Kdo někdy řešil hádku 3 dětí o to, kdo bude vyloučen do zadní řady, ten při první fotce konfigurace interiéru článek zavře a auto škrtne z wishlistu.
tak jelikož jde druhá řada otočit do protisměru, tak v případě 6-místné verze asi žádné hádky nebudou.
7-místná verze je pro tohle stejná jako jakékoliv jiné auto.
Počítám a počítám - pořád mi podle fotek vychází počet sedadel 6.
Kde je to sedmé? Podle nadpisu je to prý sedmimístné...
V textu sice píšou: ,,...šest, nebo sedm cestujících..."
Proč tam teda nedají fotky té sedmimístné varianty, když už to dají do nadpisu. Chtěl bych vidět tu sedmimístnou variantu.
tak proto že na fotkách bude 6 místná verze vypadat luxusněji, ještě k tomu, když mají funkci otočení sedačky do protisměru. 7 místná bude mít v druhé řadě prostě lavici.
nemusim si to vozit individualne. dovozcu se zazemim servisy spod je to nemalo.
Ano a s tím dovozem to vozidlo vyjde o 50% dráž než je pořizovací cena v USA. Proto se sem vozí jen věci, které nemají evropský ekvivalent a zákazník je ochoten si připlatit nebo auta po totálce v US. V horším případě oboje dohromady 😄
Kamarád má starší model druhým rokem a bez sebemenšího problému.
Vemte v potaz,kde dnes Čína s vývojem je.Všechny předběhla.Už to není ta Čína co máme zažitou před 20lety.
Další prodej? Auto si přeci nekupuji,abych ho prodával.
Myslíte, že ty 3 válce od škody a dalších se po ojetí budou prodávat lépe?
Ty motory jsou ve 100tis vyhoněné na odpis.
Ve 100 tisíc na odpis? Ty motory jsou v inzercích běžně s nájezdem přes 250 tisíc km bez jakéhokoliv servisního zásahu. Koncernové tříválce jsou jedny z nejspolehlivějších motorů na trhu.
Ale Franta v hospodě říkal, že Pepa něco slyšel od Růženy z prasečáku co? 😄
Ale mění. Používá technologie, platformy i motory VW. To vše je vyvíjeno v rámci celého koncernu a ne jen v MB. A hlavně bez VW by dnes jako samostatná značka nejspíš neexistovala.
Ano, to vše je pravda. Ale jak správně říkáte, platformy jsou vyvíjené v rámci celého koncernu a i Škoda přispívá vývojem ať už celých platforem (MQB27) nebo některých komponent (všechny MPi motory, manuální převodovky, bubnové brzdy, atd.). Takže něčím přispívá něco si bere. Ale karoserie, interiér a spoustu dalších podstatných věcí, které dělají auto autem a nejsou součástí platformy vyvíjí češi zde v MB.
Řekl bych, že za tímto růstem stojí 2 skutečnosti: 1) Škodovka si všechno nechá pořádně zaplatit, když slyším ceny, které si účtují v servise, marně na svém voze hledám logo trojzubce nebo třícípé hvězdy, případně logo jiné luxusní značky. Jen zpětné zrcátko na Superba bylo 35 tisíc + práce; 2) V nabídce mají pouze jediný elektromobil (a ten je mj. prodejní propadák), zbytek jsou spalováky, tedy automobilka nabízí to, co lidé skutečně chtějí.
Prodejní propadák, který je nejprodávanějším elektromobilem na Německém trhu, což je největší odbytiště vozů Škoda.
Víte co znamená slovo oxymóron? 😄
Částečně souhlas. Pak jsou tady dva aspekty
Evropa se stává nekonkurenceschopnou.
To samozřejmě nemá. Má srovnatelný počet jednotek jako jiné automobilky. Stačí když si například vyhledáte Tesla jednotku pro vzduchový podvozek nebo systém řízení, kde je jednotka přímo součástí motoru u převodky řízení (stejně jako u každého jiného auta, které má motor přímo na převodce).
MCU1 a MCU2 jsou pouze generace systému pro infotainment.
No já vám nevím... dá se očekávat že letos prodá 900 000 až 1 mil. vozů...Což je sice nárůst oproti loňsku ,ale na předkovidová čísla očividně může zapomenout. Čína bude bolet , nejen škodovku očividně...
to ano, čína zabolí většinu automobilek, protože podle mého názoru tam vše mimo nejluxusnějších vozů, které budou vždy nějaký status symbol, převálcují čínští výrobci. Roky tam všechny automobilky slepě hrnuli know-how a číňani se od nich vše naučili, know-how ukradli a přešli do čínských firem.
Tak si změřte kolik cm to je od podlahy. A pak si vezměte skládací metr a nasimulujte si "nohy" pasažérů - zjistíte, že čím vyšší posez, tím méně potřebujete podélného místa na nohy, protože ty můžete více ohnout bez toho, abyste měl stehna ve vzduchu...
To sice ano. Ale Superb 3 je taky o 15 cm delší než kodiaq 1 a kufr mají téměř na centimetr stejně dlouhý, takže těch 15 cm navíc je to místo pro nohy.
To nijak nesouvisí s modularitou, to že se vyvine platforma a na ní si jednotlivé značky staví své modely a karoserie, fungovalo desítky let před nástupem modulárních platforem. Modularita spočívá v tom, že platforma právě není daná pevně, ale má své moduly, a s těmi lze v rámci určitých rozsahů hýbat, stejně jako lze jednotlivé moduly zaměňovat (dokonce i mezi více platformami). Žádný rozvor daný není, ten je u modulárních platforem právě variabilní, stejně tak žádná výška podvozku není daná, a každý model na dané platformě jí může mít zcela odlišnou. Proto např. na identické platformě stojí snížené sportovní verze např. Cupry, RS3 nebo naopak vysoká suv jako Kodiaq či třeba Atlas.
