Prý nedostatečný zájem v Evropě 😄 😄
Se nedivím, když běžně ve světě se prodávají spíše vybavená auta za cenu tady nevybavených VW a vlastně všech aut celého koncernu. Tady si připlácíte každou srágoru a já třeba miluji veškeré fíčury, jenže za ně připlatíte 200K, přitom třeba Tesla je už v základu vybavená vším potřebným, kromě autopilota (pokud neberu rozdíly jako velikost baterie a výkon motoru, což je v pohodě jako volitelná složka i tu VW a podobně).
Výbava je to co lidi táhne, ale připlácet si za ní desetitisíce mě prostě odradí, přitom reálné náklady na ně jsou mnohokrát nižší.
V autě mám rádio s aktivovaným Adnroid Auto, ale samotné doaktivování stojí 7K! 5K licence a 2K práce, přitom jen připojí diagnostiku, aktivuje kus kódu a za 3 minuty jste pryč. Tahle politika jim sice vydělává, ale také proto odešlo hodně lidí přemýšlí o jiných značkách a tak teď koncern brečí nad ziskem.
Mají velkou byrokracii, hodně a hodně placených manažerů a pak se diví, že nemají moc na investice. Prodávají nevybavená auta která netáhnou a vybavená stojí ranec oproti konkurenci, dokud tohle nezmění, mohou brečet dál.
Nezmění. Němci žijí v bublině dokonalosti. Mohl bych tady psát romány o jejich přístupu, když jsem pro ně pracoval.
Faktem je, že jim dávno ujel vlak. Teď už je jen otázkou, zda se ten náskok zejména čínských automobilek bude dařit zmenšovat. Dohnat jej už nelze.
Nevěřím tomu že vzrostla poptávka o baterkáče, kor když na to už nedávají dotace
Tak on celý tento humbuk má dvě roviny.
Ta první je, že lidé prostě nechtějí věci, které jim někdo nutí. Ano, EV nám nutí. Je to stejné, jako říct, že od 1.1.2026 bude na prodej pouze Škoda Fabia v růžové barvě a nic jiného.
Ta druhá rovina je pak hodnota peněz. Jestli si mám vybrat za 1 milion korun Passata se spalovacím motorem a naprosto nejistou budoucností. Hlavně díky nesmyslným omezením, která se pomalu, ale jistě chystají. Z poslední doby např. STK každý rok. A nebo si tedy za ten 1 milion koupit EV, kterému ideologie umetá cestičku, tak pak je výběr relativně jednoduchý.
Nepotřebuji si jí přibarvovat pane Švec a pro vaší lepší informovanost, nucená změna nemusí hned znamenat smlouva na dobu určitou. Já jsem nikdy takovou smlouvu podepisovat nemusel 😉 Asi máte své „osvědčené“ postupy, ale vycházet pouze z toho, co je na papíru, mi nepřijde moc profesionální. Informace uvedené ve svém CV jsem si vždy osobně obhájil, to jen tak mimochodem... 😊
Tohle může pochopit jen člověk, který kdy byl na té druhé straně barikády. Tedy zamestavatel. On ten "papír", jak říkáte, tak je na začátku tím hlavním vodítkem. U neznámých lidí "z ulice". To východisko jen z papíru je zase dáno konkrétní pozicí. Když hledáte zaměstnance na pozici, kdy Vám denně přijde 5 CV, tak opravdu nemáte čas, ani chuť se potkat se všemi. Zaměstnanci se samozřejmě nejlépe hledají na doporučení a z osobní známosti. Jenže to nejde a není vhodné vždy. Další věcí je také bohužel to, že 75% uchazečů neumí životopis napsat. Omáčka kolem mě nikdy nezajímala. Stejně tak si myslím svoje o firmách, které používají prázdné fráze, jako odolnost vůči stresu, týmový hráč a podobné šaškárny.
