Nesouhlasím s manipulativním, citově vydírajícím podtónem článku.
Ano, veřejnoprávní televize a rozhlas má existovat a má být nezávislá, ale pouze ve zpravodajském sektoru. Aby se tady za prachsprosté výpalné natáčeli různé televizní show, seriály a podobné kraviny, nemá s veřejnoprávností vůbec nic společného, jedná se jen o živení lidí, kteří mají zajištěný příjem od poplatníků nehledě na kvalitu nebo sledovanost obsahu.
Mimochodem k nesmyslu o sociální službě a chudákovi babičce. Ta babička by se úplně stejně mohla dívat na komerční televizi, na to internety ani jiné vymoženosti nepotřebuje.
Být poplatek poloviční a existovat pouze ČT24 a Radiožurnál, neřekl bych ani popel, přestože nic od České televize ani rozhlasu nesleduji.
Babiše moc nemusím, Jágr ho má asi v lásce (spíš pravděpodobně jeho peníze), to je jeho věc. To by morální kompas neměla skoro polovina republiky, kdyby to bylo "trestné". Proč lynčovat brankáře, za to že hrál hrál hokej v kazašském klubu, obzvlášť, když je pravděpodobné, že to zrovna není velký filozof, taky úplně nechápu.
Za mě osobně odpadní nicneříkající článek.
Já nějak nerozumím tomu vašemu omýlání "zdarma". To že Tesla populisticky někde hlásil že to bude zdarma, přece nevyrobí elektrickou energii potřebnou pro ten laser, nevyrobí a nebude udržovat soustavu těch laserů, nezaplatí to energetické ztráty toho přenosu, které předpokládám budou obrovské, nezaplatí náročný vývoj. Energie se nemůže je tak zhmotnit.....
Ta snaha vycucat si v článku ze zadní části těla nějaké výhody SUV je úsměvná. Bezpečnější to není, lepší přilnavost? jako co to má být 😄 Víc místa než ve srovnatelném kombi nebo MPV tam taky není. Je to prostě hloupý a zbytečný trend, protože jedinou objektivní výhodu těch aut, tedy vyšší světlou výšku 98% majitelů nikdy nevyužije.
Tím samozřejmě neschvaluji nějaké propichování gum, to je na přímý tiket k Chocholouškovi, ale že jsou ty vozidla zbytečná, protože jsou těžší, ale také mají hlavně vyšší aerodynamický odpor díky čemuž absolutně zbytečně roste spotřeba je svatá pravda.
Já osobně bych navrhoval snížit poplatky na maximálně na pětinu a celou veřejnoprávní část ČT omezit na čt24, kde by bylo "nezávislé" zpravodajství a šmitec. Stejně s rozhlasem, bohatě stačí jeden veřejnoprávní kanál.
Nevím proč bych měl jako svobodný občan platit za to, že si tam točí nějaké kriminálky a jiné kraviny na které se nekoukám (televizi nemám ani zapojenou k anténě). Pokud takové věci chtějí točit, ať si na to vydělají reklamami nebo předplatným...
Mě fakt baví ty komentáře s cestou do Chorvatska 😄 Děláte jak kdybyste jezdily do Chorvatska každý víkend, že vás ta hodina navíc zabije 😄 elektromobily mají spoustu nevýhod a taky spoustu výhod, ale tenhel argument je takový to marný hledání a nenacházení důvodu, jak si obhájit, že Franta v hospodě říkal, že ty elektroauta stojí zahovno 😄
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já teda řízení mám velice rád. 2 ze 3 aut co doma mám jsou jen na zábavu, ale na Travel assist u koncernových aut nedám dopustit. Pokud jedu po dálnici a nikam extra nespěchám, tak ho mám prakticky pořád zapnutý, auto brzdí a zrychluje samo, řídí samo a já jen kontroluju jestli neudělá nějakou botu, což se nestává, jen většinou příliš často lpí na bezpečné vzdálenosti když se před člověka nacpe nějaké jiné auto, kde bych místo lehkého přibrždění, které udělá asistent volil spíš pouze ubrání plynu.
Ale člověk přijede mnohem odpočatější, když nemusí dělat pořád mikrokorekce volantem a plynem a pouze kouká kolem sebe co se děje, což by dělal stejně ikdyby řídil.
Ostatní asistenty jsou většinou k zlosti. Automatické brždění je často nebezpečné nehledě na značku vozu. Rozpoznání únavy je zbytečnost u jakéhokoliv svéprávného člověka. Hlídání povolené rychlosti je otravné, když člověk jezdí na přehledném úseku +5 km/h tak se asi těžko dá označit za piráta. Lane assist taky nesnáším.