Jako náctiletý, kdybych registroval současnou vládu jako svoji první, tak bych si také myslel, že vlády nejsou schopny řešit problémy. Pokud si ovšem mladí chtějí užít cizinců, tak nemusí nikam odcházet. Neschopná EU, včetně naší vlády, se jim o to rukou společnou a nerozdílnou jistě rádi postarají.
Takže u naší "levné" fabie cenu dělá tzv. výbava (většinou zbytečná), ne to, co dělá auto autem. "Zato" má slabý motor a jen 5q. Takže sice tady "máme" automobilku, ale máme z toho leda tak ... Naproti tomu indická levná škoda má silný motor, vybavený 6q, velkou světlost podvozku, takže by po ní sáhla většina těch, co nemají na drahá SUV, přeplácaná zbytečnostmi (počítač na kolečkách), bydlí na venkově, nebo mají chalupu ap. Zkrátka normální auto. Jenže v našem pseudotržním hospodářství pod nadvládou monopolů holt nabídka určuje poptávku. Nejspíš by to ale mělo být naopak.
Jestliže odsíření námořní lodní dopravy mělo vliv na méně oblaků a tím i vyšší globální oteplení, pak na to muselo mít vliv i odsíření takových ekonomik, jako byla ta naše (za posledních cca 30 let). Pamětníci vědí, jaké bývaly zvláště v tomto období mlhy, a v Čechách si před rokem 1989 nepamatuji snad jediný den, kdy by na obloze nebyl byť jediný bílý obláček. Obloha bez mráčků byla jen na pohlednicích z teplých krajin. Tak trochu z toho všeho vyplývá, že přehnané snahy o čistotu vedou přesně tam, kam nechceme. Tedy mj. k pomalému se sebeusmažení. Příroda se sama reguluje lépe bez nedomyšlených zásahů člověka. A to jsou všechny.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ty fixní poplatky za jistič jsou silně nespravedlivé. Nejvíc to odnesou ti, kteří mají minimální spotřebu. Mělo by se to rozpočítat pro všechny na 1 kWh. Jinak to nemotivuje k úsporám.