Do konstrukce platforem se tedy toto nijak nepromítá, ta je stále stejná. Tlumiče jsou pak pouze jedním z komponentů podvozku, na výšku má vliv naopak hlavně pružení, dále se projevuje provedení prvku, kdy jsou např. některé díly hlínikové, což má vliv na kinematiku.
Každopádně z hlediska konstrukce je modul stále stejný, a liší se pouze naladění jednotlivých modelů, tím že se ladí vhodná kombinace tlumičů a průžin atd. Proto je např. koncepce podvozku octavie vždy identická, ať už má sníženou či zvýšenou verzi. Přitom je to stále ta stejná platforma jako má Audi RS3, a stále stejný modul jako má třeba Atlas.
Tedy opět jste vybouchl jak sopka, zjevně o konstrukci netušíte zhola naprosto nic, a čím více se do toho zamotáváte, tím více to dáváte najevo, dokonce tu plácáte takové blbosti že mají Škoda a VW stejné rozvory, ne nemají:
Vůbec nevíte o čem mluvíte. Rozvory jsou dané při vývoji platformy, existuje jich několik a z těch si pak uživatelé platformy vyberou. Z hlediska kinematiky a sdílení různých komponent nelze s rozvorem libovolně hýbat. Už jen proto, že všechny verze platformy (mimo MQB A0 myslím) mají možnost mít pohon všech kol a s libovolným rozvorem by nešlo sdílet například kardan.
Atlas a RS3 není stejná verze platformy a podvozkově sdílí málo komponent.
Tak mi řekněte příklad ze současné produkce Škoda Auto, který by neměl svůj ekvivalent co se týče rozvoru ve VW. Jenom vám ušetřím čas Octavia, Golf Variant a Karoq jsou na stejném rozvoru. Superb 3, Superb 4, Arteon a Passat 9 mají identických 284 cm. Scala, Kamiq a T-Cross mají stejný. Fabia je samozřejmě jako Polo. Enyaq je stejný s ID.4 a Kodiaq, jak bylo možná zmíněno v článku, je Tayron (v minulé generaci Tiguan Allspace). Zapomněl jsem na něco?
V práci mám kokodáqa a když je v servisu, jako náhrada je Sup. Upřímně řečeno, Kokodáq je daleko prostornější, stejně jako když jsem měl Carens, tak rozdíl proti Santa Fe je jen v délce, která se projevuje ve velikosti kufru, jinak je ten vnitřní prostor stejně královský, možná u Santy chybí pár cm na výšku, protože v podlaze přibyl prostor pro baterky (které tam sice nemám, ale využít ho nejde). Takže jste na velkém omylu, protože jste si neuvědomil, jak se hospodaří s vnitřním prostorem u MPV/SUV a běžných kombi - ta totiž musí vše prodlužovat, protože nemají tolik místa na výšku.
A Carens je stejně jako Santa reprezentant střední velikosti své kategorie (nad nimi jsou ještě Carnival/Sedona a v případě SUV pak Palisade, v případě Kie Telluride)
Já osobně Kodiaq a Superb střídám poměrně často a nepřijde mi jedno prostornější než druhé. Ano prostor nad hlavou je v Kodiaqu větší, ale to je prázdný nijak nevyužitý prostor, nebo alepoň pro mě, ale pravda že nemám 2metry na výšku.
Na šířku mi to přijde stejné a prostoru pro nohy je vzadu v superbu možná víc jak v kodiaqu. Ale změřené to nemám.
Vážně? A kolik znáte lidí s naftovými mazdami? Já jich pár znám, jeden má se starou šestkou natočeno půl milionu, sice má už nový lak a neustále řeší korozi, ale motor je nezmar a to auto stále jezdí.
Je jasné, že moderní motory jsou háklivější, ale to platí všeobecně.
Stará šestka byla ještě tak nějak v pořádku, to máte pravdu. Největší problémy přišli "až" v roce 2009, když přišel Skyactiv-D
Ale to je přece jedno, kdo to nakázal. Jde o to, že se to lidem nelíbí. Kdo chce auto, které není otravné, musí sáhnout po starším kusu.
Na jednu stranu máte pravdu. Ale to co říkáte je pravda jen pro lidi, co jsou opravdu dobří v řízení. Když vidím co jsou někteří lidi schopni na cestách předvádět, tak mi až tolik nevadí, že musím některé věci před cestou vypnout.
škoda je co se týká zisku dobře, nikoliv prodeje... prodává méně za více.což je na jednu stranu dobře a docela chápu , že škodovka už není pro chudé , je to opravdu kvalitní auto , nicméně počty prodaných kusů rapidně klesly... což je první znamení , že zájem opadá...
Znova zopakuji. Prodeje klesly jen kvůli odchodu z Ruska a Číny a taky problémy s polovodiči. Ale jinak stále stoupají. Což je i vzhledem k tomu, že prodeje v celé evropě jinak klesají velký úspěch.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dejte tam 2.0 TDI. Nebo benzin. Cena od 250tis do 700tis a lidi budou kupovat víc jak baterku...
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
za 250 tisíc dnes nikdo nevyrobí ani ten 2.0 TDI motor se všemi periferiemi 😄 natož celé auto.