Pražáci si vezmou homeoffice. Čili za stejné peníze budou doma, dle novelizace dostanou ještě příplatek za náhradu elektřiny, vody a služeb, které doma v rámci homeoffice konzumují. Problém budou mít chudáci z krajů, kteří do Prahy dojíždí dělat třeba na stavby. Ti ten den envydelaji ani korunu.
To víš, že jo. Pražáci stejně dělají ho.no. Za to my, kteří do té hnusné Prahy jezdíme vydělávat, my to odnesem! Ty máš dost...
Pár dalších nápadů : P+E - Park and Eat, P+P - Park and Piss, P+S - Park and Shit, P+Sl - Park and Sleep, P+GH - Park and Go Home. P+WD - Park and Walking the Dog. Copak je někdo padlý na hlavu? To nestačí jedno staré dobré P na všechno? Nakonec bude mít svoje označení parkoviště každé z šedesáti pohlaví ne?
P+GFY Park and go f”u”ck yourself!
Nikdy jsem neboural, pokutu jsem dostal jen dvakrát (sjeté pneu, zapomenutá zelená karta). Jezdím 35 let, pár let mne volant živil. Rád se svezu svižně (ale vím kdy a kde). Pár krizovek bylo, ale vždy zvládnuté.
Syn musel jezdit se mnou, dokud jsem neuznal, že to sám zvládne.
V čem to tedy bude?
Jsem přesvědčen, že on si také myslel, že ví kdy a kde... A nutno říci, že v těch místech silnice k rychlejší jízdě svádí. Nezkušenost, no.
Tak ho každý předjede po chvilce.. tady není problém, že jeden kamion předjede ale v době dopravní špičky předjíždí jeden kamion za druhým.. první to zablokuje a dalších 5 toho využije a začne taky předjíždět.. takže z jednoho předjetí je hodně dlouhá kolona
To je přesně ono. Jakmile to před vás nějakej kamion strčí, tak je vymalováno na 30 km, protože toho najednou volného levého pruhu začnou využívat další a vy s osobákem pak dojíždíte další a další kamiony v levém....
Za mě je hybrid průšvih , a to i u větší RAV 4 . Jsou to auta do města , na delší trasy (dálnice ) je to peklo . Třeba v Německu předjet na dálnici Dacii je kumšt , do 140 to ještě jde, pak to zkrátka akorát řve a nejede. Po roce jsem ji dal pryč , koupil jsem Hondu crv 1.5 4x4 manuál spotřeba 7,5lL max spokojenost. Bohužel Honda začala také blbnout , takže prodávají už jen hybrid. Co si poridim jako příští vůz nevím , ale hybrid rozhodně ne .
Řídil jste vůbec nějaký moderní hybrid od Toyoty? Já jezdím Německo dálnice a na tempomatu nastaveno 180 a úplně v klidu. Naopak pružné zrychlení mi přijde spíš lepší díky pomoci elektriky... RAV4 2023...
byl to ostrý roh Korunovační a Milady Horákové. Dnes je tam tuším nějaká erotická prodejna. Nebyla to putyka, spíš takové občerstvení. Výčep, pár stolků právě na stojáka. Zkusím dohledat.
Jo, tak to byla ta Kavárna Letná😀 Jako děti jsme si tam chodili kupovat bonbóny Planetky Jahoda. Nikde jinde je neměli...
Pamatuju si to jako dneska: tři hodiny před zápasem, dáváme na stojáka pivko v hospodě na Letné na rohu s Korunovační. Přijde Honza Berger, dá s námi jedno a s omluvou "sory, chlapci, já už musím" mizí směr stadion...
Jo, to docela sedí. Pamatuji si ho jako malej kluk, hrající za žáčky. Jen přemýšlím, kde na rohu Korunovační byla putyka. Snad jen Kavárna Letná, ale to moc na jedno na stojáka nebylo...
Společenské stereotypy nejsou můj vynález. Vím jen tolik že přijet mezi určitou sortu lidí v kombíku je trapas a pokud to má být opravdu velký trapas tak s naftovým motorem. Máte to jako kabelku do společnosti, někam prostě nemůžete vzít Obag i kdyby to byla limitka a je hrozně praktická, musíte mít L.V. co vypadá jako taška co nosila prabába. Svět je prostě trošku nelogický občas.
To máš asi (určitě) pravdu, že některá část populace takhle funguje, ale to ještě neznamená, že to auto nemá svojí cílovku. Prostě si myslím, že je spousta lidí se solidním příjmem, kteří mají koníčky, sporty nebo třeba jen děti a kombík využijí. Zároveň ale chtějí jezdit s příjemným, pohodlným a výkonným autem, se kterým si i tu jízdu na chalupu/dovolenou/singltrek užijou a nemusíme je cpát do dodávek nebo Dacií (nic proti, naopak).
Když na tom budu finančně tak že si budu moct tohle auto koupit, sotva budu vozit pytle se zeminou nebo nábytek IKEA. Mně takové auto v kombíku vůbec nedává smysl. Jinak musím uznat že vypadá skvěle, design, barva, interiér, parádní elegantní auto.
Myslím, že Pavel Doležal a Hans mají pravdu. Také mám relativně drahé auto (ne BMW) a k tomu ještě kabriolet a malý sporťák. Protože mám auta prostě rád. Ve Vašich očích bych nikdy neměl nakupovat v Ikea a Hornbachu? Proboha proč? Každý má rád něco a dává do toho peníze, což ale neznamená, že musí zapadat do nějaké škatulky, do které ho, dle jakýchsi divných stereotypů, někdo automaticky zařadí. Kamarádka, nadšená cyklistka, vozí kolo za 200 tisíc v orezlé jedničkové oktávce. Protože jí to hezké kolo dělá radost a auto je pro ni jen přibližovadlo z A do B. Je také úplně divná?
364
Sledujících
0
Sleduje
364
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ať si dělá Rohlík to, co uzná za vhodné. Hlavně, že se o něm píše, že. Nejen on si podnikání založil v době vrcholného covidu, má ustálenou pozici a už politikaří.
Jsem zklamaná z toho jak se vládě a provládním médiím podařilo vrazit klín mezi zemědělce. To, že provládní média dlouhodobě přetavila nenávist k Babišovi v dehonestaci velké části zemědělců a obrátit proti nim mnohé občany je holý fakt. "Hýčkají" malé zemědělce, kteří na 40% zemědělské půdy produkují jen 20% zemědělské produkce a štvou proti středním a velkým, kteří na 60% zemědělské půdy produkují 80% zemědělské produkce. Z živočišné výroby přes 90%. Zemědělci v celé EU už týdny demonstrují proti dopadům bezhlavě utuženého GD a ze řetězu urvaným dovozů ukrajinských zemědělských produktů, které měly přes EU projet do přístavů a zachraňovat od hladomoru třetí svět. Všude je to za podpory velké části spoluobčanů, u nás tak, jak dnes vidíme. U nás nálepkování a dehonestace demonstrujících nálepkami, které mají, bohužel, původ ve vládních kruzích, kde se zrodily po ruské invazi na Ukrajinu.
98 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jdi si propláchnout mozek už...