Níže jste psal, že fungujete jako stavbyvedoucí. Ok, to je trochu specifická pozice. Nicméně z Vašeho sebevědomého, až arogantního jednání, tak jste přesně ten člověk, kterého za zaměstnance nechcete. Nucená změna... někam jste nastoupil před 4 měsíci a hned v úvodu máte zadní vrátka v podobě konkurenční nabídky. Přesně takoví lidé vybírají, až přeberou. A tím spíš ve vaší pozici. Oni totiž lidé v oboru dost rádi sdílí informace. A často nejsou pozitivní 😉
Ve svém prvním zaměstnání jsem strávil 3 roky, v druhém 10 let, ve třetím 4 roky a v tom současném jsem už třetím rokem — a za další 3 roky mě opět čeká nucená změna. Patřím ke generaci mileniálů. Jsem podle vaší generace také fluktuant?
Možná byste se divila, kolik cenných zkušeností jsem těmi změnami, ačkoliv některé nebyly dobrovolné, získal. A možná by vás také překvapilo, jak zajímavý bývám pro firmy, když pošlu své CV.
Jen jestli si trochu nepřibarvujete tu svoji výjimečnost. 😄
Ono hlavně záleží na oboru, kde se ten fluktuant pohybuje.
Píšete, že vás čeká nucená změna. Čili máte smlouvu na dobu určitou a byl jste najat s určitým cílem. Ok, ale ne ve všech oborech lze toto praktikovat. U mne by to bylo naopak známkou, že člověk měnící co 3-4 roky zaměstnavatele není naprosto žádoucí. Jelikož pracovníci měli každoroční školení a jiné, ne zrovna malé, výdaje. Opravdové zaškolení, aby ten člověk byl 100% samostatný trvalo cca 2roky. Nevložím energii a peníze do někoho, kdo téměř jistě za další rok odejde. Samozřejmě se může stát cokoliv. Člověk se přestěhuje, přijde o práci kvůli, čemukoliv. Ale pokud přišlo CV, kde byla jasná struktura, přesně tak, jak ji popisujete, CV šlo do sekce "nežádoucí".
Ale to tady už existuje, jen si nečekaně tady u nás v ČR za to musíme připlatit. Jak jinak... zjistíte pak většinou celou historii, fotky z případné nehody a třeba to, že prodávající to inzeruje jako auto bez nehody...A že za to pak není postih, když už je ta informace známá, se mi také nelibí. Protože né každý ten inzerát po zjištění této skutečnosti upraví. Já si třeba koupil ojetinu po bouračce a slouží mi už 10 let cca a problémy bouraného auta se tam prostě nevyskytly ale je to tou udrzbou a to takovou, že se mění věci dříve než samy odejdou.
Problém v CŘ je ten, že lidi chtějí auto třeba do 150tkm no a tak jim to ty bazary takhle prodávají 😄 člověk má na tachometru o 100tkm míň než auto a je spokojený a ojetinu s 250 by si nekoupil...
Jediné co je tu od státu po novu je sledování tachometru podle technických a evidenčních kontrol. Takže minimálně, že auto nebylo stočené si můžeme zjistit zadarmo, nebo alespoň ne pod údaj z poslední STK. To také dřív nebylo.
To, co popisujete je sice drobný posun kupředu, ale taky není spásný. Carvertical a Cebia nezjistí téměř nic. STK a údaje o tachometru jsou fajn, ale pokud auto stočí před první TK, tak se taky nic nezjistí. Jedinou jakž takž jistotou jsou dnes elektronické servisní knížky. Ale to pouze v případě, že kupujete vůz od prvního majitele. Ti další, kteří z pravidla po záruce nejezdí do autorizovaného servisu, už nijak historii vozu nedoloží. Atd.
Čili koupě ojetého vozu byla, je a vždy bude loterie. Pokud někdo není ochoten tuto loterii podstoupit, a s ní spojené vícenáklady, tak musí pro nové auto.
Navíc jistě nejel předepsanou rychlostí. Tolik kotrmelců auto při 90 km asi neudělá.
