Fico... nejzkorumpovanější politik a mafián v celé Evropě. A zrovna se v něm projevilo svědomí. Odmítne 12 miliard 🤣
Tomu nemůže věřit snad ani ten největší naiva. Navíc tedy ty peníze měly být pro Slovensko, jako kompenzace. Ale v tom byl asi kámen úrazu. Kdyby byly přímo pro Roberta, to by byla jiná.
Takže jako vždy, bylo to úplně jinak. Nejdřív to překroutí Fico. Pak to překroutí novináři. A ve výsledku to ještě bude tak, že chtěl 500milionú € Zelenský po Ficovi 😂
Výroba stoupnout může. Ale aby taky stouply prodeje.
To už tady několikrát bylo. Dealeři registrovali auta na sebe, aby plnili. Pak tato auta s "obrovskými" slevami prodávali jako předváděcí, aby se jich vůbec zbavili.
Takže vizi ŠA lze sice chápat, málokterý obchodník se dívá na budoucí období se skepsí, ale... spotřebitelé už toho mají tak nějak dost a firmy také.
Dvě největší chyby:
Pak může pokračovat vše vypsané v článku. Nejvíc bijící do očí je vždy snaha vyplnit prostor naprosto nic neříkajícími frázemi typu "odolnost vůči stresu, aktivní přístup" aj.
I z druhé strany, dostat se lidově řečeno, z ulice, do jakékoliv firmy, tak je vcelku obtížné. Vždy se nejlépe hledá zaměstnání přes známé. Což má výhodu i pro zaměstnavatele. Málokdo si troufne doporučit člověka, kterého nezná. Bude to totiž i jeho vizitka v budoucím setrvání v dané firmě.
Že nejde o nostalgii? 🤣 U Rumpála nic překvapivého. O ně byl vždycky boj, bylo jich vyrobeno málo a ještě méně jich zůstalo po válce. I v 90.letech se ceny pohybovaly kolem 0,5 milionu Kč. Když už náhodou byl nějaký na prodej, ze známosti. OHC klasicky vyhnané do nebes, přestože je to jízdně krám. Rapid jakbysmet a zbytek je vcelku normální.
„Hlavními důvody jsou potřeba zvyšovat bezpečnost na silnicích, prevence dopravních nehod a možnost efektivního vymáhání dopravních předpisů. Zavádění pevných radarů je zároveň často součástí komplexnějších strategií obcí a měst zaměřených na zklidnění dopravy a zlepšení kvality života jejich obyvatel,“ dodává Kocková.
Kecy! Rychlý a snadný přísun peněz. Opravdu bezpečné, místo sledování provozu, tak hypnotizovat tachometr, jestli člověk nejede o 5km/h rychleji. Kdyby šlo o bezpečnost, jezdí hlídky v provozu v OZNAČENÝCH vozech. Jedno auto PČR má 1000x větší vliv, než 100 kamer.
Špaček zamrzl v etiketě z první republiky. Navíc se snaží ze sebe, za pomoci novinářů, dělat etiketového guru. Ano, košile s dlouhým rukávem pod sako patří ve chvíli, kdy jsem si jist, že si to sako nebudu sundavat. Pokud jdu do divadla apod. Naopak pokud sako mám pouze na příchod a odchod, a mám jistotu, že celý den strávím jen v košili. Typicky dlouhá jednání nebo prostě a jen letní měsíce, vezmu košili s krátkým rukávem. Není fakt nic lepšího, než když sedíte u stolu s 5 klienty a všichni se potí, nejsou soustředění, jen kvůli blbosti, jako je sundat si sako z důvodu umělé slušnosti.
Jako všechno ostatní i etiketa se vyvíjí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Prodej přes realitní kancelář je vhodný pouze ve dvou případech.
Jinak nedává prodej přes realitní kancelář absolutně žádný smysl. Odpovědnost 0. Právní zastoupení 0. O většině nemovitostí vědí kulové. Když to vezmu z druhé strany. Kupoval jsem nemovitost a veškeré informace jsem si musel obstarat sám, od sousedů, z územního plánování atd. Realiťák čuměl jako puk, když jsem řekl, že mě provize nezajímá, to je dohoda mezi ním a prodávajícím. (Cena byla bez provize).
1 odpověď