takže nechapu proc by tam mělo byt blikani na přechodu. Skoro nikde v Praze to není. Jezdím tam denne zkratkou z Palmovky a opravdu si nemyslim ze zrovna tam je to nebezpecne.
Zapomněl jsem ještě dodat, že když jedete z Palmovky, tak tím místem ve skutečnosti vůbec nejedete, protože musíte jet právě tou ulicí Vosmíkových nikoliv tou Zenklovou, kde se ta nehoda stala, protože do ulice Zenklova je odspodu zákaz vjezdu.
A ano odspodu je to naprosto v pohodě místo, protože tou zastávkou tramvaje vůbec nejedete. A když to místo je celkově tak skvěle zvládnuté tak si najděte křižovatku ulic Vosmíkových a Na Dědince (je to o 120 metrů dál v tom směru kudy jezdíte takže jistě víte, kde to je) a zajímalo by mě jak tam pouštíte lidi na přechodu, protože tam jede obvykle každý s výrazem však chodec počká. A nebo tedy jedete v odpolední koloně a ano to pak samozřejmě přejít jde, protože tam ty auta stojí.
Přechody tam jsou. Aj je tam vsude hezky vidět takže nechapu proc by tam mělo byt blikani na přechodu. Skoro nikde v Praze to není. Jezdím tam denne zkratkou z Palmovky a opravdu si nemyslim ze zrovna tam je to nebezpecne.
Když jedete ze spodu od Palmovky tak nejedete z vrchu od Bulovky že? A mimochodem, to že tam přes Vosmíkových vede výpadovka na D8 vám přijde jako pohodovka z pohledu lidí, co tam třeba denně chodí přes ty přechody 10 x jo?
Ta panimusela jít mimo přechod, jinak si to neumím představit. A řidič náklaďáku by měl dostat doživotní zákaz řídit jakékoliv vozidlo. Nehoda se může stát, řidič jí ani nemusí zavinit, ale zachoval se jako darebák a jako s takovým by se s ním mělo jednat.
Byla jste tam někdy? Pokud netušíte jak to místo vypadá nevíte o čem mluvíte. Z mých zkušeností je to dopravně jedno z nejhorších míst v celé Praze, které navíc nemá ani příslušná zabezpečení v podobě semaforů výstražných blikání na přechodech apod. Proč to netuším, přitom je to 500 metrů od Bulovky a to místo je vyloženě ostrov skřípnutý mezi několik obřích silnic, včetně výpadovka na D8, když jedete Povltavskou, od Žižkova nebo od Palmovky/Libně/Karlína. Takže maximální zabezpečení v podobě semaforů apod. je tam více než žádoucí.
To místo je dopravně úplně špatně. Pro neznalé v tom místě může jet auto jen shora dolu (z opačné strany je zákaz vjezdu).
Pokud stojí v zastávce tramvaj tak přechod pro chodce je umístěn jen 1 - 1,5 metru za konec tramvaje a není tam absolutně nic vidět. Tedy pokud řidič nechápe, že se blíží k přechodu, kde mu může každou chvíli někdo na přechod vstoupit, a chodec nechápe, že ačkoli je na přechodu tak ho řidič vozidla za tramvají prostě nevidí stane se to velice snadno. S ohledem na to, že na jiném webu jsou jasně vidět šipky, kudy seniorka šla je jasné, že šla právě ze směru, kde nemusí být nic vidět.
Pokud jde o řidiče nákladního vozu tak vzhledem k tomu, jak je to tam celé vyvedené (sjíždíte z jízdního pruhu na koleje a zase zpět do jízdního pruhu ve velmi krátkém úseku, který je plný přechodů, drncání na kolejích a zmateného odbočování jiných řidičů) tak tentokrát vážně věřím, tomu že o tom vůbec nemusí vědět, že něco takového udělal.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Systém je to zajímavý o tom žádná a to nejen v LM ale i v EL. Má to však i svá negativa.
Tím největším negativem je situace EKL. Záměrně jsem výše nepsal že je to zajímavé i pro EKL, protože z té soutěže se stal vyloženě Balkan cup pod dohledem Chelsea (nic proti Fiorentině a Betisu tím jsme michodem vyčerpali skutečně všechny zajímavé týmy) protože bez možnosti, že se do této soutěže "propadnou" lepší týmy po základní části je to úplně okrajová soutěž, která naopak v řadě případů nedosáhne ani kvalit národních lig (a to i těch středně velkých třeba nizozemská)
Navýšení počtu zápasů v pohárech a ano nárůst počtu zajímavých duelů v TV může oslabit zájem o menší národní ligy zejména tam, kde nejsou skutečně zajímaví soupeři myslím hlavně z hlediska sledovanosti. To není potenciální problém jen pro českou či rakouskou ligu ale třeba i pro belgickou.
Obecně to ve všech ligách rozevře ještě více nůžky mezi bohatými a zbytkem (kromě Anglie) a to i přesto, že to na první pohled přinese více peněz do většiny evropských lig.
1 odpověď