Nemusí to být pravda. Také jsem jednou skončil v kotrmelcích. Jel jsem těsně pod hranicí povolené rychlosti, nějakých 85-90km/h. Blbec vyjíždějící z vedlejší mě štrejchnul přesně na pravé zadní kolo a skončil jsem taky v kotrmelcich v poli. A nebylo jich zrovna málo. Naštěstí to tenkrát Mondeo zvládlo na 1* a z auta jsem s drobnou pomocí vylezl sám.
Ebola se přenáší stejně jako chřipka nebo rýma. Musíte s nakaženým spát nebo se líbat, abyste ji od něj chytil?
Ne, nepřenáší. Internet máte, tak strýček Google a vyhledat si podrobnosti, než začnete veřejně šířit svoje domněnky.
Kdybyste přecijen byl z té línější části populace, tak to udělám za Vás.
Virus Ebola se přenáší přímým kontaktem tělesnými tekutinami (krev, stolice, moč, sliny, sperma) živé či zemřelé nakažené osoby nebo živého či uhynulého nakaženého zvířete. Vysoce rizikovými zvířaty. Nebezpečná je manipulace s uhynulými zvířaty či s jejich syrovým masem.
Čekají tam na p. Kadlece. Ten jim ukáže, jak se to dělá.
Takových brouků Pytlíků, kteří mají plnou pusu chytrostí je všude spousta. Zkuste si to sám, jít dělat starostu.
Keci v kleci. Jelikož je u nás v obci stejně neschopné zastupitelstvo, jako kdekoliv jinde, tak nám v ulici došla trpělivost. Najali jsme si projektanta. Zařídili povolení a kanalizaci a vodovod jsme si zařídili sami. A taky samozřejmě zaplatili. Jediné, co neschopné zastupitelstvo muselo, tak 4x zvednout ruku. A to jsme se tomu všichni věnovali po zaměstnání.
Takových chytrých v kancelářích máme, že by jsme s nimi mohli dláždit, ale rukama se nikonu dělat nechce.
Počátek problému je úplně někde jinde. MKD narostla do nesmyslných sfér. Proč je levnější dovézt mrkev a cibuli z Austrálie, než vypěstovat v Evropě? Respektive tady se bude raději pěstovat řepka a "jídlo" se doveze. A takhle můžeme pokračovat ve všech odvětvích. Ono pracovat rukama ano, ale taky tu práci musí někdo zaplatit. A to se moc lidem nechce.
Čí jsou asi pozemky ve Hřensku, kde vietnamští obchodníci provozují svoji obchodní činnost. Obce už dávno ne.
To je v podstatě úplně jedno. Obec má možnost regulovat ty stánky. Ale své možnosti nevyužívá. Tak to tam vypadá, jak to vypadá. Ten pláč místních "podnikatelů" kteří rýžovali dlouhé roky, a nyní by měli slevit z vyššího standardu, tak je opravdu k smíchu.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Vstup muska do politiky tesle uškodil. Ano. Ale ohledně kvality mě přijde, že ji kritizují nejvíce ti, co ji nemají. Znám pár lidí co ji vlastní a pořád ji chválí. Švagr si bude do rodiny kupovat druhou. A to původně porovnával německé premiovky. A za mě se mu nedivím. Co jsem se dvakrát svezl v i3 od bmw, tak rozhodně ne. Ale upřímně, mě se ta tesla také nelíbí. Nechci jakékoliv elektro. Ale do hybridu co se dá nabíjet a ujet na elektro aspoň 60-80 km bych se nechal ukecat.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak samozřejmě, že ten, kdo Teslu chtěl, a má ji, tak ji nebude hanit. Je to stejné, jako iPhone. Super marketing, velice sebevědomá cena, ale ve výsledku jen společenský postoj.
Co se týče kvality, tak je to opravdu bída s nouzí. Stačí se podívat na lícování dílů, spáry, použité materiály v interiéru.
1 odpověď